Anderlecht moet vrezen voor vertrekker: Terugkeer in januari kan

Anderlecht moet vrezen voor vertrekker: "Terugkeer in januari kan"

dinsdag 14 november 2017 om 06:53

De kans dat we bij Anderlecht nog veel van Robert Beric te zien krijgen, wordt steeds kleiner. De huurling krijgt amper speelminuten en zoekt naar een oplossing.

In Frankrijk klinkt het steeds vaker dat de spits binnenkort zou terugkeren naar zijn moederclub Saint-Etienne. "Een terugkeer in ja­nuari kan", bevestigt makelaar Amir Ruznic tegenover Het Nieuwsblad. "Maar zover zijn we nog niet. Robert wil zijn kans nog grijpen. Pas rond Nieuwjaar maken we de balans op."

Mogelijk krijgt Beric de komende weken wel een kans bij paars-wit. Door de schorsing van Lukasz Teodorczyk zal hij back-up (of eerste spits) worden bij Anderlecht. Tot dusver heeft de Sloveen amper twee wedstrijden voor Anderlecht achter zijn naam staan. Hij kwam nog maar zeventien minuten in actie voor de Brusselaars.

Poll

Verdient Beric meer speeltijd?

(209 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 07:10
Bedoelen ze met vrezen niet hopen?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:14
Waarom zou je dat hopen? Niemand weet of hij goed genoeg is of niet...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:20
Wist je al dat hij elke dag mee traint en dat hij daar weinig of geen goede indruk heeft nagelaten? Of ga je vaak kijken naar trainingen van RSCA?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:34
Dus jij weet op basis van de gesloten trainingen van Anderlecht dat je moet hopen op zijn vertrek. Ik wist niet dat jij Hein was!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:38
Grapjas!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:54
Ga je vaak naar wedstrijden van Anderlecht kijken ? Daar loopt een spits die er weinig van bakt. En toch haalt hij elke week de selectie. Meer nog, hij speelt bijna elke wedstrijd.
Wat ik wil zeggen is dat trainingen een belangrijke indicatie kunnen zijn, maar wedstrijden ook. Geef die gast een paar wedstrijden en oordeel dan. Slechter dan Teo kan hij op dit moment toch niet zijn ?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:47
Als Teo er 3 scoort is hij vertrokken en maakt hij ons opnieuw kampioen. Wat hebben we al gezien van Beric? Dat hij te dik staat en niet wil trainen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:58
Ok, Teo heeft vorig seizoen een groot aandeel gehad in jullie titel. Maar zoals hij nu staat te voetballen lijkt het toch ook nergens op? Zet dan die (volgens u) te dikke Beric er een paar wedstrijden in en laat die wat vertrouwen opdoen. Ik ken Beric niet, maar als je ziet hoe een Thelin openbloeide bij WB, is het misschien geen slecht idee om die jongen een kans te geven. Zelfde verhaal met Stanciu... Geef die jongens een kans. Of het nu negen, twaalf of vijftien punten zijn dat jullie achterstaan, de echte competitie start toch pas na de winterstop. En het is momenteel niet zo dat de alternatieven de pannen van het dak spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:48
Misschien waar, maar we zitten niet in de luxepositie om die jongen een match of 5 te geven en te zien of het misschien lukt. Als hij op training geen indruk maakt, dan heb ik weinig hoop. Al kan alles plots meezitten...
Vind ik leuk
freeman +2856
dinsdag 14 november 2017 om 08:22
Hoop doet leven !!!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:44
Daar weet jij alles van!
11 jaar gewacht op Godot...
Vind ik leuk
Garland +2541
dinsdag 14 november 2017 om 10:05
Elkaar niet pesten hé
Vind ik leuk
AzEz86 +2710
dinsdag 14 november 2017 om 07:16
"Hij kwam nog maar zeventien minuten in actie voor de Brusselaars."
sh*t, ik mis blijkbaar 17 minuten van mijn leven want dat kan ik mij niet herinneren...
Vind ik leuk
focuske +127
dinsdag 14 november 2017 om 07:18
Dat een Anderlecht-fan die verkochte wedstrijd tegen Waasland Beveren wil vergeten is niet zo verrassend ;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:21
Dat is te lang geleden, we herinneren ons enkel de bestolen wedstrijd tegen Brugge ;-)
Vind ik leuk
azerty +223
dinsdag 14 november 2017 om 09:56
Het waren maar 3 ellebogen. Niet overdrijven hé
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:49
wat ik niet begrijp is dat we spelers als beric naar Anderlecht halen. Met alle respect voor Beric natuurlijk. Maar als je in St Etienne niet aan de bak komt, wat kom je dan bij ons doen.
Vind ik leuk
Garland +2541
dinsdag 14 november 2017 om 10:07
Was hij daar niet lang geblesseerd? Nu Ja, Anderlecht haalt als een graag een speler die geblesseerd is.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:42
Ja, inderdaad. Hij komt hier revalideren op kosten van RSCA, hij is nu fit voor de terugronde van St-Etienne. Knappe huur van Herman.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:44
Volgens de kenners hierboven zou hij veel beter zijn dan Teo. En dat zonder 1 minuut te hebben gezien van zijn ongelooflijke kwaliteiten...
Hij komt hier revalideren met een mooi salaris erbovenop.
Vind ik leuk
Patfey +2338
dinsdag 14 november 2017 om 12:20
Slechter dan Teo op dit moment is moeilijk. Een zoveelste vergiftigd geschenk van Weiler...
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 14 november 2017 om 12:47
Er is niemand hier die zegt dat hij beter is , enkel dat hij kans moet krijgen. Het zit soms allemaal in een klein hoekje, maar hoe meer er gefixeerd is op iets hoe moeilijker het wordt, kijk naar de periode dat jullie bijna al de strafschoppen miste, dat kruipt in de hoofden he.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:03
of bvb de tijd dat jullie 10 keer op rij net geen kampioen werden. Da kruipt echt wel in de hoofden :)
Vind ik leuk
Boerken +1712
woensdag 15 november 2017 om 14:49
Nee hoor liever 10 keer 2de spelen of geen rol van betekenis zijn
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:14
Gewoon vertrekken, man. Harbaoui zal nu spelen, en anders zetten ze Onyekuru wel in de punt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht moet vrezen voor vertrekker: "Terugkeer in januari kan"