Standard trekt weer in tegenaanval: Sa Pinto toch op de bank tegen Anderlecht?

Standard trekt weer in tegenaanval: Sa Pinto toch op de bank tegen Anderlecht?

maandag 25 september 2017 om 18:00

Standard won afgelopen weekend met 2-1 van Lokeren. In de laatste minuut scoorde Paul-José Mpoku de winnende treffer. Ricardo Sa Pinto vierde dat doelpunt zo uitbundig dat hij samen met zijn assistenten naar de tribune werd gestuurd door de wedstrijdleiding.

Het parket van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) vroeg een schorsing van één speeldag voor de Portugees en zijn technische staf maar de Rouches gaan in beroep tegen die beslissing. Sa Pinto zou op die manier de topper tegen RSC Anderlecht vanuit de tribune moeten volgen, maar daar wil Standard klaarblijkelijk een stokje voor steken.

"De club, de coach en zijn assistenten hebben beslist om dit voorstel te weigeren. De Geschillencommissie zal dit dossier op dinsdag 26 september behandelen", staat te lezen op de webstek van de Luikse club. Standard ging eerder al in beroep tegen het schorsingsvoorstel van twee speeldagen voor de Braziliaanse middenvelder Carlinhos.

Plaats een reactie

Drekovic +2866
maandag 25 september 2017 om 18:06
De maffia treed in aktie
Vind ik leuk
freeman +2054
maandag 25 september 2017 om 18:10
Vind ik dan ook heel flauw om daarvoor naar een de tribune verwezen te worden! Als je nu nog niet mag vieren om een doelpunt ? Hij heeft dan ook toch niemand kwaad berokkend ! Begrijp wel dat er reglementen zijn, maar is dit dan toch niet een ietsje erover ?
Vind ik leuk
Toca +5597
maandag 25 september 2017 om 18:12
Dat is er deze keer over. Maar standard gaat toch altijd een keer of 7 in beroep dus dit lijkt me geen nieuws.
Vind ik leuk
Prpldynmt +1712
maandag 25 september 2017 om 18:13
Waarom bestaat het parket eigenlijk nog? Elke beslissing wordt toch aangevochten voor de Geschillencommissie. Het parket kan zich beter bezig houden met het aanleggen van laminaat (#mopjevan niveauderdekleuterklas).
Vind ik leuk
ricky 2 +441
maandag 25 september 2017 om 18:29
Wat weet jij van van Standard;DREKOVIC,Ik geloof nooit jij al verder ben geweest dan Vlaanderen;
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 18:29]
Vind ik leuk
larédo +484
maandag 25 september 2017 om 18:47
Veel heeft Dre in elk geval niet gemist. Voor het voetbal moet je er al jaren niet meer gaan en van de stad Luik wat kan je daar nog over vertellen? Bordo Poniente is er niets tegen..
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:43
Hahaha...beeeeuuuuuuuh!

Animo! Komaan, de bal terug kaatsen!
Vind ik leuk
ricky 2 +441
maandag 25 september 2017 om 19:03
Zet AUB je micro uit LAREDO,wij horen de koeien.
Of is dat jij die aan het eten bent.
Vind ik leuk
larédo +484
maandag 25 september 2017 om 20:44
Correct, mijn zebra is juist opgegeten..
Kzou zeggen ik ga aan de Luikse pensen beginnen maar die zijn alle 4 al op.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Standard trekt weer in tegenaanval: Sa Pinto toch op de bank tegen Anderlecht?