Crisissfeer bij Racing Genk, abonnees sturen massaal hun kat

Crisissfeer bij Racing Genk, abonnees sturen massaal hun kat

maandag 16 oktober 2017 om 12:30

De Luminus Arena was zaterdag lang niet uitverkocht voor de partij van Racing Genk, er waren nog heel wat plaatsen beschikbaar. Opvallend genoeg gaven zelfs veel abonnees niet thuis. 

Bij Racing Genk zijn er in totaal 16.877 tickets geteld voor de match tegen Moeskroen, maar Het Belang Van Limburg weet dat maar 12.781 mensen zijn komen opdagen. Liefst 4.000 abonnees hebben beslist om niet te komen opdagen. CEO Patrick Janssens is daar erg teleurgesteld over, maar ziet wel enkele oorzaken.

"Dat is niet aangenaam. De voornaamste redenen zijn de tegenvallende resultaten. Neem daarbij dat Moeskroen niet de attractiefste tegenstrever is en veel mensen door het mooie weer er een weekend op uit trekken", zo luidt de verklaring van Janssens. Na de 11 op 30 kan Genk evenwel alle steun gebruiken vanuit de tribunes.

Plaats een reactie

Boerken +1712
maandag 16 oktober 2017 om 12:45
Mag dat!
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 12:46
Vreemde redenering van Janssens, was toch tegen een top5 ploeg . :-)
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 12:46
Patrickske een andere reden is uw beleid samen met da van de dimi... aankopen die niet renderen of waar we ons van af vragen waarom haal je dat? Waar is het geld van alle transfers van de laatste jaren naartoe??? Ga daar eens deftig mee kopen aub
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 12:58
Vorig jaar werd den Dimi overal opgehemeld voor zijn deftig en realistisch transferbeleid. Het kan verkeren...
[Reactie gewijzigd op maandag 16 oktober 2017 om 12:59]
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 18:47
Hierbij wil ik aangeven dat Brockie01 alleszins niet voor mij spreekt
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:35
Maes had vooral binnen het bestuur tegenstanders, maar zijn opmerkingen over de kern blijven wel overeind, Voor de samenstelling van die kern is De Condé verantwoordelijk. De pijnpunten in die kern zijn er al langer dan vandaag. Tijd heeft in dit geval geen raad gebracht.
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:43
wel niet door iedereen eh zetterberg ,das hetzelfste als de anderlechtsupporters van holsbeek ophemelde direct na de komst van selz en kums en hem een maand erna gelijk met de grond maakte toen beide niet rendeerde.... ma bij paars wit mag da wel zeker?
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:49
Geen reden om gepikeerd te zijn, ik hag het niet over de supporters maar over de media, er was zelfs een krantenartikel dat beweerde dat er nog andere ploegen geïnteresseerd waren om Dimi een topfunctie te geven, zijn reactie was toen trouwens knap, hij zwoer trouw bij Genk. Ik bedoel maar dat de ene dag de media iemand massaal opgehemeld wordt en een paar maand later blijkt die persoon in het oog van de storm te staan.
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 21:43
och bij genk ist gewoon moeilijk deftig bestuur te vinden, de voorgangers van dimi hebben ook meer scheef gedaan dan recht, schepens en degraen waren ook op gegeven moment persona non grata... Denk dat het probleem bij genk is dat de hele supportersclan nog denkt de club te kunnen runnen vanuit het sentiment terwijl het hele bestuur puur louter professioneel denkt en op geld gebaseerd is lees winst en omzet... Dat is haast onmogelijk om te verzoenen...
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 18:36
Nee boerke van Antwerpe,de mensen zijn teleurgesteld in het beleid.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Crisissfeer bij Racing Genk, abonnees sturen massaal hun kat