Vanhaezebrouck bekent kleur: 'Fan van Anderlecht, maar ik ging naar Club'

Vanhaezebrouck bekent kleur: 'Fan van Anderlecht, maar ik ging naar Club'

donderdag 12 oktober 2017 om 17:22

Hein Vanhaezebrouck vertelde bij zijn persconferentie dat hij al van jongs af aan supporter was van Anderlecht. Er waren echter geruchten dat hij in zijn jeugdjaren eigenlijk Club-supporter was. Dat ontkent Vanhaezebrouck nu opnieuw, al was hij wel te zien in de tribunes van Blauw-Zwart.

"In de lagere school was ik zeer duidelijk supporter van Anderlecht", zegt hij aan VTM Stadion. "Dat betekent niet dat ik op latere leeftijd niet naar wedstrijden van Standard of Club Brugge ben gaan kijken. Vooral naar Europese wedstrijden ben ik gaan kijken."

Het bleef ook niet bij één wedstrijdje. "Toen ik in de middelbare school zat, deed Club Brugge het bijzonder goed in Europa. Zo heb ik wedstrijden tegen Dortmund en Tottenham gezien. Maar ik heb nooit een sjaal van Club Brugge aangedaan", lacht de trainer van Anderlecht.

Plaats een reactie

larédo +485
donderdag 12 oktober 2017 om 17:29
Waarom verdedig je jezelf dan Hein, laat de media toch lullen wat ze willen..
Vind ik leuk
SD +1661
donderdag 12 oktober 2017 om 17:34
Hij heeft precies iets op zijn geweten ... niet normaal in het voetbal
Vind ik leuk
freeman +2070
donderdag 12 oktober 2017 om 17:44
Welke een bla bla bla .... ! Precies een windhaan .... vandaag paars , morgen blauw-zwart ! Zijn al zijn uitspraken ondertussen al gewoon ! Zijn geloofwaardigheid hebben ze ondertussen ook al bij Gent mogen ervaren !
Vind ik leuk
Boerken +1462
donderdag 12 oktober 2017 om 17:51
Als ze met een loep op je zitten te kijken, reageer je er ook naar denk ik, tis niet dat hij lid was van de nazi s he!
Vind ik leuk
Toca +5714
donderdag 12 oktober 2017 om 18:35
Merci boerken..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:04
Bij zijn aankomst in Gent, verbloemde Hein dat hij zich al altijd Oostvlaming voelde en trots was trainer te mogen zijn bij de ploeg van Zijn hoofdstad. Weet niet of dit blijft werken bij de supporters, koude soep eerlijk gezegd. Mocht hij trainer worden van Wolfsburg zal hij waarschijnlijk preken dat hij altijd al met Volkswagen heeft gereden.
Vind ik leuk
FCBwvl +50
donderdag 12 oktober 2017 om 18:16
Waarom je zo verdedigen? Schrik dat er beelden zijn of mensen getuigen dat hij FCB supporter was. Gelukkig de nadruk op WAS. Even duidelijk: wij willen Hein niet als supporter!!!

Vind ik leuk
freeman +2070
donderdag 12 oktober 2017 om 19:31
En zeker NOOIT als trainer !
Vind ik leuk
Toca +5714
donderdag 12 oktober 2017 om 18:51
Niemand heeft er een boodschap aan of Hein nu fan was van wie dan ook. Hij is de trainer en dus een passant.
Vind ik leuk
geertvdd +1395
vrijdag 13 oktober 2017 om 19:12
Absoluut, maar zolang hij dit zelf blijft oprakelen blijft dit detail in het nieuws. Ik snap niet waarom hij eigenlijk zo doet ...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:45
Wat een 'kaliesieklutser' is me da zeg, 5 dagen in Brussel en zijn nekke staat op ontploffen. Hij gaat nu nog meer zweren onder zijn oksels hebben!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:32
als men supporter is van een ploeg gaat men niet regelmatig kijken naar de aartsvijand (en al zeker niet als men zelfs al niet gaat kijken naar de ploeg waarvan men [zogezegd] supporter is), dat is gewoon dikke zever, precies of de waarheid zeggen is hier een grote doodzonde

anderzijds hoeft club brugge op geen enkele manier ook maar enigszins gelinkt te zijn aan zo'n belachelijke onnozelaar