Opmerkelijk transfergerucht: 'Barcelona denkt aan ex-Genk-speler

Opmerkelijk transfergerucht: 'Barcelona denkt aan ex-Genk-speler

maandag 16 oktober 2017 om 08:24

De naam Leon Bailey laat je best niet vallen in de Luminus Arena. De Jamaicaan verliet destijds KRC Genk met slaande deuren. Toch wacht hem mogelijk een mooie toekomst.

Volgens het Spaanse Sport speelde Bailey zich immers in de kijker van FC Barcelona. Naast Bailey volgen de Catalanen ook nog twee ploegmaats van Bailey bij Bayer 04 Leverkusen. Het gaat om centrale verdediger Jonathan Tah, en linksbuiten Julian Brandt.

Begin vorig jaar wisselde Bailey Genk in voor een Duits avontuur. In zijn eerste maanden bij Bayer 04 Leverkusen had hij het erg lastig. Hij vergaarde amper speelminuten. Dit seizoen gaat het Bailey voor de wind. Hij speelde al mee in zeven wedstrijden, scoorde twee keer en heeft ook twee assists achter zijn naam staan.

In de Bundesliga staat Bayer 04 Leverkusen na acht speeldagen wel amper op de twaalfde plaats met acht punten. Dit weekend kwam het thuis niet verder dan een 2-2 tegen Wolfsburg. Bailey speelde de volledige match. Bij de bezoekers scoorde Divock Origi.

Plaats een reactie

maandag 16 oktober 2017 om 08:30
Heeft allemaal te maken met de niet doorgegane onafhankelijkheid van catelonie... Barcelona is nu wanhopig op zoek naar personeel zonder catalaanse achtergrond om aan te tonen dat ze spaans zijn in de eerste plaats en niet catalaans... Bijgevolg zijn de vacatures van schoenenpoetser, lijnenkrijter, vuller van het lijnenkrijterwagentje en greenkeeperschaarbewaker vrij gekomen... Bailey krijgt dus nog de keuze ;)
Vind ik leuk
Garland +2523
maandag 16 oktober 2017 om 08:39
Cornervlag?
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 08:58
nee daar hebben ze der al 4 van, allen catalaans geel met rood gestreept helaas :(
Vind ik leuk
Garland +2523
maandag 16 oktober 2017 om 09:07
Die jongen heeft nooit geluk. Ik vraag me wel af wat zijn papa mag gaan doen.
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 09:35
Krijtjes vermalen tot poeder... In het zwart ?
[Reactie gewijzigd op maandag 16 oktober 2017 om 09:36]
Vind ik leuk
Garland +2523
maandag 16 oktober 2017 om 09:59
Is dat niet wat hoog gegrepen?
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 14:07
Barça haters veronderstel ik , die totaal niets kennen van de Catalanen
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:41
Ken der meer van dan ge denkt haha :D
Vind ik leuk
Prpldynmt +2259
maandag 16 oktober 2017 om 09:35
De scouting van Barcelona heeft gewoon op de Ramblas te veel Baileys gedronken en de media heeft er gewoon een transferverhaal van gemaakt, niet meer of minder. Dit is het zoveelste fake bericht...
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 14:15
maar nu kent er hier niemand iets van de Catalaanse geschiedenis. die zijn jaren onderdrukt van de grote leider FRANCO , daar Catalonie de grootste geldschieter is van Madrid, maar er maar weinig voor terug krijgt, vb in Madrid rijzen de scholen en ziekenhuizen uit de grond in Catalonie daarentegen, moeten die tevreden zijn met de kruimels van Madrid, waar een nieuwe Franco, alias Mariano Rajoy de wet wil dicteren, en het haast in zijn broek doet bij het gedacht alleen al, dat hij zijn grootste sponsor kwijtraakt. Want Spanje is niets zonder Barcelona denk daar maar eens over na stelletje leeghoofden!
Vind ik leuk
Prpldynmt +2259
maandag 16 oktober 2017 om 14:31
En wat heeft mijn reactie te maken met de Catalaanse en Spaanse geschiedenis? Juist ja, niks. Blijkbaar heeft iemand vanmorgen slechte pata negra gegeten ...
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:40
Ken meer dan genoeg over de Catalaanse geschiedenis, baskenland en galicie ( de streek waar francisco franco van afstamde) zijn ook jarenlang onderdrukt... Die roepen nu toch ook niet dat ze omdat catalonie onafhankelijk is willen worden zij da nu ook willen...
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:41
nummer diez met alle respect maar rajoy een nieuwe franco noemen is echt wel een grondige belediging aan alle slachtoffers van het franquisisme... Rajoy is nog altijd democratisch verkozen vergeet dat niet, een heel groot verschil met el generalissimo franco in de jaren 30!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opmerkelijk transfergerucht: 'Barcelona denkt aan ex-Genk-speler