Twitter ontploft na slechts gele kaart voor natrappende Teodorczyk

Twitter ontploft na slechts gele kaart voor natrappende Teodorczyk

Gepubliceerd: zondag 22 oktober 2017 om 18:50zo 22-10-2017 om 18:50

Lukasz Teodorczyk heeft zich tijdens de match tegen Racing Genk van zijn slechtste kant laten zien door in minuut 38 na te trappen op Joseph Aidoo. Opmerkelijk genoeg mocht de Pool op het veld blijven staan, want ref Bart Vertenten trok slechts geel. Twitter ontploft sinds deze beslissing.

Plaats een reactie

JanB +6593
zondag 22 oktober 2017 om 18:59
We hebben al voor VEEEEEL minder rood zien trekker

Wat dan gezegd van Hani ?
Indien dit aan de andere kant gebeurt dan schreeuwt men om assisen
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:06]
Vind ik leuk
Garland +5372
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Nu schreeuwt men dat toch ook?
Vind ik leuk
freeman +13382
zondag 22 oktober 2017 om 19:02
En daar mogen we niet op reageren ? anders lopen we kans om voor calimeros versleten te worden ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18489
zondag 22 oktober 2017 om 19:03
Geen toeval dat RSCA nog geen enkele rode kaart kreeg dit seizoen.. Die Pool alleen kon er al 3 gehad hebben.
Vind ik leuk
Garland +5372
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
Overdrijven is ook een kunst. Al had Teo hier natuurlijk rood moeten hebben.
Vind ik leuk
User251 +1503
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
Het is eigenlijk echt niet overdreven als je het eeb beetje objectief bekijkt.
Vind ik leuk
DDT +3801
zondag 22 oktober 2017 om 20:13
De helden twitter :) . Gewoon dom van teo en rood kon.
Vind ik leuk
Toca +47527
zondag 22 oktober 2017 om 20:15
Altijd rood voor teo. Ja beste calimeros hier. Van een Anderlecht supporter.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3100
maandag 23 oktober 2017 om 00:11
Ja de grootste calimero zit nu op zyn plaats bii
Jullie mischien zitten er bij de revieoe commissie ook nog wat vrienden dat weten we dan wel in de loop van de week slaap goed en geen nachtmerries over blauw zwart he
Vind ik leuk
Boerken +7976
maandag 23 oktober 2017 om 08:53
Ge kunt er dan ook niet naast kijken ook he, al proberen het sommige toch nog wel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:07
Kunnen mss iets regelen met Beveren. Teo inruilen voor Thelin. Hoe komt het toch dat anderlecht altijd de rotzooi houd en het talent verloren laat gaan?
Vind ik leuk
CobraX +601
zondag 22 oktober 2017 om 21:23
Vreemd genoeg hoor ik mensen enkel klagen over de fout van Teo, maar dat Aidoo een ongeldig doelpunt scoort, is natuurlijk geen probleem en de normaalste zaak van de wereld...
Vind ik leuk
wesleyvb +1229
maandag 23 oktober 2017 om 05:28
Dien Teo of wie dan ook mogen doen wat ze willen op het plein, ookal pist hij nen andere in zijn oor, het is de SCHEIDSRECHTER die de taak heeft om dit te bestraffen met de juiste kaart! DUS CONCLUSIE, die scheids schorsen !!
Vind ik leuk
wesleyvb +1229
maandag 23 oktober 2017 om 05:31
Trouwens, ik vind het nog knap van de speler van Genk, dat die na het natrappen niet is gaan liggen en deed of als hij pijn had! Een andere zou gaan liggen en dan had hem wel rood gekregen! Genk, veel te braaf, daar moeten een paar smeerlapkes in die ploeg komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws