'Olympiakos zet Besnik Hasi nu al aan de deur'

'Olympiakos zet Besnik Hasi nu al aan de deur'

zondag 24 september 2017 om 23:15

Olympiakos heeft Besnik Hasi aan de deur gezet. Dat melden verschillende Griekse bronnen. Hasi was nog maar sinds de zomer actief bij de club, maar boekte heel teleurstellende resultaten. Het nieuws zou in de komende uren nog officieel worden.

Hasi verloor zondagavond van grote concurrent AEK Athene, het werd 3-2. Olympiakos stond tot een halfuur voor het einde nog 0-2 voor, maar zakte daarna helemaal in. Olympiakos heeft zo 8 op 15 behaald en verloor ook zijn eerste wedstrijd in de Champions League. Het signaal om Hasi aan de deur te zetten.

Het is al het tweede seizoen op rij waarin Hasi heel snel ontslagen wordt. Vorig seizoen werd hij ook al snel aan de deur gezet bij het Poolse Legia Warschau. Hasi heeft wel heel wat eigen spelers binnengehaald, met bekende namen als Proto, Gillet, Odjidja, Carcela en Engels. Die spelers komen mogelijk in een erg vervelende situatie terecht.

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 23:22
Serieus ?
Vind ik leuk
Garland +2024
zondag 24 september 2017 om 23:23
En daar gingen er speelkansen van Mehdi, Bjorn, Silvio, Guillame en Vadis
Vind ik leuk
Prpldynmt +1717
zondag 24 september 2017 om 23:24
Daar staan ze nu met hun "Belgische" invasie. Als speler mag je nooit de mogelijke relatie met de trainer als reden zien om voor een bepaalde club te kiezen. Je weet namelijk nooit hoe lang hij er zal zijn. Heintje naar Anderlecht (hoewel ik dit liever niet zie gebeuren) en Hasi naar Gent?
Vind ik leuk
Garland +2024
zondag 24 september 2017 om 23:24
Hasi naar Gent zie ik niet meteen gebeuren. Dat andere wel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:30
Het gaat van kwaad naar erger met jullie. Eerst Weiler-HVH wisselen, dan Vanderheaghe-HVH wisselen en nu Hasi in de plaats van HVH? Die Fipronil in die eieren heeft ook hallucinerende effecten volgens mij.
Vind ik leuk
Prpldynmt +1717
zondag 24 september 2017 om 23:33
Gelukkig eet ik alleen chocolade-eieren. De trainerscarrousel kan weer beginnen. Wie pakt de "flosj"?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:41
Laat Hasi maar verder Sirtaki dansen, met borden gooien en verse Feta eten. Hij zit daar goed.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:51
Is dit nu een bewijs dat Hasi een slechte trainer is(2 x na elkaar zo vlug ontslagen worden)ondanks een titel met Anderlecht?
Vind ik leuk
Patfey +2063
maandag 25 september 2017 om 01:55
Maar wel twee keer zijn ploeg voor de CL poules gekwalificeerd;
Vind ik leuk
dakcota +1362
maandag 25 september 2017 om 09:39
8/15 is allesinds beter dan wat anderlecht, gent, genk, standard oostende en KV mechelen heeft gedaan dit seizoen...............
Vind ik leuk
Julien +541
maandag 25 september 2017 om 09:38
Is het nu officiëel ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Olympiakos zet Besnik Hasi nu al aan de deur'