Anthuenis vol lof over twee Club Brugge-spelers: Hij zorgt voor de drive

Anthuenis vol lof over twee Club Brugge-spelers: "Hij zorgt voor de drive"

maandag 25 september 2017 om 12:23

Club Brugge is momenteel oppermachtig in de Belgische competitie, met 21 op 24 is het de fiere leider. Aimé Anthuenis vindt dat terecht. Club Brugge is ook de beste ploeg van de Jupiler Pro League.

Anthuenis meldt aan De Zondag dat Club een logische leider is. "Club Brugge loopt terecht verder weg en is momenteel de beste ploeg. Twee zaken liegen niet: de punten en het doelsaldo. Dat zegt genoeg. Bovendien geven de spelers een indruk van onoverwinnelijkheid en een drang om te winnen. Als je kampioen wil worden heb je zo’n kleedkamer nodig. Hans Vanaken draait en dus draait Club."

Anthuenis ziet ook een gouden zet in het houden van Timmy Simons als kernspeler. "Onderschat de aanwezigheid van Simons niet. Die mort niet omdat hij op de bank zit, hij is er om de drive in de kleedkamer te houden. Bovendien lijkt de ontgoocheling rond de Europese uitschakeling verteerd."

Plaats een reactie

Boerken +1451
maandag 25 september 2017 om 12:33
Aime heeft dan toch nog gezond verstand gekregen!
Vind ik leuk
DDT +993
maandag 25 september 2017 om 12:48
hans weet nu dat hij nr1 is en dat doet veel met hem, nu nog minder zagen ;)
Vind ik leuk
JODES +182
maandag 25 september 2017 om 12:42
Meestal vindt ik de open deuren die hij intrapt groter dan een huis, maar deze keer ga ik met hem mee... Of valt het op dat ik een Fcb-aanhanger ben :-)
Vind ik leuk
freeman +2033
maandag 25 september 2017 om 12:46
Good Old Timmy .... niet weg te denken bij Club ! Hoeft zelfs nog geen minuut op het plein te staan !
Vind ik leuk
DDT +993
maandag 25 september 2017 om 12:49
dit weekend toch wel 1 minuut lol
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 12:50]
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 12:56
Brugge is momenteel de beste ploeg in Belgie.Moeten ons dan ook eens afvragen wat het niveau in Belgie nog waard is.Europees bijna allemaal uitgeschakeld.Niveau dit jaar is zeer laag.Heb nog geen enkele topmatch gezien dit seizoen in onze competitie.
Vind ik leuk
geertvdd +1323
maandag 25 september 2017 om 14:39
Iedereen spaart z'n topmomenten op voor PO1 zeker? Vorig seizoen was er ook relatief weinig te zien in de voorcompetitie. In PO1 kon enkel Anderlecht haar niveau met en paar procentjes opkrikken, voldoende voor de titel. Het enige verschil is uiteraard Europa: dat is dit jaar (voorlopig) om te janken...