Vannieuwkerke heeft duidelijke mening over geruzie tussen Verheyen en Svilar

Vannieuwkerke heeft duidelijke mening over geruzie tussen Verheyen en Svilar

woensdag 18 oktober 2017 om 15:50

De kans is bijzonder groot dat we Mile Svilar nooit meer in het shirt van de Rode Duivels zien. Gert Verheyen wil hem niet meer bij de selectie voor de U19 halen na onrespectvol gedrag van de doelman. Daar krijgt de bondscoach heel wat steun voor.

Nadat hij enkele telefoontjes van bondscoach Gert Verheyen negeerde, besloot die dat Svilar niet meer hoefde te komen. "Ik heb hem tien keer gebeld. Als hij niet reageert, trek ik mijn conclusies", klonk het. Vader Ratko liet al weten dat Servië ook een optie is voor zijn zoon.

Johan Boskamp liet zich eerder al uit over de zaak met Svilar. De Nederlander vond dat Verheyen gelijk had. Ook Karl Vannieuwkerke steunt onze bondscoach van de U19. "De kans dat hij in de eerste tien jaar over het hoofd van Thibaut Courtois springt, lijkt me bijster klein. Gert Verheyen heeft groot gelijk", klinkt het. Het ziet er steeds meer naar uit dat na Anderlecht Svilar nu ook afscheid neemt van de Rode Duivels na geruzie.

Poll

Heeft Verheyen gelijk?

(761 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +7904
woensdag 18 oktober 2017 om 16:10
De nee stemmers moeten dan toch is uitleggen wat verheyen moet doen? Op zijn blote knieën naar Portugal kruipen ofzo ?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 16:56
Idd...Gert heeft overschot van gelijk. Dat hij in Servië gaat spelen met z'n omhoog gevallen gedrag.
Vind ik leuk
stama +241
woensdag 18 oktober 2017 om 16:15
Ze kunnen amper lezen en schrijven en wanen zich al god de vader. amai wat een mentaliteit. en daar gaan nog mensen naar kijken.....
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 16:16
Hoe groter de kans dat we hem niet meer hoeven terug te zien, hoe beter!
Vind ik leuk
dakcota +1643
woensdag 18 oktober 2017 om 16:16
Weg met svilar, weg uit belgie, weg uit anderlecht, weg weg weg. We sturen nog wat geld mee naar servie als ze hem daar houden
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 17:20
En ik die dacht dat Musonda het grootste ego had van de high potentials ... Neenee, we hebben een winnaar.
Eerst doet Musonda haasje over bij Bakkali en Januzaj...maar hij wordt op zijn beurt tegen het canvas gewerkt door Mile Svilar.
Ondanks de geduchte concurrentie mag hij, met straatlengte voorsprong, de trofee in ontvangst komen nemen van narcist van het jaar!
Toch een eerste prijs gehaald in zijn carrière.
Vind ik leuk
Drekovic +3374
woensdag 18 oktober 2017 om 18:10
En van die vier die gij opnoemt is er geen één onbetwiste titularis, dus snotapen een les in bescheidenheid is dringend aan de orde
Vind ik leuk