Heerlijk: superfans van Antwerp supporteren op wel héél bijzondere locatie

Heerlijk: superfans van Antwerp supporteren op wel héél bijzondere locatie

vrijdag 13 oktober 2017 om 12:15

De fans van Antwerp zijn fanatiek, maar sommigen gaan nog een pak verder dan anderen. Zelfs onder water wordt er kennelijk gesupporterd voor The Great Old.

Antwerp deelt met plezier deze bijzondere vakantiefoto op Twitter. De foto in kwestie heeft ook al Gazet Van Antwerpen gehaald. Het mag duidelijk zijn: de fans van Antwerp nemen hun club letterlijk overal mee.

Plaats een reactie

GBAU +831
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:48
Enerzijds mooi om clubliefde te tonen, maar het overgrote merendeel van mijn gevoel zegt toch:

"Gast, ge zit te duiken tussen de vissen god weet waar... Geniet er ne keer van in plaats van foto's te trekken met een vlag voor op uwe facebook..."
Vind ik leuk
Drekovic +3374
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:04
Kan ook een hint zijn "help wij gaan verzuipen" ( voor te lachen hé voor de slechte verstaanders )
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:24
Jij rat, mag dat zeggen van mij :)
Vind ik leuk
Wimz3 +320
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:21
... en wa' der oêk nog mag gebeure
ons mannekes ston altijd pal ... overal!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:25
. Rood en wit, liefdevolle kleuren. ...
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:22
Antwerp daar sta je met op en ga je mee slapen, dat zijn echte die-hard Antwerpsups!

Niet degene die de boel verzuren met oproer, vechtpartijen etc....Dat zijn geen Antwerpsupporters!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 18:28]
Vind ik leuk
Drekovic +3374
vrijdag 13 oktober 2017 om 20:07
Daar mee op staan en gaan slapen dat kennen we (wij zijn blij nu ,vroeger lagen we er van wakker) en het is spijtig dat een paar enkelingen telkens de boel verzieken want ik ken véél Antwerp-supporters dat toffe mensen zijn en die als beesten worden behandeld op verplaatsing. Ik blijf er bij laat de hooligans van ELKE ploeg 2 uur voor de wedstrijd en 4 uur na de wedstrijd op het politiebureau wat komen kuisen of politiewagens wassen dan kunnen wij na de wedstrijd samen met onze Antwerp-vrienden na kaarten over de wedstrijd
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 09:42
Deel je mening!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Heerlijk: superfans van Antwerp supporteren op wel héél bijzondere locatie