Twitter ontploft na slechts gele kaart voor natrappende Teodorczyk

Twitter ontploft na slechts gele kaart voor natrappende Teodorczyk

zondag 22 oktober 2017 om 18:50

Lukasz Teodorczyk heeft zich tijdens de match tegen Racing Genk van zijn slechtste kant laten zien door in minuut 38 na te trappen op Joseph Aidoo. Opmerkelijk genoeg mocht de Pool op het veld blijven staan, want ref Bart Vertenten trok slechts geel. Twitter ontploft sinds deze beslissing.

Plaats een reactie

JanB +1487
zondag 22 oktober 2017 om 18:59
We hebben al voor VEEEEEL minder rood zien trekker

Wat dan gezegd van Hani ?
Indien dit aan de andere kant gebeurt dan schreeuwt men om assisen
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:06]
Vind ik leuk
Garland +2522
zondag 22 oktober 2017 om 19:20
Nu schreeuwt men dat toch ook?
Vind ik leuk
freeman +2853
zondag 22 oktober 2017 om 19:02
En daar mogen we niet op reageren ? anders lopen we kans om voor calimeros versleten te worden ?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:03
Geen toeval dat RSCA nog geen enkele rode kaart kreeg dit seizoen.. Die Pool alleen kon er al 3 gehad hebben.
Vind ik leuk
Garland +2522
zondag 22 oktober 2017 om 19:21
Overdrijven is ook een kunst. Al had Teo hier natuurlijk rood moeten hebben.
Vind ik leuk
User251 +723
zondag 22 oktober 2017 om 19:28
Het is eigenlijk echt niet overdreven als je het eeb beetje objectief bekijkt.
Vind ik leuk
DDT +1019
zondag 22 oktober 2017 om 20:13
De helden twitter :) . Gewoon dom van teo en rood kon.
Vind ik leuk
Toca +7895
zondag 22 oktober 2017 om 20:15
Altijd rood voor teo. Ja beste calimeros hier. Van een Anderlecht supporter.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:11
Ja de grootste calimero zit nu op zyn plaats bii
Jullie mischien zitten er bij de revieoe commissie ook nog wat vrienden dat weten we dan wel in de loop van de week slaap goed en geen nachtmerries over blauw zwart he
Vind ik leuk
Boerken +1712
maandag 23 oktober 2017 om 08:53
Ge kunt er dan ook niet naast kijken ook he, al proberen het sommige toch nog wel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:07
Kunnen mss iets regelen met Beveren. Teo inruilen voor Thelin. Hoe komt het toch dat anderlecht altijd de rotzooi houd en het talent verloren laat gaan?
Vind ik leuk
CobraX +44
zondag 22 oktober 2017 om 21:23
Vreemd genoeg hoor ik mensen enkel klagen over de fout van Teo, maar dat Aidoo een ongeldig doelpunt scoort, is natuurlijk geen probleem en de normaalste zaak van de wereld...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:40
Wel wel de Anderlecht haters zijn weeral van de partij!.
Ik hoop dat jullie roep om Theo en hanni te schorsen een gevolg krijgt!
En hopelijk een week of 5 dan maken we misschien nog een kans om terug beter voetbal te brengen ,
Want wat zijn die 2 slecht .....
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:45
Dus die ,2er uit en wat zyn die andere dan opeens wereldspelers
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 05:28
Dien Teo of wie dan ook mogen doen wat ze willen op het plein, ookal pist hij nen andere in zijn oor, het is de SCHEIDSRECHTER die de taak heeft om dit te bestraffen met de juiste kaart! DUS CONCLUSIE, die scheids schorsen !!
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 05:31
Trouwens, ik vind het nog knap van de speler van Genk, dat die na het natrappen niet is gaan liggen en deed of als hij pijn had! Een andere zou gaan liggen en dan had hem wel rood gekregen! Genk, veel te braaf, daar moeten een paar smeerlapkes in die ploeg komen.
Vind ik leuk
E1000 +33
maandag 23 oktober 2017 om 11:15
Als de review commissie hier niet optreedt, mag ze so wie zo opgedoekt worden, Shame on you, teo!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Twitter ontploft na slechts gele kaart voor natrappende Teodorczyk