Man Utd geeft Lukaku nog enorme motivatieboost met speciale clausule

Man Utd geeft Lukaku nog enorme motivatieboost met speciale clausule

maandag 25 september 2017 om 23:36

Romelu Lukaku kon niet beter beginnen aan het seizoen. De spits blijft maar scoren in de Premier League en is goed op weg om topschutter te worden. Dat kan hem nog een aardige cent opleveren.

De spits verdient al een mooi salaris bij Man Utd, maar dat kan door enkele bonussen nog flink oplopen. Volgens The Daily Star zou de Rode Duivel een bonus van maar liefst zes cijfers kunnen verdienen als hij topschutter wordt.

Lukaku staat momenteel met zes doelpunten op een gedeelde eerste plek in de topschuttersstand. Ook Sergio Agüero en Alvaro Morata konden al zes keer scoren in de Premier League.

Maar niet alleen als hij topschutter wordt, kan hij nog aardig verdienen. Als Man Utd, dat momenteel gedeeld leider is, een prijs wint, zou hij een soortgelijke bonus kunnen ontvangen. Het kan dus niet alleen sportief, maar ook financieel een bijzonder mooi seizoen worden voor de Rode Duivel.

Plaats een reactie

dinsdag 26 september 2017 om 00:38
Zie je Witsel, zo kan je ook aardig je cent verdienen en tegelijkertijd op topniveau spelen.
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
dinsdag 26 september 2017 om 02:20
Witsel zou nooit zo een clausule kunnen krijgen
Want hij is geen spits. ;)
Vind ik leuk
GT8 +184
dinsdag 26 september 2017 om 08:32
Assistenkoning dan, mierenneuker
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
dinsdag 26 september 2017 om 10:31
hou keer u muile moat haha ik neuk iets anders ze, ik geef gwn een reden wrrm hij zoiets niet kan krijgen en als je iets zou opzoeken zou je weten dat hij in zijn volledige loopbaan nog maar 10 assists gegeven heeft dus dat klopt ook niet dus ga gij maar wat mierkes gaan neuken ;)
Vind ik leuk
GT8 +184
dinsdag 26 september 2017 om 10:45
Alsof ik ook maar aangeef dat Witsel een assistenkoning is. Ik haat dat stukske verdriet. Het zou wel voor hem geldig zijn als middenvelder als we het dan toch over specifieke contracten hebben. Kalf
Vind ik leuk
JODES +343
dinsdag 26 september 2017 om 00:46
De vraag is, op het moment dat Lukaku op het punt staat topschutter te worden en hij samen met een ploegmaat, die beter geplaatst is, voor het doel komt... wat doet hij dan? Aan de ploegdenken of aan zijn 6 cijfers? Ik vind dergelijke persoonlijke clausules niet correct...
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 08:14
we vinden dergelijke clausules niet terecht omdat die niet voor ons zijn weggelegd. mochten wij in Lukaku z'n schoenen staan, we zouden niet zoveel problemen hebben met dat soort regelingen.
Laat ons eerlijk zijn.
Vind ik leuk
JODES +343
dinsdag 26 september 2017 om 11:04
Akkoord, als je aan de pot zit, lik je er aan. Die mannen hebben andere normen wat geld betreft. Ik stelde me gewoon de vraag naar de medemaats toe. Wanneer maakt iemand de klik om aan zichzelf of de ploeg te denken?
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 11:08
Doen ze niet. hun gedachtemolen werkt vaak zodanig snel, net zoals bij ons, dat 'aan zichzelf' denken en 'aan de ploeg' twee dezelfde dingen zijn. In bovengenoemde situatie zal een Lukaku nooit vinden dat iemand anders beter gepositioneerd is. Weinig spelers zouden dat doen. Onbewust speelt het idee dat ze er dan al zoveel binnengetrapt zullen hebben en dat dat ook wel zijn redenen zal hebben. Dus of die premie, die inderdaad buitenaards aanzienlijk is, daar de grootste rol in zou spelen betwijfel ik ten zeerste.
Vind ik leuk
Patfey +2560
dinsdag 26 september 2017 om 10:37
Met hun loon is “zes cijfers” niet noodzakelijk een grote motivatie, 100 000 zijn ook zes cijfers en dikwijls niet eens een weekloon (natuurlijk 900 000 zijn ook 6 cijfers).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Man Utd geeft Lukaku nog enorme motivatieboost met speciale clausule