De Bilde en Destadsbader zorgen voor het commentaar bij de Rode Duivels

De Bilde en Destadsbader zorgen voor het commentaar bij de Rode Duivels

dinsdag 14 november 2017 om 09:36

De Rode Duivels krijgen dinsdagavond enkele opvallende commentatoren voor de oefeninterland tegen Japan. De wedstrijd zal worden uitgezonden op VTM, met dus ook enkele andere namen dan Karl Vannieuwkerke, Filip Joos en/of Frank Raes.

Bij een wedstrijd van de Rode Duivels op één of Canvas verzorgen namen zoals Karl Vannieuwkerke, Filip Joos, Frank Raes, Jan Mulder en Imke Courtois voor de omkadering rond de wedstrijd. Nu de wedstrijd op VTM gepland staat, zullen er andere namen te zien zijn. Zo weet Het Nieuwsblad dat Niels Destadsbader zijn 'moment de gloire' krijgt op de voetbalavond.

Het goudhaantje van VTM wordt ingezet om verslag te geven bij de wedstrijd. Hij mag samen met Tom Coninx voor de omkadering zorgen. De commentatoren voor de wedstrijd zijn Gilles De Bilde en Jan De Wijngaert. De kans is groot dat we meer van hen te zien zullen krijgen. Vanaf september 2018 zendt VTM namelijk maar liefst veertig wedstrijden uit van de Rode Duivels.

Poll

Ben je blij met Destadsbader en De Bilde?

(340 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 09:39
Vooruit, het zal weer hoogstaand worden, de commentaar.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:42
Dat zal een avondje worden met de TV op mute
Vind ik leuk
azerty +215
dinsdag 14 november 2017 om 09:49
De Bilde, de man die Porte zijn neus brak, zal ff commentaar geven over al dan niet rood krijgen wegens een smerige overtreding.
Vind ik leuk
Toca +7876
dinsdag 14 november 2017 om 09:56
Niet dat ik een fan ben van de commentator de bilde maar soms moet je is iets kunnen vergeven en mensen een 2e kans geven. Anders wordt het een kleine wereld zene.
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 14 november 2017 om 12:31
Ok maar tis niet dat zijn commentaar top is he! Trouwens laat dat aan professionals over tis hun job, die would-be analisten zijn daar enkel voir de show en truitjes te laten signeren van de vedetten
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:11
Uw commentaar zegt bij deze meer over jou dan over De Bilde. Just saying
Vind ik leuk
Toca +7876
dinsdag 14 november 2017 om 11:33
Nu lijkt het alsof je dat tegen mij zegt he ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:28
da komt door da onlogisch systeem van reageren op een comment op deze site ;) ma je snapt het wel aan de knipoog te zien ;)
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 14 november 2017 om 12:33
Ik geef u daarin geen gelijk , het is geen superanalist en heeft zijn verleden tegen ook , hoe moet hij reageren bij zelfde geval als hij indertijd?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:16
de logische reactie in azerty zijn wereld: de reactie van de bilde, hmm of deze overtreding nu geel of rood is mag ik niet over oordelen want ik heb ooit in de prehistorie ergens een speler zijn neus gebroken. :D
Vind ik leuk
JanB +1487
dinsdag 14 november 2017 om 09:51
Nu nog Boma en Xavier in de studio die voor de nodige commentaar zorgen en FC de kampioenen is compleet !
Vind ik leuk
BS90 +2250
dinsdag 14 november 2017 om 09:56
Vertonghen kieken!
Vind ik leuk
Garland +2509
dinsdag 14 november 2017 om 10:11
Niels lijkt me sympathieke vent. Maar hebben we België echt geen oud spelers die iets zinvol kunnen vertellen?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:14
Hebben ze nu echt niemand anders kunnen vinden?? Mens lieve deugd toch.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:30
Hopelijk geeft Niels niet hetzelfde commentaar zoals bij The Wall: ‘Wow, een heerlijke groene bal, die levert zowaar €10.000 op’..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:46
Net toen we dachten dat het niet erger kon dan Frank Raes, komt VTM met deze debielen;
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:49
Dan toch nog liever Breckx, dan deze twee. Of haal Robin Janssens terug.
Vind ik leuk
Boktor +284
dinsdag 14 november 2017 om 14:02
Diegenen die dachten dat het nog slechter kon met de commentaar dan op VRT is eraan voor de moeite, dit slaat werkelijk alles. Waar halen ze het toch uit bij VTM. Gelukkig is sterke Jan er nog om toch iets zinnigs te zeggen. De Bilde weet toch dat er deze avond niemand van Anderlecht meespeelt zodat hij misschien eens objectief kan zijn en dan De Stadsbader ??
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:06
Karreweed gerookt bij VTM zekerst???
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Bilde en Destadsbader zorgen voor het commentaar bij de Rode Duivels