Anderlecht heeft probleem: 'Zijn diploma wordt niet aanvaard in België'

    Anderlecht heeft probleem: 'Zijn diploma wordt niet aanvaard in België'

    zondag 24 september 2017 om 07:07

    Anderlecht won gisterenavond met 1-2 op bezoek bij Waasland-Beveren. Voor de wedstrijd werder er vraagtekens geplaatst bij enkele keuzes van Nicolas Frutos. Toch leidde hij zijn ploeg naar twee overwinningen in twee wedstrijden. De Argentijn heeft nooit weggestoken erg graag de nieuwe hoofdcoach van Anderlecht te worden.

    Toch doet er zich een mogelijk probleem voor: zijn Argentijns trainersdiploma wordt niet aanvaard in België. Daarom is Frutos nu aan de Pro Licence-cursus bezig. Opleider Kris Van Der Haegen is positief over de Argentijn. "Bij zijn voorstelling had hij een dossier van 130 bladzijden bij. Het was briljant. Wat voetbal betreft, is hij een echte freak", steekt hij zijn lof niet onder stoelen of banken in Het Nieuwsblad. 

    "Hij is met meer zaken bezig dan zijn collega’s. Fysiologie, blessurepreventie, voedingsleer. Allemaal zaken waar hij veel over leerde tijdens zijn eigen carrière. Net zoals de meeste ex-profs is hij ook technisch en tactisch erg onderleg", aldus Van Der Haegen.

    Plaats een reactie

    ricky 2 +1011
    zondag 24 september 2017 om 08:14
    Klacht indienen!
    Waasland Beveren-Anderlecht 5-0
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5044
    zondag 24 september 2017 om 08:28
    Volgens mij mag hij gewoon coachen als hij met die Pro Licence-cursus bezig is...
    Amai, de Anderlechthaters zijn weer wakker geworden, 't is hier weer triestig de laatste tijd..
    Vind ik leuk
    Toca +27653
    zondag 24 september 2017 om 09:53
    Laat ze zeiken... ik zever niet meer over arbiters. Ook niet als de andere ploegen hem mee hebben.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1028
    zondag 24 september 2017 om 08:35
    6 op 6 ?? Wist niet dat je voor een bekermatch punten kreeg.....
    Vind ik leuk
    Gimini +404
    zondag 24 september 2017 om 09:01
    Daar staat niets van 6 op 6, leer lezen , 2 matchen gewonnen.
    Vind ik leuk
    freeman +7832
    zondag 24 september 2017 om 09:27
    Waaronder één tegen een tweedeklasser ( 1B) !
    Vind ik leuk
    Kemphaan +92
    zondag 24 september 2017 om 13:26
    En daar hadden ze sowieso geen overschot, een doelpunt in geschenk verpakking was nodig. Anderlecht had wat veldoverwicht maar weinig of geen uitgespeelde doelkansen, alles behalve imponerend voetbal van de landskampioen hoor!
    Vind ik leuk
    Bullboy82 +631
    zondag 24 september 2017 om 09:57
    Denk dat het voor de bruggelingen meer wat angst is, ze zijn vandaag niet zeker van 3 punten, zo komt Anderlecht wat dichter he!!
    Daarom dat ze hier zo'n drama maken, eens zien welke voordelen zij vandaag zullen krijgen weeral!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 10:09
    En welke voordelen heeft schanderlecht gisteren allemaal gehad?
    Vind ik leuk
    Bullboy82 +631
    zondag 24 september 2017 om 10:40
    Gast welke voordelen hebben jullie al allemaal gehad, zelfs videoref doet de ogen dicht voor uw ploegje!!
    En u woordspelling zijn subliem hoge studies voor nodig gehad zeker, BLO!
    Vind ik leuk
    Marcos68 +97
    zondag 24 september 2017 om 13:25
    Of... Anderslecht...
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 20:58
    Schanderslecht :)
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 00:50
    Marcos en Federico den dag da jullie ploegskes in po1 geraken dan valt Kerstmis op den 32ste dag van de maand
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    SD +5343
    zondag 24 september 2017 om 10:00
    Niet overtuigend tegen WB, meer geluk dan kunde. Frutos heeft mij niet overtuigd, ondanks het feit dat hij ook vaststelt dat een Kums duidelijk uit conditie is. Waarom moest dan Weiler opkrassen? Om enkele heethoofden te plezieren?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245
    zondag 24 september 2017 om 10:33
    Weiler moest opkrassen zodat jij nog wat kan zeiken op Anderlecht. Is er een bericht over Anderlecht waar jij niet op reageert? Uw afgunst is fenomenaal!
    Vind ik leuk
    JODES +543
    zondag 24 september 2017 om 13:53
    Mannen, laat ons proberen een beetje fatsoenlijk te blijven, en dan heb ik het niet op jou hoor Freddy... Als FCB-supporter zie je natuurlijk een rechtstreekse concurrent, en ik blijf het zeggen dat RSCA dat blijft, verliest en zeker niet wint na zo'n dramatische wedstrijd. Ik zeg dit echt niet uit misplaatst leedvermaak maar hebben jullie RSCA al slechter zien spelen? Ik vond het echt verschrikkelijk...
    Vind ik leuk
    Duba +16
    maandag 25 september 2017 om 12:25
    man man Freddytje !! is er een bericht van Club waar jij niet op reageert ? Kruip maar zere were in je mande .
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245
    maandag 25 september 2017 om 14:47
    Eeeuuhm... dit artikel gaat over Anderlecht. Ik probeer beleefd te blijven tegen jou, want alles wijst erop dat je minder begaafd bent. Succes in je verdere leven! Probeer schrijven en denken toch zoveel mogelijk te vermijden...
    Vind ik leuk
    buck +2007
    zondag 24 september 2017 om 11:15
    Dringend tijd voor nieuwe trainer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht heeft probleem: 'Zijn diploma wordt niet aanvaard in België'