'Waarom proberen de media Vanhaezebrouck bij Anderlecht onder te brengen?'

'Waarom proberen de media Vanhaezebrouck bij Anderlecht onder te brengen?'

maandag 25 september 2017 om 14:01

Volgens heel wat ploegen leggen de media te veel druk op de schouders van trainers. François Colin begrijpt daar niets van. Op de website De Witte Duivel pende hij zijn bedenkingen neer. Ook over Hein Vanhaezebrouck laat de journalist van Sport/Voetbalmagazine zich uit. 

'Zaterdag las ik in De Morgen dat al die trainersontslagen de schuld zijn van onze kranten, ‘die tweespalt creëren, onrust zaaien, een wig drijven en er dan een lap op geven’. Een weinig collegiale stelling en wie anderen kapittelt, zou vooral zelf geen boterberg op het hoofd mogen hebben. Maar ja, kritiek is makkelijker dan zelfkritiek', aldus Colin.

'De macht van de schrijvende pers is hoe dan ook de voorbije decennia danig verminderd. De televisie voert het hoge woord, vooral nu er een legertje analisten is opgestaan. Als zij met z’n allen geregeld de bal misslaan, moeten de clubs misschien vooral in eigen boezem kijken. Door nagenoeg alle trainingen hermetisch af te sluiten en de toegang tot spelers en trainers tot het minimum te beperken, is speculeren ( en soms ook sensatie) aan de orde van de dag. De clubs roepen deze gang van zaken dus over zichzelf af en wie advies geeft aan een club zou dit beter duidelijk maken in plaats van de collega’s aan te vallen.'

Spaans systeem
De laatste dagen wordt Hein Vanhaezebrouck in verband gebracht met een overgang naar Anderlecht. Colin vindt dat niet kunnen. 'De meeste voetbaljournalisten proberen hun werk echt wel ernstig te doen. Ik begreep de voorbije week alleen niet waarom bijna alle media Hein Vanhaezebrouck bij Anderlecht probeerden onder te brengen. Een journalist met een beetje deontologie vindt dat het verboden zou moeten zijn om coaches die elders onder contract liggen weg te kopen. Zoals dat in Spanje het geval is. In La Liga mag een trainer slechts één club per seizoen leiden. Zelfs als hij ontslagen wordt. Hij wordt immers doorbetaald en op deze manier komen er weinig toptrainers op de markt en wordt er minder snel tot ontslag overgegaan.'

Lees ook: Anderlecht ziet De Boer praten met verrassende club'

Plaats een reactie

buck +1085
maandag 25 september 2017 om 14:18
Simpel.Bij Gent mooie jaren gehad maar citroen is uitgeperst.Zijn speelwijze past bij Anderlecht daarom.Zie jij het dan niet Colin?
Vind ik leuk
freeman +2070
maandag 25 september 2017 om 14:29
Zijn speelwijze past bij Anderlecht ? Dat zal dan ook wel HEEL lang geleden zijn !
Vind ik leuk
Kdb90 +967
maandag 25 september 2017 om 15:11
Volgens mij vergeten jullie dan wel dat er drie sterkhouders er niet bij zijn he haal eens bij Anderlecht spajic,kara en dendoncker weg gaat dan Frutos zijne citroen ook uitgeperst zijn?
Maar volgens mij versta je zijn punt gwn niet.
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 18:37
Na 3 jaar heb je het wel gezien hoor bij een club.Hein kreeg ook de spelers niet dat hij wou dus....simpel e.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:50
Zijn speelwijze vandaag de dag past inderdaad volledig bij hoe Anderlecht nu ook speelt.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 14:51
De media eet nu al ruim uit de hand van Hein, dus ja iedereen wil binnen geraken bij Anderlecht.

Geef eens het ideale team met Hein bij Anderlecht, een verdediging van 3 man met flanken, ik ben benieuwd.

Anderlecht hun probleem is niet de coach, maar het materiaal dat Van Holsbeeck de coach geeft.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:47
Dat is ook niet waar. Uit de kern van Gent uit hun kampioenenjaar zaten genoeg spelers die geen niveau haalden voor Hein kwam en daarna ver boven hun niveau uitkwamen.
Hein heeft van Rafinha zo een degelijke rechtsachter gemaakt dat hij zelf in champions league zijn mannetje kon staan.

En in systeem van Hein met die twee flanken heb je met Obradovic en Najar twee ideale flanken voor dat systeem.
En wie weet kan hij van sowah en appiah nog wel iets maken. De drie achteraan spajic kara deschacht.
Kums zou op de kums plaats spelen en op de plaats van neto heb je dendoncker. Als je dendoncker een rij achteruit zet dan kan Gerkens die rol ook invullen. Stanciu en hanni kunnen ook wat milicevic kan.
In het begin speelde Hein 352 ipv 343.
Die 352 zou nu beter gaan omdat je weinig echte flankspelers hebt. (Al denk ik bv dat Hein uit bv Bruno veel meer zou uithalen. (Zoals Raman)

Met de spelers die hij nu heeft moet hij makkelijk de winterstop kunnen halen. En dan heb je er maar een paar nodig om compleet te zijn. Zal wel wat wegmogen ook waarschijnlijk.


Dus 352

Sels (boeckx)
Spaijic kara deschacht
Kums dendoncker
Najar (sowah) Obradovic
Hanni (stanciu)
Onyekuru Teo

Of 343

Sels (boeckx)
Spaijic kara deschacht
Kums dendoncker
Najar Obradovic
Bruno Teo Onyekuru.

Of dendoncker achteraan ipv kara of spaijic (omdat beiden niet goed uitverdedigen)
En dan loper Gerkens in neto rol.
Trebel is type kums. Mag ook wat hoger ipv hanni spelen.

En aangezien Hein van Rafinha een degelijke kernspeler kon maken of van Raman dan zie ik geen reden waarom hij dat met sowah of Bruno niet zou kunnen. (Kan toch niet dat Bruno al zijn kwaliteiten kwijt is?)
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 16:49]
Vind ik leuk
Boerken +1462
maandag 25 september 2017 om 17:13
Amai gij moet trainer worden! Nee ge zijt het al denk ik?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:28
Ben het ja. Lager niveau.
En familie van mij op iets hoger
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 17:25
Eerst en vooral is Gent Anderlecht niet.
Najar en Kara zijn chronisch ziek, vergeet die dus maar voor lange termijn. Kara denkt nog terug te komen, maar straks is zijn knie weer aande beurt. Najar, het verhaal is duidelijk. Die 2 raken nooit door medische tests in de Premier League bv. Daarom zitten ze nog steed in Anderlecht.

Kums en Dendoncker in een 3 5 2 werkt niet.
Anderlecht speelde tout court nooit in een driemansverdediging. Daar heb je de kern niet voor. Gerkens is geen anderlecht materiaal en enkel gehaald om een Belg op het blad te hebben en is al zeker geen Neto profiel.
Trebel heeft geen lange trap, is geen Kums, Trebel is een aanjager.
Bruno maak je niet beter, die speelde bij Anderlecht zijn beste seizoen ooit toen die vertrok in 2014 voor het geld van Redbull, die is daar slechter uitgekomen en kan in de dribble geen man meer voorbij. Weg ermee.

Hanni is ook geen Anderlecht materiaal, 1 goal in de rebound en 0 assists.

Anderlecht moet wingers kopen en een degelijke centrale verdediger die kan uitvoetballen. Dan pas kan je over een coach denken. Henry gaat met nieuwjaar geoon terug hoor, die is niet van ons.
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 18:44
Hanni vorig jaar en 2 jaar geleden top!vorig jaar meeste assist!Wat kom ji hier allemaal verkondigen?Dendoncker met Kums al is aan gedacht?Materiaal is er genoeg moet ze enkel op de juiste plaats zetten.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:14
lol, Degryse gaf 30 assists, dat is het verleden.
Hanni is zichzelf ingraven met domme acties

Ja, ga hem omarmen,

Zo ziet het Anderlecht anno 2017 eruit,
Domme jonkies met hun wannabe helden
graven en baggeren

sukkels
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:39
Leef wat in het verleden. Was beter toen. Waarom kijk je nu nog? Om je kwaad te maken?

Weet je. Als je niet vriendelijk kan zijn en ons "jonkies" moet belachelijk maken alsof je alleen iets van voetbal kan weten als je wat jaartjes hebt.
Da zal je ook alleen maar doen van achter je klavier natuurlijk. Het is ver gekomen dat de "jeugd" beleefdheid moet gaan uitleggen.
Sukkels?
Zie maar dat ze dat in het rusthuis niet horen of je kan je pudding vergeten morgen.
Vind ik leuk
buck +1085
dinsdag 26 september 2017 om 10:30
Hanni is wel geen jonkie meer e.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:25
Nooit zoveel onzin bij elkaar zien staan.
Trebel geen lange bal?
Nu kan ik je niet meer serieus nemen. Gerkens is een box to box loper. Dus wel vergelijkbaar met neto.
Kums en Trebel zijn ook heel gelijkaardig. Mijn woord niet voor nemen he. Trainers genoeg die da vinden.

Bruno is echt niet al zijn kwaliteiten kwijt. Dat denken is gewoon dom.
Hanni afbreken? Wtf. En dan nog met onzin statistieken.

Onyekuru met de winter terug? Wat?
Dat zal ze dan toch kosten. Waar haal jij die dingen?


En wat maakt het uit of Bruno geen Anderlecht materiaal is? Bij Gent had je er zo toen een hoop lopen. Maar die maakt daar een team van. En die mannen speelde een heel niveau sterker dan voor mogelijk gehouden.
En waarom zou kums dendoncker niet werken? Omdat jij dat zegt?
Bullshit. Kums is kums en wat neto kan kan dendoncker beter sterker en sneller.
Goede voetballers kunnen altijd samenspelen.
Maar dan moet je wel een systeem of idee op het plein dat duidelijk is op de helft van tegenstander. Nu heb ik de indruk dat ze achteraan een aantal afspraken hebben en vooraan doe maar wat.
En onze verdedigers zijn op zich een pak sterker als degene waar Gent mee speelde. En waarom zouden die niet met drie achterin kunnen spelen? Bij kleinere ploegen kunnen ze dat wel. Maar de duurste spelers van het land gaan over hun voeten vallen dan?

Vind het tof dat je een heel betoog schrijft en aan de discussie wil deelnemen.
Maar als je enkel je eigen mening wil verkondigen en dat wil staven met leugens en onzin dan kan je mss beter op Facebook een beetje gal gaan spuwen.
Hier zijn enkel mensen die het voetbal volgen en dus zo door de onzin prikken. (Als hein bij kortrijk met drie man kon spelen zonder dat die daar ervaring inhadden dan kan hij dat bij anderlecht ook. Vooral omdat er al spelers zijn die het kennen. Zowel achteraan als op het midden. Dus waarom doe je zelfs maar de moeite?
Of is het gewoon om mensen te irriteren?
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:10
Geloof maar in je nonsens.
Toon mij 1 bal van Trebel op de stropdas

Met je lange posts
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:11
Hoeveel wedstrijden van Bruno Wil je nog zien?
290?

Oké Kerel
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:20
Hoeveel wedstrijden wilde je paar geleden zien van Rafinha of Raman?

Ik wil Bruno en dergelijke wel eens zien bij een trainer die weet wat hij doet. Kums is daar toch het ideale voorbeeld van?

Ik kan Messi en Ronaldo bij u in de ploeg zetten. Als jij dan rotslecht bent wil dat niet zeggen dat die twee niks kunnen.
Voor kums bij Hein kwam was hij paar honderdduizend euro waard. Daarna miljoenen.
En moet ik dat opzoeken van Trebel? Typ gewoon Trebel in op YouTube. Je zal wel vinden. Het is niet omdat hij het niet doet dat hij het niet kan. Moet ik dat echt uitleggen????
Drogba was technisch een heel sterke speler. Maar gebruikte dat niet. Werd niet van hem gevraagd.
Trebel heeft zulke passes vorig jaar genoeg gegeven.

Zoek iets op voor je onzin vertelt. Ik hou eigenlijk wel van de manier waarop je denkt.
Maar ben niet akkoord met de uitkomst die je bereikt.

En ja ik post iets langer. Om duidelijk te zijn heb je iets meer nodig als een twitterbericht.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:22
Kerel, stop met je lange posts.
Bruno is gewoon slecht in dit Anderlecht vandaag
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:25
Zeg dan gewoon dat je niet kan lezen.
En ga over voetbal praten op twitter. Gegarandeerd korte posts.
Salukes
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:15
De discussie is niet mogelijk want je stuurt
me naar facebook.
Geloof jij maar in Bruno als flank.

En ja, dit is echt DE site over tactiek.

[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 20:15]
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:17
Heb jij Anderlecht zien spelen in de jaren 70?
Gewoon een vraagje.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:24
Ja. Als je denkt dat dat nog iets is om over na te denken of naar toe te streven dan ben je voorbij gestreefd. Het niveau van de jaren 70 en 80 haal je niet meer. (Hoewel die zwakker zijn als die van nu)
Maar in vergelijking tot andere landen scoorden we heel goed.
Maar als je denkt dat Anderlecht met zijn budget kan concurreren op het zelfde niveau als in de jaren 70 of jaren 80, dan weet ik niet wat tegen je te zeggen. Ocharme? Ik hoop dat je dat nu niet nu pas beseft want dat gaat enorme klap zijn voor je.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:35
Veel succes met je kern kerel.
Dit is niet Anderlecht.

Maar ja, resultaat fans, geef ze voeding.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:40
En het gaat niet over voetbal dat anders is.
Het gaat over voetbal dat van achter moet opbouwen en via de flanken moet komen om op dat kopje van matige voetballer teo te droppen;

Dat is het voetbal van Anderlecht.

Ik leg het je uit in een paar zinnen;
Jij lult hier een pak naast de kwestie man.

Snap je?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:38
Dat is het voetbal van Anderlecht? Spreken over jaren 70? En dan Teo als de manier van Anderlecht bezien. Begrijp jij jezelf wel?
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 21:41
Spreek ik over teo? Dat is de slechtste spits ooit, na Van LOEN, en Taument.
Capiche?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 21:43]
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 21:44
Ik zei MATIGE SPELER TEO, LEES GEWOON MIJN POSTS KEREL WANT JE HEBT NIKS ANDERS
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:13
Jij bent grappig.
Dom. Maar wel grappig. Jij sprak over Teo.

Jij zei dat het voetbal van Anderlecht via flank op het hoofd van matige Teo. Dat is het voetbal van Anderlecht. JOUW WOORDEN.

Dementie komt vroeg bij jou.
Dus ik moet jouw posts niet lezen. Mss kan je ze beter zelf nalezen.

Ik vind Teo ook geen spits voor Anderlecht. Net als die Beric.
Voor mij is mitrovic de laatste echte anderlecht spits die we hadden en zelfs die is nooit op zijn top gebruikt.
Ander trainers halen uit minder materiaal meer resultaten. Dus ik ga geen spelers afvallen.
Ik vond nsakala ook een ramp maar die doet het in Turkije heel goed.
Appiah werd in zijn vorige competitie als een groot talent gezien. Hier laat hij niets zien.
Ehret kreeg geen kansen maar speelde daarna wel honderden wedstrijden in de basis in Ligue 1.
Thereau was ook niets waard maar heeft meer als 300 wedstrijden gespeeld in Serie A.
Badji was pijnlijk om te bekijken elke keer hij op het plein stond. Maar nu doet die het blijkbaar goed.
Praet was zwaar overschat vonden ze maar kon voor bijna 20 miljoen naar Newcastle en staat nu in de ploeg in Serie A.

Mangala was niet klaar voor eerste ploeg bij anderlecht (kern van 18) maar staat nu in de elf van Stuttgart.

Het omgekeerde heb je ook. Kawaya speelde paar goede wedstrijden en was plots het nieuw aanstormend talent. Maar komt nergens aan de bak.
Spelers worden ofwel dadelijk opgehemeld of helemaal afgebroken. Beiden is fout.

Anderlecht heeft al jaren geen goede trainer meer. Ze maken geen spelers beter en er zit geen lijn in.
Gent durft Europees zijn eigen voetbal te spelen. Wij durven het spel niet maken tegen Beveren of Eupen.

En ga jij mij serieus een successupporter noemen? Nog nooit iets gelezen zeker als ik iets zeg? Ben 1 van de grootste criticasters van Anderlecht.

En ja ik heb expres zo lang geschreven.

En btw capiche? Stoer hoor. Moest daar toch niet van onder de indruk zijn hoop Ik?
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:15
omdat je niemand anders hebt dan teo kerel
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:16]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:21
Je zou ook met henry vooraan kunnen spelen. Of met de twee vooraan. Of uw voorste flanken iets meer centraal zetten. Zodat je ipv echte flanken met drie aanvallende middenvelders speelt. mensen zoals hanni of stanciu. En dan speel je centraal. Met de snelheid van Henry en de beweging daarachter hoef je niet per se met Teo te spelen. En zelfs als Teo er op staat kan je hem gebruiken als pivot naar Henry. En dan heb je die hoge flankvoorzetten zo niet van doen.

Denk jij dat voetbal maar op 1 manier gespeeld word?
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:15
En spreek nu eens kort en bondig, je bent saai
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:22
Nope. Jij bent beperkt en onvolledig.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 20:32
Gerkens een box to box?
1) dat type heeft nooit bestaan in onze league
2) het is niet omdat je 4 goals maakt en st truiden gaat redden dat je anderlecht materiaal bent.
3) Wie is fuking Gerkens?
4) denk jij echt dat je Anderlecht op dit moment half middens lopen heeft om op beide flanken alles dicht te lopen? Zo JA WIE?
5) IK LEES GRAAG JE IDEALE PLOEG MET HET SYSTEEM HEIN.
Vind ik leuk
larédo +485
maandag 25 september 2017 om 21:30
Ik denk dat meneer dethklok het heeft opgegeven. Begrijpelijk..
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:39
Het heeft geen nut iets uit te leggen aan iemand die niet begrijpen wil.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 21:42
Ja, jouw therorie gaat ons redden
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:16
Jouw THERORIE is dat er GEEN oplossing is. De spelers voldoen niet.
Ik ga tenminste uit van een oplossing. Jij gaat ervan uit dat het hopeloos is. Dus mijn THERORIE kan helpen. Jouw THERORIE is dat geen hulp zal helpen met deze kern.

En nee normaal val ik niet over schrijffouten. Maar wij de jeugd zijn de sukkels en lezen onze berichten niet na. Als je dan toch uit de hoogte wil doen zie dan tenminste dat je zelf in orde bent. Anders kom je over als een idioot. En dat ben je niet.
Ik vind je wel een zure vent met een verouderde kijk op dingen.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:23
Dan stop ik hier, jij bent de beste.
Veel succes met je non voetballers

Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:33
Het verstandigste wat je al hebt gezegd.
(Over het stoppen da ander is gewoon belachelijk)
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:45
Heb je een abonnement, please ontmoet me. Zeg me waar en wanneer
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:02
Oh ben bang. Als je wat berichten zou lezen dan zou je weten dat in het weekend zelf werk heb. Dus nee heb geen abonnement voor de moment. Maar wil je gerust ergens ontmoeten. Zeg maar.
(Moet je daar trouwens zo oud voor geworden zijn?)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:16
Een box to box bestaat niet in onze competitie?
Ik had dit eerst moeten lezen. Dan had ik mij alle berichten kunnen besparen. Het heeft duidelijk geen nut om over voetbal te praten met jou. Want Gerkens dendoncker vormer polak zijn typische box to box spelers. Anders zoek je maar eens op wat dat is.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:18
Polak lol, stop er eens mee zeg
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:21]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:31
Polak geen box to box? Heeft geen moeite om verder te doen
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:43
Waar heeft ons voetbal het ermee gebracht?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:11
Over de systemen en dergelijke ben ik het met je eens. Maar de vergelijking Dendoncker/Gerkens met Neto gaat niet op. Zowel qua voetballende kwaliteiten (specifieke sterktes) als wat hij mentaal bij de ploeg bijbrengt. Zonder Neto kreeg Kums het al een pak moeilijker in de wedstrijden. Met Dendoncker/Gerkens zie ik die wisselwerking nooit zo krachtig worden. Ook al is een Dendoncker een goeie voetballer. Gerkens wil ik nog niet afschieten, maar vindt hem toch minder dan de rest van jullie middenvelders.
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:17
Gerkens is geen Anderlecht materiaal
Oké of niet?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:21
Zijn match bij ons op Gent vond ik hem één van de minste. Voor de rest heeft die niet zoveel gespeeld bij jullie toch? Hij heeft potentieel, maar zoals ik hierboven al zei, vind ik op dit moment de andere middenvelders gewoonweg beter.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:31
Gerkens is geen spelmaker. Dendoncker ook niet. Zij zouden zich net als neto kunnen wegcijferen ten voordele van de ploeg. (Net als neto)
Doen zij nu wat neto deed? Nee.
Maar kums speelt ook niet op die manier. Je zet naast kums iemand die het werk doet voor Kums. En met het loopvermogen van Gerkens of dendoncker kunnen zij dat ook.
Je moet die twee ook niet vergelijken met de neto van nu. Maar met de neto van vóór Hein daar was. En dan moeten dendoncker en Gerkens niet onderdoen. Dendoncker zeker niet want die kan op zijn top bijna alles.
En met een goede trainer lukt dat. (Zeker weten)
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 18:39
Op papier heeft Anderlecht het beste team.Kom niet zeveren e man.
Vind ik leuk
Boerken +1462
maandag 25 september 2017 om 17:11
Om de gazetten vol te krijgen!
Vind ik leuk
Gigi7 +165
maandag 25 september 2017 om 22:01
Ongelooflijk hoe weinig jongeren Anderlecht begrijpen hier
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:26
Of hoe ouderen denken dat ze het voetbal uitgevonden hebben
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:20
Jullie kunnen zoveel praten over systemen of wie speelt maar de rede dat Anderlecht slecht speelt is gwn omdat er te veel spelers onder hun niveau spelen. Als dat dan spelers zijn die het spel moeten maken dan heb je problemen. Stanciu is nog nooit op niveau geweest, Hanni, dedoncker, kums zelf trebel speelt slecht. Er is geen enkele middenvelder dat goed speelt. Dan kan je gwn weg niet goed voetballen. Dan spreek ik nog niet van teo en obradovic.. en najar weer geblesseerd de beste speler die we hebben... Zal wel goed komen. Play off 1 zullen we ook wel spelen maar that's it
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Waarom proberen de media Vanhaezebrouck bij Anderlecht onder te brengen?'