OFFICIEEL: Mathijssen houdt het amper elf dagen vol in Griekenland

OFFICIEEL: Mathijssen houdt het amper elf dagen vol in Griekenland

maandag 25 september 2017 om 12:28

Ongelofelijk maar waar: Jacky Mathijssen zou nu al ontslagen zijn bij het Griekse Larissa. Mathijssen werd welgeteld elf dagen geleden aangesteld bij die club. Volgens een Griekse journalist is het verhaal al over. 

Jacky Mathijssen leek een nieuw project gevonden te hebben. Eerder deze maand tekende hij bij Larissa, een club die hem vorig seizoen al het hof maakte. Nu wordt er in Griekenland gemeld dat Mathijssen al terug mag beschikken. Een concrete reden wordt niet gegeven.

Mathijssen heeft in ieder geval geen wedstrijden gewonnen met de club, die nu voorlaatste staat in de Griekse competitie: hij haalde één gelijkspel en twee nederlagen. Afgelopen weekend verloor hij nog met 4-1 van Panionios, ook niet bepaald een topper in Griekenland. Toch komt zijn ontslag er nu wel bijzonder snel.

Update: Larissa heeft de breuk nu zelf ook gemeld via de website

Plaats een reactie

Patfey +2060
maandag 25 september 2017 om 12:35
Ik hoop dat hij een goede ontslagclausule had :).
Vind ik leuk
Drekovic +2866
maandag 25 september 2017 om 12:40
Die komt toch niet terug naar België of wordt hij trainer van Anderlecht misschien (die hebben de laatste jaren het patent voor slechte trainers)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:51
als je niets van voetbal en trainerskwaliteiten kent kan je beter gaan vogelpikken
Vind ik leuk
Drekovic +2866
maandag 25 september 2017 om 18:04
Waarschijnlijk evenveel als de heer Matthijssen als zijn CV bezie en als ge graag iets leert zaterdagvoormiddag geef ik les voor beginnelingen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:06
dat is inderdaad uw niveau!
Vind ik leuk
Toca +5597
maandag 25 september 2017 om 12:47
Trainer ontslagen na 11 dagen. Zou ik mij als clubbestuur ook wel is in mijn haar krabben.
Vind ik leuk
freeman +2054
maandag 25 september 2017 om 13:04
Er wacht hem een superjobke in Brussel !
Vind ik leuk
12a34b +67
maandag 25 september 2017 om 19:49
Of in Genk of Gent misschien:D
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:14
Nog geen Anderlechtfan die het in zijn hoofd gehaald heeft om voor te stellen om Mathijssen te wisselen met HVH?
Vind ik leuk
SD +1660
maandag 25 september 2017 om 13:30
Mooi op een CV !
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:29
Panionios staat ondertussen wel alleen eerst in de competitie...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

OFFICIEEL: Mathijssen houdt het amper elf dagen vol in Griekenland