Club Brugge-supporters bekritiseerd vanwege scheldpartijen en smijten met bier

Club Brugge-supporters bekritiseerd vanwege scheldpartijen en smijten met bier

zondag 22 oktober 2017 om 18:29

Club Brugge was zondagmiddag Royal Antwerp FC de baas in de topper van speeldag 11: 1-0. Na de match heerste er de nodige onrust op de tribunes het Jan Breydelstadion. Daarnaast kregen de Antwerp-spelers na het laatste fluitsignaal zelf te maken met de fanatieken aanhang van Club, toen zij hun meegereisde fans wilden bedanken.

Plaats een reactie

mani88 +375
zondag 22 oktober 2017 om 18:42
Schande!! En altijd beïnvloeden ze de wedstrijd op die manier, wanneer gaat voetbalbond eens stevig iingrijpen? Oei, het is Brugge dus dan wordt dat maar altijd door de vingers gekeken zeker?!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:09
er is een hele match tegen brugge gefloten, antwerp heeft gans de match aan een stuk de ene na de andere (vuile zware) overtreding gemaakt en daarvan is er amper eens één gefloten, wesley had de meeste fouten van allemaal te verwerken gehad in die match en daar werd zelfs geen enkele van gefloten, yatarbaré had altijd rood moeten krijgen voor zijn gevaarlijk en onacceptabel inkomen in de 69e minuut en kreeg zeer dubieus maar geel

tegen brugge is alles toegelaten, het schandaligste en het meest onacceptabele eerst, zeer ruim 90% van de beslissingen van de arbitrage waren verkeerd en het toeval wou dat het telkens tegen en in het nadeel was van brugge, er werd zonder meer 90 minuten + extra zwaar tegen brugge gefloten

antwerp heeft letterlijk gevochten ipv gevoetbald, niet verrassend want ze hadden geopteerd om gevechtsvoetbal te spelen, waardoor het geen goede wedstrijd kon zijn
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 20:10]
Vind ik leuk
Elise +214
zondag 22 oktober 2017 om 23:40
Ik las net dit na de wedstrijd was?! Maar beter supporters die wat bier gooien dan een wagen in brand steken lijkt me dan ;)
Vind ik leuk
larédo +651
zondag 22 oktober 2017 om 19:04
Hahahahaha mani, geweldig jij. Hoe kan je nu een wedstrijd beïnvloeden wanneer de spelers na de match komen groeten. Echt simpele duif zwijg gewoon man..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:53
Mani heeft gelijk, hij bedoelt natuurlijk dat dit een weergave is van wat er daar in Brugge al jaren aan de gang is. De bond moet idd ingrijpen want het heeft niets meer met voetbal te maken. Brugge speelt goed voetbal en verdient te staan waar ze nu staan, het is niet nodig om op en naast het veld de wedstrijd op een onsportieve manier te beïnvloeden, WALGELIJK gewoon voor de neutrale voetballiefhebber.
Vind ik leuk
azerty +223
zondag 22 oktober 2017 om 20:07
CootjeB, stop met Hein te imiteren. Die heeft jullie in de steek gelaten. Of zijn de fopduiken van Brechtje en Co wel sportief
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:07
Een gentsupporter die zich neutraal noemt tov club.
Sinterklaas komt eraan...
Vind ik leuk
larédo +651
zondag 22 oktober 2017 om 19:05
Toch bedankt, beste mop van den dag :-)
Vind ik leuk
azerty +223
zondag 22 oktober 2017 om 20:06
Mani88 kijk nog eens naar die slechts gele kaart van jullie pseudo cultheld den Teo......
Vind ik leuk
DDT +1019
zondag 22 oktober 2017 om 20:20
Over teo kan je gelijk hebben, maar het wordt tijd dat ze de tapkraan eens een thuismatch dichtdraaien beter dat dan een match achter gesloten deuren niet ;)
Vind ik leuk
Boerken +1712
maandag 23 oktober 2017 om 09:10
Waarom , kan je gelijk hebben, ? En niet meteen duidelijk gelijk hebben? En idd. Met bier gooien doe je niet, dat drink je toch gewoon uit. Ik zou verbieden nog bier mee te nemen op de tribunes als ze er toch maar mee gooien, enfin dan straf je tegelijk ook weer anderen die het gied menen
Vind ik leuk
JM VSL +18
woensdag 25 oktober 2017 om 15:51
Inderdaad ongepast. Moedig je eigen ploeg aan en laat de anderen met rust. Biergooiers eruithalen en stadionverbod voor enkele weken. Zo gaan ze het leren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Club Brugge-supporters bekritiseerd vanwege scheldpartijen en smijten met bier