Antwerp-speler haalt stevig uit naar Club Brugge: Alleen maar lange ballen

Antwerp-speler haalt stevig uit naar Club Brugge: "Alleen maar lange ballen"

maandag 23 oktober 2017 om 07:48

Antwerp maakte het zondagmiddag Club Brugge bijzonder moeilijk. De competitieleider raakte niet verder dan winst met het kleinste verschil. Het spel zelf was niet meteen om over naar huis te schrijven. Achteraf liet Joeri Dequevy zich bijzonder kritisch uit over de Bruggelingen.

De flankspeler vond niet dat Club Brugge echt overtuigend voetbal bracht. "Als je Club Brugge bent, 30 op 33 hebt en het laatste kwartier zo speelt … Ik weet het niet, chapeau hoor", klinkt het cynisch bij Sports Late Night. "Wij eindigen sterk, jammer dat we niet scoren", aldus Dequevy.

De kritiek op Club Brugge stopte ook niet. "Ze trapten alle ballen weg. Als je dat in eigen huis doet, met zo'n publiek ... Ze zeggen dat wij niet voetballen, maar zij ook niet. Ze versturen alleen maar lange ballen naar Wesley. Dat is geen mooi voetbal. Het was een wedstrijd van lange ballen", zegt de flankspeler.

Plaats een reactie

maandag 23 oktober 2017 om 08:16
Vrij hypocriet van dequevy, antwerp speelt toch ook nooit tiki taka
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 16:50
Brugge wel mss???
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 22:30
Dan moeten ze in Brugge ook stoppen met zagen op den Antwerp.
Zij pretendeerden op voorhand dat het een makkelijke overwinning zou worden.
Wel, ze konden hun spel niet opleggen aan de promovendus!
Ze speelden zelf voornamelijk met lange ballen.
Niet om aan te zien!
Arm Belgie als deze club kampioen wordt ...
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:51
Ja jongen gy speelt bij de best stampende ploeg he den antwerp
Vind ik leuk
freeman +2856
maandag 23 oktober 2017 om 09:36
lange ballen ? speelt Club dan met rugbyballen ?
Vind ik leuk
Garland +2541
maandag 23 oktober 2017 om 09:48
Bij oranje dien ze het met pingpong-ballen. Dus het kan.
Vind ik leuk
Garland +2541
maandag 23 oktober 2017 om 09:48
Als je toch niet onder de indruk bent, versla ze dan.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:55
Zegt Joeri "De Bank" Dequevy dit?
Hihi
Vind ik leuk
Boktor +284
maandag 23 oktober 2017 om 12:04
Antwerp speelt oogstrelen champagne voetbal. Dat andere ploegen en hun supporters dit Antwerp een schoppersploeg vinden die er alles aandoen om anti voetbal te spelen, is dan ook verwonderlijk.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 16:45
Vergeet dat ze 2 keer rood konden (moesten, zelfs volgens de analisten) gekregen hebben. Zou dan eens hun laatste kwartier willen gezien hebben.Nog meer duw, trek en stampwerk zeker.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 22:33
Tja, helaas kijken deze vooral door een blauw-zwarte bril en werd er niet gerept over de fouten die de Bruggelingen ongestraft konden maken (studs op hiel, op de voet gaan staan, ...). Allemaal in beeld geweest ...
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 20:23
Triestig van Dequevy. Het enigste dat ze deden was de tegenstander onderuit trappen. Dat ze de match met 11 geeindigd hebben is al een klein wonder. Alleen in het laatste kwart mede door rodrigues probeerden ze voetballen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Antwerp-speler haalt stevig uit naar Club Brugge: "Alleen maar lange ballen"