Anthuenis onder de indruk: Ze stralen iets onoverwinnelijk uit

    Anthuenis onder de indruk: "Ze stralen iets onoverwinnelijk uit"

    zondag 24 september 2017 om 09:31

    Zondagavond staat de topper tussen Charleroi en Club Brugge op het programma. De winnaar van kan de kop van de competitie grijpen. In De Zondag blikt Aimé Anthuenis vooruit op de wedstrijd. Volgens hem straalt Club Brugge iets onoverwinnelijk uit en komen ze niet in de problemen.

    "Ivan Leko zegt dat hij over de beste ploeg van België beschikt. En als je naar de statistieken kijkt, moeten we hem gelijk geven. In tegenstelling tot vorige jaren zijn ze ook een pak regelmatiger. Ze stralen echt iets onoverwinnelijk uit", is Anthuenis onder de indruk.

    "Daarnaast hebben ze ook nog eens een sterke bank. Daar zitten jongens bij die zomaar een plaats in de basis zouden kunnen hebben. Al deze factoren in acht genomen, zie ik Club dan ook niet verliezen van Charleroi", aldus de ex-bondscoach.

    Poll

    Wint Club zondagavond van Charleroi?

    (362 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +7762
    zondag 24 september 2017 om 09:49
    Laat ons hopen dat we een boeiende wedstrijd zien en .... Club toch de 3 punten kan binnenhalen !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8227
    zondag 24 september 2017 om 10:08
    Een boeiende wedstrijd? Dat zal dan toch van Charleroi moeten komen vrees ik...
    Vind ik leuk
    Flibco +11
    zondag 24 september 2017 om 10:23
    Serieus Freedddy? Voor boeiende matchen moeten we ook alleszins niet bij de mauve kutten zijn. Aub zeg. Was de moeite he Freeeddyy. En die Argentijnse homo zeg...... Zouden ze niet beter zijn staart afknippen? Lijkt echt wel een wijf
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8227
    zondag 24 september 2017 om 10:30
    Op het einde van het seizoen steken de mauve de beker toch weer in de lucht, dat weet jij ook. Vandaar de frustratie...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6196
    zondag 24 september 2017 om 10:31
    Eindelijk weer zo een verstandige nieuwkomer, ik hou van jouw manier van genuanceerd reageren! Keurig!
    Het voetbal van Anderlecht is idd nog niet voor aan te zien, maar heel wat 'eerlijke' en verstandige Bruggesupporters durven hetzelfde te zeggen van hun ploeg...maar de punten zijn er dus proficiat!
    Btw welke holbewoner gebruikt het woord homo nog als verwijtwoord...triest!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8227
    zondag 24 september 2017 om 10:35
    Flibco is op zoek naar zichzelf
    Vind ik leuk
    Kemphaan +92
    zondag 24 september 2017 om 13:37
    "om" aan te zien!
    Vind ik leuk
    MrComment +1294
    zondag 24 september 2017 om 12:09
    Wat heb jij toch tegen Frutos? Hem telkens een Homo noemen. Heeft hij je ooit anaal in je reet geneukt misschien?
    Vind ik leuk
    Kemphaan +92
    zondag 24 september 2017 om 13:44
    Heeft hij je ooit anaal geneukt misschien?
    "In je reet" is hier totaal overbodig!
    Vind ik leuk
    Toca +27548
    zondag 24 september 2017 om 12:15
    Wat ben jij voor een gefrustreerde ziel gast!!!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10502
    zondag 24 september 2017 om 11:03
    In het land der simpele zielen is diegene die twee keer nadenkt, koning.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 11:40
    Vandaar dus jouw "na twee maal nagedacht te hebben" reactie. Halleluja!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 11:42
    Brugge onoverwinnelijk, beste ploeg? Aimé ik had jou hoger ingeschat.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zondag 24 september 2017 om 11:53
    Onze Aimé hoopt op een postje van ons Bartje.
    Bvb kontlikker spelen van de refs
    Vind ik leuk
    blondel +1387
    zondag 24 september 2017 om 13:41
    outsane,voor je kritiek levert op Antheunis,moet je kunnen lezen en begrijpen wat hij zegt.Heeft helemaal NIET gezegd dat brugge onoverwinnelijk is ,maar ze stralen een onoverwinnelijkheid uit.Maar als je zoiets nog niet begrijpt ,blijf hier dan weg.
    Vind ik leuk
    larédo +1259
    zondag 24 september 2017 om 13:58
    Wat lult hij nu man. Iedereen ziet dat bij brugge enkel de resultaten mee zitten. Ik had meer vertrouwen in de groep vorig jaar toen het slecht ging dan nu terwijl het goed gaat..
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:10
    Waren er bij de holbewoners ook al homo's? Noem dat toch gewoon "een janet".
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:23
    Hoe kortzichtig kan je zijn Blondel, bak een frikadel!
    Vind ik leuk
    sdm +178
    zondag 24 september 2017 om 16:51
    Niet akkoord Aimé, nog geen ekele match mooi voetbal gezien of echt veel kansen gecreëerd en spelers die al te graag hun eigen kans gaan. Nuja, seizoen is nog lang en we pakken punten.