Antwerp-supporters zijn razend op Club Brugge: 'Triest, een schande'

Antwerp-supporters zijn razend op Club Brugge: 'Triest, een schande'

donderdag 12 oktober 2017 om 16:21

De Antwerp-supporters zijn helemaal niet tevreden met Club Brugge. Op 22 oktober ontvangt Blauw-Zwart de Antwerpenaren in eigen huis. The Great Old krijgt echter 'maar' 850 tickets. Niet naar de zin van de uitfans.

Op Twitter kwam er al heel wat kritiek op de beslissing van Club Brugge om maar 850 tickets uit te delen aan Antwerp. De supporters van The Great Old vinden dan ook dat de ploeg meer tickets moet krijgen voor deze risicowedstrijd.

Enkele Antwerp-supporters probeerden al een ticket te kopen voor de thuisvakken van Club Brugge en slaagden daar ook in. Zij werden echter teruggeroepen door Club Brugge, die het ticket van zo'n tweehonderdtal supporters annuleerde en terugbetaalt.

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 17:05
Fight, fight, fight!!!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:15
Ze kunnen misschien de match houden buiten de catacomben van jan breydel
Misschien meer spektakel dan
haha
Vind ik leuk
freeman +2065
donderdag 12 oktober 2017 om 18:11
Is al gereserveerd voor hun " after - match - battle " !
Vind ik leuk
bibixx +17
donderdag 12 oktober 2017 om 17:22
het gaat niet op dat de bezoekers in de thiusvakken zitten,als bezoeker moet er ook niemand in hey thuisvak van Antwerp zitten, het zou lang duren zeker moest er gescoord worden en je springt recht om te juichen haha,waarom moet Antwerp altijd iets speciaal doen,andere ploegen doen dat niet
Vind ik leuk
SD +1660
donderdag 12 oktober 2017 om 17:33
Meer dan 10 jaar in tweede en de "streken" nog niet afgeleerd. 850 is meer dan voldoende wetend dat die voor heel wat "ongemakken" voor de buurtbewoners kunnen zorgen ... zij zijn het niet vergeten
Vind ik leuk
bolclbr +229
donderdag 12 oktober 2017 om 17:48
Het is niet een club die het aantal bezoekende supporters bepaalt. Dit gebeurt altijd in samenspraak met de politie. En Antwerpsupporters zijn niet bepaald doetjes.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:58
En hoeveel tickets krijgen de bezoekers op de Deurnse hondenweide?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:39
moeste die boeren me hun tractors ook ma half bezoekers vak geven. ma ze mogen altij me op den 2 komen staan
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:20
Wat heeft je ma daarmee te maken?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:09
Jij hebbt zeker de saison 2015- 2016 vetgeten.
Hoevel tickets voor de bezoekers op den Bosuil? En welke konforttribune voor de gasten.
850 tickets is noog te veel
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:22
mijn ma kan jullie dan de pampers geven voor jullie weer gaan lopen
Vind ik leuk