'Bondscoach Martinez hoeft niet te vrezen na kritiek De Bruyne'

'Bondscoach Martinez hoeft niet te vrezen na kritiek De Bruyne'

dinsdag 14 november 2017 om 11:30

Zondagmiddag was er even commotie rond uitspraken van Kevin De Bruyne, die openlijk kritiek had op de tactiek van Roberto Martinez. De bondscoach kon het brandje blussen, want hij weet dat de Voetbalbond hem nog unaniem steunt. 

Volgens Het Laatste Nieuws hoeft de Spanjaard zich nergens zorgen over te maken. Hij heeft nog geen moment ter discussie gestaan. "De bondstop was blij met de communicatie van hun coach, gistermiddag. De bobo's geloven nog steeds rotsvast in Roberto Martínez. De sterke kwalificatiecampagne, zijn professionalisme en zijn peoplemanagement worden geloofd."

In de vriendschappelijke wedstrijden wordt er namelijk niet gekeken naar de uitslag. "De vele tegengoals in duels tegen goede ploegen baren nú nog geen zorgen. Zélfs in maart wordt rekening gehouden met één of twee experimentele wedstrijden tegen zware tegenstanders". Kortom: ook een slecht resultaat tegen Japan zal aanvaard worden binnen het 'leerproces' van de Rode Duivels.

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Plaats een reactie

Toca +7870
dinsdag 14 november 2017 om 11:52
Het leerproces ;-) ?? Precies een bericht van 4 jaar geleden. Wat ne zever.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:55
België, de eeuwige leerling van het internationale voetbal. Hoogtijd om de knop om te draaien.
Vind ik leuk
freeman +2851
dinsdag 14 november 2017 om 12:15
Gewoonweg dikke pech dat een aantal certitudes van verdedigers verstek moeten geven ! Toch best nog eens wat " nieuwe " selecteren en langzaam laten groeien .... is hoog tijd, de " oude " generatie is geen lange tijd meer beschoren !
Vind ik leuk
donderdag 16 november 2017 om 20:28
Wilmots had ook dikke pech met zijn verdedigers op het EK in Frankrijk.
Vind ik leuk
Wim1966 +103
dinsdag 14 november 2017 om 12:28
Misschien moeten ze bij de voetbalbond eens een kijkje nemen bij grote landen zoals Duitsland. Die gingen met een experimenteel team even de confederations cup winnen.
Als een systeem op punt staat dan kunnen daar andere spelers ingelast worden. Daar wordt niet gezeverd van zodra er een paar spelers onbeschikbaar zijn.
Wilmots kon het niet en Roberke blijkbaar ook niet terwijl ze een sterrenteam ter beschikking krijgen.
Vind ik leuk
AzEz86 +2710
dinsdag 14 november 2017 om 12:45
peoplemanagement? Dus hij weet waar hij met bezig is omtrent Radja?
Dat maakt het nog erger :s
Vind ik leuk
Boktor +284
dinsdag 14 november 2017 om 14:03
Spijtig genoeg !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bondscoach Martinez hoeft niet te vrezen na kritiek De Bruyne'