Verhaeghe wordt hard aangepakt, boze supporters blijven massaal thuis

Verhaeghe wordt hard aangepakt, boze supporters blijven massaal thuis

vrijdag 13 oktober 2017 om 10:45

De Rode Duivels spelen in november twee oefenwedstrijden, eerst tegen Mexico en daarna tegen Japan. Die laatste match vindt plaats in het Jan Breydelstadion... en dat zint heel wat supporters niet.

Enkele fanclubs dreigen ermee om niet te komen opdagen voor deze partij. "Het is voor ons ondenkbaar om een wedstrijd van onze Duivels bij te wonen in het stadion van vice-voorzitter Bart Verhaeghe. Hij is medeplichtig aan de niet-toekenning van bouwvergunningen voor het nationale voetbalstadion. Zo is het waarschijnlijk zijn uiteindelijke doel om ervoor te zorgen dat de Duivels gaan spelen in Brugge, in het nieuwe stadion van de club waar hij voorzitter van is", klinkt het nogal speculatief in Het Laatste Nieuws.

De supporters willen echter ook een signaal sturen richting de spelers. "De tweede reden is dat we niet kunnen instemmen met de houding van de spelers en de federatie na de wedstrijd tegen Cyprus. De spelers hebben na die wedstrijd niet eens de moeite genomen om hun trouwe fans te groeten en dit is onaanvaardbaar."



Plaats een reactie

vrijdag 13 oktober 2017 om 11:00
Pff, wat is dat tegenwoordig toch met het groeten na de match.
Lekker boeien...
Vind ik leuk
BS90 +2375
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:04
Nog zoiets ja... hoe zielig ben je als je avond verpest is omdat de spelers niet allemaal komen groeten. Tegenwoordig moet er zelfs een megafoon aan te pas komen. Als ze maar goed spelen, dat is toch het belangrijkste.
Vind ik leuk
BS90 +2375
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:02
Zitten die echt nog altijd te zeiken over dat totaal overbodige Eurostadion? Laat het rusten, jongens.
Vind ik leuk
Toca +9579
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:11
Het nieuwe stadion van brugge ? Dat zal toch ook niet voor deze generatie rode duivels zijn.
Vind ik leuk
freeman +3461
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:44
Die worden idd al een JAARTJE ouder ! zal voor hun opvolgers worden .... ! Hopelijk doen zij het dan ook nog even goed !
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:12
Verhaeghe op zijne smikkel
Vind ik leuk
JanB +1749
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:19
Met deze stelling geven deze azijnpissers de nieuwswaarde van deze site écht een boost !
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:41
Zegt Mister azijnpisser himself
Vind ik leuk
freeman +3461
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:41
Waarom is dat Eurostadion er feitelijk nodig ? Hoeveel keer gaan de Rode Duivels er gebruik van maken ? En wie gaat het anders gebruiken ? ( Niet voor atlethiek , geen piste .....) Beter te opteren van verbeteringen ( of nieuwe ) stadions ..... Zoals in Brugge , ook Anderlecht reeds gewonnen voor die optie ( bijbouwen van een bijkomende ring ) . Ook vooruitzichten bij Antwerp (?) ...... Gebeurt ook zo in de onze omringende landen : Duitsland, Italië , Spanje , Nederland ......
Vind ik leuk
buck +1246
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:52
Geen Eurostadion,geen EK in Belgie.Tijd begint te dringen.
Vind ik leuk
Toca +9579
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:56
Voor mij hoeft het eurostadion ook niet. Ek in brussel of niet. Sorry maar dat interesseert mij nu is niks.
Vind ik leuk
SD +2113
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:05
De redenen voor de boycat zijn klaarblikkelijk op het niveau van de klagers.
Vind ik leuk
Boktor +357
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:58
Blijf dan gewoon thuis en kijk naar jullie lievelingsclub Anderlecht ! De RD hebben jullie zeker niet nodig. Hopelijk komt er geen nationaal stadion . Totaal overbodig belastingsgeld van de Brusselaars gebruiken voor 3 wedstrijden per jaar , maar wel om één ploeg te bevoordelen, Anderlecht.
Vind ik leuk
Toca +9579
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:30
Denk je nu echt dat in die fanclub alleen Anderlecht supporters zitten ? Denk je dat wij zitten te wachten op dat eurostadion? Van mij mogen ze in die ouw barak in brugge spelen zene.
Vind ik leuk
Boerken +2045
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:56
Ela beetje eerbied voor de oude gloriën he !barak! Tis natuurlijk niet mooi meer hihi
Vind ik leuk
Toca +9579
vrijdag 13 oktober 2017 om 14:02
Je weet wat ik wil bedoelen he makker. :-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 14:02]
Vind ik leuk
dakcota +1704
vrijdag 13 oktober 2017 om 14:43
verhaeghe zou zijn lelijke bakkes enkel in brugge mogen vertonen, weg met die 'mens'
Vind ik leuk
grego +20
vrijdag 13 oktober 2017 om 20:10
Wie voor is betaalt elk jaar 1000 euro, wie doet mee. Geen enkele zot zal dit doen. Stop dan met zeveren. Dat de spelers zelf een stadion bouwen met hun premies in plaats van jeugdploegen uit te buiten. Laat de jeugd gratis voetballen.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 13:51
Even over dat wk/ek.. het lijkt jullie dus echt een goed idee om een groot toernooi in belgie te organiseren? Is idd leuk om eens een internationale topmatch in belgie te kunnen kijken.. maar op een paar weken is het voorbij he.. en wat gaat dat toernooi kosten voor ons landje? Wat zijn de extrasportieve negatieve gevolgen? Daar kijkt niemand naar.. het is algemeen geweten dat na een groot toernooi het land achterblijft met een hoop miserie! En ten tweede.. Een stadion van 25000 man geraakt in belgie hooguit 3 keer per jaar vol en het word elk jaar minder! wat zouden we dan stadions gaan bouwen van 35000 en meer.. stop met dromen en ga allemaal naar het stadion om een match te kijken voor ge grotere stadions wilt! Amen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 oktober 2017 om 13:53]
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 14:47
Zucht, als ze 1 keer iets krijgen verwachten ze dat altijd... typische belgisch mentaliteit. Als dat zo doorgaat is er geen volk meer na 1 verloren match. Zit het stadion vol RSCA fans ofzo?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verhaeghe wordt hard aangepakt, boze supporters blijven massaal thuis