Vanhaezebrouck doet waar Weiler niet in slaagde en verandert Neerpede meteen

Vanhaezebrouck doet waar Weiler niet in slaagde en verandert Neerpede meteen

woensdag 11 oktober 2017 om 21:51

Hein Vanhaezebrouck lijkt een frisse wind door Anderlecht te gaan waaien. Niet alleen op het veld, maar ook daarnaast. De coach zorgde er al voor dat op Neerpede het een en ander veranderde.

Op Neerpede deelden de trainers van het A-elftal en de beloften nog niet zo lang geleden samen een kleedkamer en een bureau op de eerste verdieping van het complex. Dat weet Sport/Voetbalmagazine.

'Weiler, zijn assistenten en de coaches van de beloften waren het gewoon om elkaar tegen het lijf te lopen. Af en toe zorgde dat voor kleine spanningen. Zeker wanneer een trainer van het tweede elftal het bureau binnenwandelde terwijl de keeperskwestie besproken werd', klinkt het.

Weiler kon daar geen verandering in brengen, maar Vanhaezebrouck wel. Op zijn vraag wordt nu alles strikt gescheiden. De twee groepen zullen hun eigen kleedkamer en bureau krijgen. Daarnaast zal er nog amper contact zijn tussen de spelers van de A-kern en de B-kern.

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 21:52
ola heintje bouwt niet enkel aan een ploeg maar ook aan het trainingscomplex :D
Vind ik leuk
Toca +5597
woensdag 11 oktober 2017 om 21:56
Spectaculair nieuws :-)
Vind ik leuk
geertvdd +1343
woensdag 11 oktober 2017 om 22:17
Net op het moment dat HVH ervoor zorgt dat hij de keeperskwestie privé kan bespreken spreekt Stijnen over een comeback ... jaja...
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:18]
Vind ik leuk
Patfey +2060
woensdag 11 oktober 2017 om 22:31
Schitterend idee om de doorstroming van de beloften naar de A-ploeg te optimiseren :). Misschien ook een contactverbod tussen de staf voorzien?
Vind ik leuk
Drekovic +2866
donderdag 12 oktober 2017 om 00:46
Misschien zat het lek daar wel !!!!!
Vind ik leuk
AzEz86 +2402
donderdag 12 oktober 2017 om 08:26
Ik dacht dat Weiler vorig jaar al vastgesteld had dat het Deschacht was? ;-)
Vind ik leuk
Drekovic +2866
donderdag 12 oktober 2017 om 13:13
Dat was de gemakkelijkste oplossing om een speler die nooit je favoriet zal worden te dumpen. Hij stond toen ook nog eens in het oog van de storm met het gokschandaal ,zo iemand afmaken is simpel.
Daarna heeft Olivier nog eens getoond hoe een echte sportman in een steekt heeft voor de man "die zijn carrière wou vernietigen" enkele fantastische wedstrijden gespeeld en nooit voor camera of reporter een half verkeerd woord over die lafaard gezegd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vanhaezebrouck doet waar Weiler niet in slaagde en verandert Neerpede meteen