Succescoach van Genk vreest: Dan zie ik het somber in voor Stuivenberg

    Succescoach van Genk vreest: "Dan zie ik het somber in voor Stuivenberg"

    maandag 25 september 2017 om 13:45

    Racing Genk heeft geen sterke seizoensstart achter de rug. Met 9 op 24 kan het absoluut niet tevreden zijn. Aimé Anthuenis, in 1998 nog landskampioen met Genk, weet dat het nu heel snel beter zal moeten.

    Anthuenis had niet gedacht dat Genk ook punten zou verliezen tegen KV Oostende. "Genk kon opnieuw niet winnen en dat is verrassend. Er zijn heel veel mogelijkheden in de ploeg, die barst van de technische spelers, maar er ontbreekt iets. Aan de trainer om dat te zoeken. Er zal niet veel meer moeten gebeuren of Stuivenberg zal onder vuur komen liggen", vertelt hij aan De Zondag.

    De Nederlander liet vorig seizoen wel zien dat hij wél goed voetbal op de mat kan brengen. "Hij heeft veel krediet kunnen opbouwen door eind vorig seizoen veel punten te sprokkelen en Europees te schitteren. Maar de verwachtingen voor dit seizoen liggen hoog, want de ploeg bleef grotendeels dezelfde. Ze moeten nu naar Eupen, en daar zal toch moeten gewonnen worden, anders zie ik het somber in voor hem."

    Plaats een reactie

    larédo +1455
    maandag 25 september 2017 om 13:49
    Adrie koster v2, laat zijn ploeg te naïef voetballen. Heeft denk ik vorig jaar nog geprofiteerd van het blok dat Peter Maes in de ploeg had in gepeperd. Ondertussen is dat helemaal vertroebeld en dan krijg je deze toestanden.
    Vind ik leuk
    buck +2436
    maandag 25 september 2017 om 13:51
    Liet vorig jaar goed voetbal zien?Veel moest hij niet meer doen e.Peter had al het werk al gedaan.Mentaliteit zie ik dit jaar niet, onder Peter zag je dat wel.Heeft Stuivenberg beter gedaan dan Peter?Peter lag vorig jaar al buiten met zulke resultaten.
    Vind ik leuk
    Boerken +6677
    maandag 25 september 2017 om 14:03
    Dit jaar zal de Jupiler competitie een arbiterkerkhof worden !
    Vind ik leuk
    Gimini +453
    maandag 25 september 2017 om 14:07
    Je moet dat anders zien he , Maes lag overhoop met die twee dikke nekken, Stuivenberg dat is hun manneke he , die nu wel iets meer mag verkloten voor hij moet gaan. Het punt is , die man kan niets. Met hem sterft Genk een gewisse dood . Stuivenberg is een schapenboer , geen leeuwentemmer, dat is het verschil . Als hij iets of wat man is houd hij de eer aan zichzelf. Wat er ook van is , hij krijgt die trein nooit meer op het spoor.
    Iedere trainer droomt van zo'n spelerspotentieel om mee te werken, maar Genk zit opgescheept met ene die er niets van bakt..
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 14:07]
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 14:08
    Ik zie Yves Vanderhaeghe nog wel eens coach worden bij genk.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 15:35
    Te weinig karakter en harde hand bij Stuyvenberg. Met alleen maar gentleman en diplomaat te spelen haal je het niet bij een (te) technische ploeg. Stuyvenberg is het verlengde van Patrick Janssens die ook liever de diplomaat uithangt. Als de ploeg te braaf en/of te technisch is dan heb je af en toe een vuist op tafel nodig zoals bij Peter Maes. Maar dat pastte niet in het kraam van "sociale" Patrick.

    En inderdaad. Stuyvenberg doet denken aan een Adri Koster versie 2.
    Zelfde type.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Succescoach van Genk vreest: "Dan zie ik het somber in voor Stuivenberg"