Frutos panikeert niet: Wij hebben het hier altijd moeilijk

Frutos panikeert niet: "Wij hebben het hier altijd moeilijk"

zaterdag 23 september 2017 om 23:15

Anderlecht heeft een Houdini-act gedaan tegen Waasland-Beveren. Het stond lang 1-0 achter, maar scoorde in het laatste kwartier nog twee keer. Nicolas Frutos is niet verbaasd dat het moeizaam liep, want de tegenstander is moeilijk te bespelen.

Bij Sporza geeft Frutos aan dat hij sowieso geen walk-over had verwacht tegen Waasland-Beveren. "We wisten dat het een lastige match zou worden, want we hebben het hier altijd moeilijk. Ik ben dan ook heel blij met deze overwinning, want we hebben zeges nodig om weer vertrouwen in de ploeg te krijgen."

Frutos beseft evenwel dat het voetbal beter moet, zeker met het spelersmateriaal waar hij over kan beschikken. "We hebben genoeg kwaliteit in de ploeg, maar het komt er nu op aan om die kwaliteit ook te kunnen tonen, zodat we weer het Anderlecht zien dat ik wil zien", besluit hij.

Plaats een reactie

freeman +3488
zaterdag 23 september 2017 om 23:40
Waar heeft hij het dan NIET moeilijk ? Moeilijk , maar met wat hulp , moet het overal wel lukken !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:25
Grote schande en weer zoals vroeger: DIKKEN BLEITER DESCHACHT voert weer zijn toneeltjes op. Ligt dood op de grond voor een fout, kan dan ineens rechtkomen om de scheids te beïnvloeden en dan valt hij opeens weer dood. Beste Anderslechtsupporters, is er één van jullie die durft te beweren dat je hier verdiend gewonnen hebt, dat die corner voor het eerste doelpunt terecht was en dat die penalty voor Beveren in de laatste minuut zeker niet had moeten gefloten worden??? Geen wonder dat iedereen stilaan genoeg krijgt van dat arrogant gedoe... Al goed dat ze nu onderaan de linker kolom staan... Shame on you, dikke nekken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:30
Niemand van RSCA beweert dat de overwinning verdient is, shame on you voor deze respectloze reactie grow up pls want op dit moment zijt gij wel echt den bleiter
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 02:35]
Vind ik leuk
TomD +18
zondag 24 september 2017 om 08:16
Inderdaad heel onverdiend gewonnen (dat doet elke ploeg wel eens), de corner die voorafgaat aan het eerste doelpunt was er inderdaad geen (maar een corner is normaal gezien niet zo spelbepalend als een penalty of zo, dat daar een goal uit voortkomt is vooral te danken aan slecht verdedigen en niet aan de scheidsrechter) en die penalty in de laatste minuut kan zeker gefloten worden, net zoals de penalty voor Anderlecht in de laatste minuut tegen Kortrijk ook gefloten moest worden na die duidelijke fout op Henry. Alleen werd er toen lachend op gereageerd uit haat tegen Rsca en is nu iedereen woedend dat het niet gebeurt. Beetje hypocriet natuurlijk, maar dat zijn we gewend :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:09
Arme Marcos. Zoveel frustratie. Geniet van het nazomerzonnetje.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:41
Frutos pannikeert niet : wij hebben dierick!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:44