Gooit Vanhaezebrouck zelf de handdoek? Ik moet eens goed nadenken

    Gooit Vanhaezebrouck zelf de handdoek? "Ik moet eens goed nadenken"

    zondag 24 september 2017 om 17:00

    AA Gent boekte tegen Oostende en KSV Geel twee zeges op rij, maar die opflakkering bleek van korte duur. Tegen Zulte Waregem was het opnieuw hetzelfde liedje: door een domme fout achterin verloor Gent met 0-1. Hein Vanhaezebrouck denkt volgens VTM na over zijn toekomst.

    Vanhaezebrouck schonk Gent de eerste landstitel uit de geschiedenis en wordt al jaren op handen gedragen, maar de resultaten van dit seizoen lijken nergens op. Europees werd Gent uitgeschakeld door het nietige Altach, in de Jupiler Pro League werd het een triestige 6 op 24. 

    Bij VTM vraagt de coach van AA Gent zich luidop af welke toekomst hij nog heeft bij AA Gent. Een teleurstelde reactie na de match, of is dit het teken dat Vanhaezebrouck het stilaan welletjes vindt?


    Plaats een reactie

    larédo +1270
    zondag 24 september 2017 om 17:27
    De nieuwe RSCA trainer is bij deze gekend?
    Vind ik leuk
    Toca +27653
    zondag 24 september 2017 om 17:35
    Nee daar geloof ik niks van. Toch niet nu.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:04
    En toch ligt dit scenario klaar....de omstandigheden zetten de deur wagenwijd open...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +3523
    zondag 24 september 2017 om 17:42
    Heintje komt niet naar Anderlecht of hoop ik toch tenminste. Voor mij past hij niet bij ons. Hij kan het zelfs niet bij AA Gent, waarom zou hij het dan wel bij ons kunnen? Hij zou wel herenigd worden met zijn vroegere poulain, wat misschien voor vuurwerk zou kunnen zorgen. Verandering van spijs doet eten, maar toch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    sdm +178
    zondag 24 september 2017 om 17:46
    Volgens mij past Hein Van Haezebroeck perfect in het huis Anderlecht, hij wil mooi voetbal spelen en heeft heeft dezelfde arrogantie en pretentie om zich daar meteen thuis te voelen.
    Vind ik leuk
    Dirk H +2034
    zondag 24 september 2017 om 18:15
    Voor mooi voetbal moet je de spelers hebben en heeft Anderlecht die? Om te beginnen wie kan er van de verdedigers uitvoetballen?
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    zondag 24 september 2017 om 19:10
    Sa naar 't schijnt. Dendoncker een rij achteruit? Kunnen de Gentse verdedigers zo goed uit voetballen? Hein naar RSCA. Ik zie dat wel zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 21:02
    Naar het schijnt speelt Kums in de CL centraal achterin als uitvoetballende verdediger :)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    zondag 24 september 2017 om 19:13
    Hein is eerder bullebak dan arrogant. Zou een beetje botsen met de 'klasse' van RSCA. Maar laat maar komen.
    Vind ik leuk
    sdm +178
    zondag 24 september 2017 om 19:53
    Klasse is inderdaad een woord dat ik niet met Hein zou associeren. Nuja met Anderlecht ook niet maar ben dan ook de objectiefste niet hieromtrent :p
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:06
    Botsen met wat...?
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 22:01
    En toch ligt dit scenario klaar....
    .
    Vind ik leuk
    Boerken +5962