Leko strooit met lof: Wij zijn momenteel de beste ploeg van België

Leko strooit met lof: "Wij zijn momenteel de beste ploeg van België"

zondag 24 september 2017 om 20:35

Club Brugge heeft zondagavond met 1-2 gewonnen op het veld van Sporting Charleroi. Daardoor verstevigt Blauw-Zwart zijn leidersplaats in de Jupiler Pro League. Charleroi blijft tweede, maar volgt wel al op vier punten. Niets dan blije gezichten dus bij Club naar de wedstrijd.

"Ik ben heel tevreden met wat ik vandaag gezien heb", vertelde Ivan Leko aan Sporza. "We waren dominant, etaleerden energie en kwaliteit. Bovendien doen we dat met vijf nieuwe titularissen in vergelijking met vorig seizoen. Dat stemt me erg tevreden."

"De gelijkmaker van Charleroi was jammer. Het was pas hun eerste open kans van de wedstrijd en daardoor kregen ze vertrouwen. Gelukkig konden wij rekenen op een sublieme doelman", aldus Leko, die zijn hele selectie bewierookte na de late overwinning.

"Wij zijn momenteel de beste ploeg van België. Als je ziet dat met Izquierdo onze beste speler verliezen en toch dit kunnen brengen, dan kan je alleen maar fier zijn. De supporters weten dat ook. Het is geweldig om te zien dat ze met 2 à 3000 mensen de oversteek naar Charleroi hebben gemaakt."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 20:38
Veel succes ermee.....
Vind ik leuk
dakcota +1381
zondag 24 september 2017 om 20:44
daar is ie weer met zijn waanbeelden.... oke.. staat eerste, maar beste ploeg hebben ze nog niet laten zien met uitzondering van vandaag dan, de tegenstander hielp welom het een leuke wedstrijd te maken
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:44]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:54
Welke ploeg is dan beter dan Club Brugge op dit moment?

21 punten op 24 halen met aanvallend voetbal....
Oké : Club is nog aan het roderen met al die nieuwelingen in de ploeg. Maar ze staan na acht matchen 4 punten los op de dichtste concurrent.

Wie doet het beter op dit moment? #beserious
Vind ik leuk
Elise +132
zondag 24 september 2017 om 22:24
Dit was een goede prestatie van Club! Weinig ploegen gaan winnen op Charleroi die samen met ZW de beste ploegen zijn. De Brusseleirs alias sukkeleirs met de hakken over de sloot en een outsider als Antwerp maakte ook indruk.
Vind ik leuk
Toca +5814
zondag 24 september 2017 om 20:44
Momenteel is dat zo, dat moet je kunnen toegeven. T belangrijkste is om dat ook in play off 1 te zijn in de verre toekomst
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:53
ga vissen struisvogel
Vind ik leuk
Toca +5814
zondag 24 september 2017 om 20:57
Gelieve uw ploeg te veranderen achterlijke debiel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:57
gaap
Vind ik leuk
Garland +2030
zondag 24 september 2017 om 23:27
Misschien moeten jullie twee eens op date gaan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:32
All you need is love is warempel aan jou besteed circusartiest.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:35
En welk nut hebben uw bijdragen hier behalve het beledigen van anderen ?
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 12:44
Vraag ik mij ook af?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:01
Het grappige is als je dat blijft herhalen ,dan ga je het zelf nog geloven....
In eender welk land van Europa komen ze niet bij de eerste tien uit .....
Leko is nen idioot
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:18
En welke Belgische ploeg speelt wel bij de eerste tien in Europa ? Ook geen enkele vrees ik. Ja, misschien in Luxemburg.
Vind ik leuk
JODES +184
zondag 24 september 2017 om 21:09
Een neutrale toeschouwer die deze wedstrijd heeft gezien moet toegeven dat dit waarschijnlijk de beste match was van dit seizoen, met 2 ploegen die voor de overwinning gingen én een goede scheidsrechter die liet voetballen, want dat laatste mag ook wel gezegd worden. Als ik dan zag wat RSCA gisteren uitvoerde... En dat Frutos dit dan nog goed vindt... Dan vraag ik mij af wie hier de grootste dromer is, de Argentijn of Leko... Maar kom, voor hetzelfde geld spelen ze de match van hun leven tegen Celtic en zijn ze vertrokken...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:26
Typische brugse arrogantie !!!!

Tegen wie speelt brugge EUROPEES deze week??
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:29
Westkapelle
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:19
En Genk en Gent ? Tegen de U12 van Westkapelle?
Vind ik leuk
Garland +2030
zondag 24 september 2017 om 23:26
Westkapelle uit, altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:30
Heel lastig. Elke topploeg bibbert en beeft bij de naam Westkapelle
Vind ik leuk
Boerken +1475
maandag 25 september 2017 om 10:11
Aan sommige reacties te zien is het idd. De u12 die hier bezig is! Lol
Vind ik leuk
buck +1085
maandag 25 september 2017 om 14:13
Beste ploeg van Belgie zou toch in september Europees moeten meedraaien.Waar zitten jullie?uitgeschakeld?Door AEK Athene?Dan durf je zulke uitspraken doen ,dat al na 8 competitie matchen?Vergeten dat er nog in de dertig matchen aankomen.Veel geluk Leko(zal als een boemerang terugkeren).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Leko strooit met lof: "Wij zijn momenteel de beste ploeg van België"