De elf van Martinez: 'Bondscoach kiest voor nieuwe namen, mogelijk nieuw systeem'

De elf van Martinez: 'Bondscoach kiest voor nieuwe namen, mogelijk nieuw systeem'

dinsdag 14 november 2017 om 07:12

Roberto Martinez kreeg de voorbije dagen heel wat kritiek omwille van zijn tactiek bij de Rode Duivels. Het blijft nog afwachten of de Spanjaard tegen Japan voor eenzelfde systeem zal kiezen. In de oefeninterland krijgen we alleszins enkele nieuwe namen te zien.

Eén ding weten we al zeker: Simon Mignolet zal aan de wedstrijd beginnen tegen Japan. Ook Christian Kabasele en Jan Vertonghen lijken een zekerheid te zijn voor de partij. Volgens Het Laatste Nieuws zal Martinez opnieuw voor een driemansverdediging kiezen en krijgt Leander Dendoncker dan zijn kans.

Het Nieuwsblad meldt dat het een viermansverdediging wordt, met Vertonghen of Vermaelen op de linksachter. Axel Witel en Romelu Lukaku krijgen rust. Adnan Januzaj en Divock Origi mogen zich proberen te bewijzen.

De mogelijke basisploeg:
Mignolet, Kabasele, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Dembélé, Januzaj, Mertens, Origi, Hazard

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 07:24
De verdediging zal aleszinds beter zijn, de rest valt af te wachten...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:40
Zald het beterd zijnd SNELLE FREDDY? Alleszins zonder uw onzin zou het
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:50
Mooi, foutje gevonden! En dan zelf een halve zin typen. Knap!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:27
De zin was af hoor Freddy. Teken er zelf nog een puntje achter, op uw vettig scherm.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 09:28]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:03
Hoe weet jij dat mijn scherm vettig is?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 10:04]
Vind ik leuk
Garland +2509
dinsdag 14 november 2017 om 10:21
Hou het tof
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:50
Ik kan niks beloven.
Vind ik leuk
Garland +2509
woensdag 15 november 2017 om 13:34
Jawel, joh :-D
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:16
Ik hoop toch op de opstelling van Het Nieuwsblad. Benieuwd naar Januzaj en Dembele.
Vind ik leuk
Garland +2509
dinsdag 14 november 2017 om 10:22
Geen Ciman, jammer.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:29
Geef Leander toch ook is een kans achteraan
Vind ik leuk
blondel +147
dinsdag 14 november 2017 om 21:44
Zelfs tegen het nr 44 kunnen de grote talenten van Belgie niet domineren.Heb wel bedenkingen bij die grote talenten.,zoals:Chadli(reserve in Eng) Kabasele (bij topploeg Watford)Vermaelen(reserve)van Witsel zullen we maar zwijgen,die betaald zelf om te spelen.Hoeveel van die talenten spelen bij een topploeg.?KDB,Hezard ,Courtois en Radja;En we zijn rond.Ik zeg nu al ,op het WK zal het snel retour zijn.Geen tactiek,geen looplijnen en vooral,niet voor elkaar willen spelen.
Vind ik leuk
donderdag 16 november 2017 om 19:35
Spel is ook veel te traag. Die spelers denken inderdaad dat als ze bij Watford en Co spelen of als reserve bij een topploeg denken ze al dat ze meer waard zijn dan de nationale ploeg, dan denken ze alleen nog maar aan zichzelf...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De elf van Martinez: 'Bondscoach kiest voor nieuwe namen, mogelijk nieuw systeem'