Anderlecht stelt zijn nieuwste aanwinst voor: Christof Dierick!

"Anderlecht stelt zijn nieuwste aanwinst voor: Christof Dierick!"

zaterdag 23 september 2017 om 22:30

Anderlecht heeft in extremis nog de drie punten gepakt op Waasland-Beveren, maar na de match was ref Christof Dierick de gebeten hond. De 1-1 kwam er namelijk na een onterechte hoekschop. De fans van de rivalen zijn dan ook niet mals.

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 22:40
Anderlecht doet het weer oldschool: arbiters omkopen. De schande van Belgie
Vind ik leuk
Dirk H +591
zaterdag 23 september 2017 om 22:48
Idd om heel depri van te worden hé als ge tegen de laatste niet kunt winnen hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:56
Dat is ook zo, maar we spelen het spel tenminste eerlijk. Ik zie Genk nog liever degraderen dan met zon slecht voetbal en betwistbare fases matchen winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:25
Nogal gemakkelijk, een fout in het voordeel van Anderlecht, omkoping. Fout in het voordeel van een andere ploeg, gewoon fout van de scheidsrechter...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:53
dat komt omdat het bij andere ploegen een rariteit is en bij anderlecht is het schering en inslag en zelfs nog veel frequenter dan dat

dat komt ook omdat het bij andere ploegen veel meer gaat over moeilijkere en onduidelijkere fases en het bij anderlecht meestal gaat over fases die zeer opzichtig zijn en er vingerdik op liggen
Vind ik leuk
Patfey +2556
zaterdag 23 september 2017 om 23:52
Laster is strafbaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:15
Ik was aanwezig op WB. Dierick fluit en hele wedstrijd in het voordeel van WB op de cornerfase na. Hij is zelfs WB-supporter! Wisten jullie dit al jankers?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:41
Kerel welke match heb jij gezien ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:47
De match
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 12:50
Kan je echt niets beter verzinnen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:21
Het is groen en het skiet van een berg. Een skiwi.
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
maandag 25 september 2017 om 15:15
90% van zijn likes zijn sowieso van Brugse supporters haha :p
Vind ik leuk
Prpldynmt +2655
zaterdag 23 september 2017 om 22:47
Het is toch merkwaardig dat het meestal de blauw-zwarte supporters met een kort geheugen zijn die "paarse bond" scanderen. Niet vergeten dat het de Koninklijke Bart Verhaeghe Bond is en dat ze zelf niet mogen klagen qua scheidsrechterlijke fouten in hun voordeel. Maar daar hoor je ze niet over klagen ... Elke ploeg zal beslissingen zowel in hun voordeel als nadeel krijgen. En Waasland-Beveren heeft het enkel aan zichzelf te danken dat ze niet gewonnen hebben. Ze hebben kansen genoeg gekregen, maar niet afgemaakt.
Vind ik leuk
dakcota +1704
zaterdag 23 september 2017 om 22:54
penalty voor zulte waregem die niet gegeven word door scheidsrechter, lijnrechters en VIDEOREF zijn ze al vergeten natuurlijk. bartje heeft de enveloppekes voor morgen waarschijnlijk ook al klaarliggen.





(kijk... dat mes snijdt langst twee kanten.... kindjes..... )
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:56]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:08
dat was niet de fase die de match negatief heeft beïnvloed, de fase die dat wel was vond geruime tijd eerder plaats maar daar spreekt niemand over want dat past niet in hun kraam en haalt zeker hun selectief geheugen niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 03:11
knap dat je selectief geheugen aanhaalt, alleen jammer je niet beseft dat dit op jezelf van toepassing is.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 04:15
selectief geheugen, ik

ik, in tegenstelling tot gij en nog vele anderen (hier en waar ook), ontken niet het bestaan van bepaalde fases en gebeurtenissen in matchten, gegarandeerd zeker dat ik "meer" (en dat is toch wat contradictorisch tov selectief) fases en gebeurtenissen vermeldt dan anderen en daarenboven gaat het dan zeker over fases die gewichtig zijn

er wordt altijd beperkt tot en nooit wordt het gehele plaatje bekeken, zoals welke ploeg het "eerst" in een match gewichtig benadeeld werd (zeer zeker belangrijk) of "hoeveel keer" men in een match benadeeld werd en misschien ook "wat soort" van benadeling
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:03
Man man man
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:54
Lul
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:12
vuile klootzak
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 12:52
Dit gaat hier niet over brugge ! Beveren is hier benadeeld!
Vind ik leuk
dakcota +1704
zondag 24 september 2017 om 13:22
als je de twitteraars beetje bekijkt, weet je dat de helft boeren zijn die hierop reageerden boerken ..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:56
Typisch anti reacties, je hebt beslissingen in het voordeel en in het nadeel. Of moeten we beginnen over zulte waregem, en vorige week een 100% penalty niet gefloten voor rsca, het geheugen van club supporters laat soms de wensen over. Tis maar als het hun goed uitkomt dat ze plots een geheugen hebben van +- 30 jaar om in 1 of andere discussie notingham forest boven te halen. Lol. Paarsen bond is al lang Blauw btw, maar bon, Calimero gedrag is hun eenmaal niet vreemd
Vind ik leuk
larédo +757
zaterdag 23 september 2017 om 23:42
Straffe is dat nog niet de helft van die tweets van brugge supporters komen. Ik vind dat hier ontzettend weinig commotie is t.o.v toen met zulte waregem. Voor jou reactie is misschien Dirk H de enige club supporter die hier iets gepost heeft. Calimero? Dat laat ik aan zo'n hautain manneke als gij over. En plus "paarse bond is al lang blauw"? Verduidelijk dat is even?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:51
Ik zie niet in waarin mijn post enige vorm van hautain gedrag vertoont. Ik zeg fouten worden over het hele seizoen zowel in het voordeel of in het nadeel gefloten. Uiteindelijk komt het neer op wat mr comment zegt, als rsca een fout in voordeel krijgt = omkoping. ist bij brugge dan ist eerder euh ja fout van scheids , kan gebeuren. Merk je het verschil? Nu wat is dan hautain in deze reactie. Of ist over het woord calimero da je valt. Laat u toch niet zo kennen, blauwzwarten zijn er fier op om zo genoemd te worden.
Vind ik leuk
larédo +757
zondag 24 september 2017 om 13:22
Het verschil is dat JIJ dat zo opneemt man. Ik deel die mening van fouten soms in voordeel soms in nadeel. Maar jij komt meteen hautain doen en draait de rollen om en dan kom je nog met calimero af, zie je dat echt zelf niet ??!! Check die post maar is van het camera incident. Er waren er genoeg inclusief ik die zeiden dat dit niet door de beugel kon.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:06
Meestal zijn de gasten die een ander hautain noemen, zonder ze eigenlijk persoonlijk te kennen pas echt de dikke nekken!!
Vind ik leuk
freeman +3485
zondag 24 september 2017 om 00:08
Dacht te weten dat " De Bond " helemaal niets te maken had in de Nottingham Forrest affaire ...... dat weet je wel opperbest !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:34
ge bedoelt die match waarin kortrijk een vroege 1-0 werd ontnomen voor niet bestaand buitenspel

of diezelfde match waarbij de 2-2 van anderlecht niet rechtmatig werd afgekeurd voor "meerdere" overtredingen in de opbouw ervan waarbij onder andere de duwfout van teo vlak voor de goal en nog eerder in de aanval een speler van kortrijk gewoon onderuit werd gelopen om er zeker van te zijn dat hij die aanval niet zou kunnen stuiten en dat waren dan nog niet de enige overtredingen in die aanval

of die penaltyfase waarover jij het hebt waarbij onyekuru zich al liet vallen alvorens er al dan niet een fout zou kunnen gemaakt worden, zich al reeds laten vallen omdat men denkt dat er een penaltyovertreding gaat gemaakt worden kan nooit rechtmatig penalty zijn en werd daar aldus een zeldzame correcte beslissing genomen en het is daarenboven ook zeer twijfelachtig dat onyekuru zelfs maar geraakt werd en mocht het toch zo zijn nog altijd geen penalty wegens eerder vermelde reden
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:58
ja juist, elk twijfel geval in het voordeel van rsca is onterecht, en elk twijfel geval in het nadeel van rsca is terecht. Sorry ik was vergeten dat we weer eens in discussie zijn met blauwzwart gezinden. Vaak hopeloos.

Weet je, de perfecte oplossing, we maken clubje van bij de start van de competitie gewoon kampioen , dan moeten we heel het seizoen lang niet zitten lullen over scheidsrechterlijke dwalingen. Deal? ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 03:38
dat doen ze al elk seizoen opnieuw en opnieuw met anderlecht maar ze zijn zo abominabel slecht dat het al zeer frequent is voorgevallen dat ze dat huizenhoge cadeau niet hebben kunnen uitpakken

mocht om het even welke andere 1e-klasseploeg de voorbije decennia en decennia en decennia het op dezelfde manier cadeau hebben gekregen als anderlecht, zouden ze stuk voor stuk elk seizoen zonder ook maar 1 uitzondering kampioen geweest zijn
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:15
Stop eens met kinderlijk gekibbel!
Was idd duidelijk geen sterke match van scheids. Doelpunt valt na verkeerd gegeven hoekschop en de penalty is zeker 'fluitbaar'. Anderlecht was gisteren zwak en WB verdiende meer!
Maar stop met allemaal met die zever van paarse bond, blauw-zwarte bond,...
Laten we tenminste van de veronderstelling uitgaan dat een scheids in eer en geweten fluit, en dat niet altijd de juiste beslissingen vallen...dat mes snijdt idd aan 2 kanten.
Als het gisteren WB-Moeskroen was en er gebeurde hier hetzelfde, dan was deze discussie op fora geen item...eerlijk?
Vind ik leuk
dakcota +1704
zondag 24 september 2017 om 11:02
zetterberg, ik heb een gevoel dat vampire mistertc is........
even belachelijke reacties
totaal blind voor de waarheid en blijven vasthouden aan zijn standpunt ook al zegt de hele voetbalwereld iets anders...

bij blauwzwart, niet al te veel verstandige mensen
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 11:04]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:12
klopt die kraamt meestal dingen uit van de zelfde aard, alleen al het feit dat de persoon ik kwestie er graag 85 fases bijhaalt waar rsca steeds bevoordeeld doet me wel aan een specifiek iemand denken ;)
Vind ik leuk
Drekovic +3972
zondag 24 september 2017 om 11:17
Dit is de enige juiste conclusie die aantoont hoe belabberd het is gesteld met ons scheidsrechterskorps maar men kan niet ontkennen dat door de invloed van de ALLE grote ploegen regelmatig de kleinere worden benadeeld.
Ik ga regelmatig naar 1B kijken en wat men daar ziet van scheidsrechters belooft niet veel goeds voor de toekomst.
Ze fluiten niveau 4é provinciale en hebben de arrogantie van de wereldtop
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:22
Maar alles begint wel met respect voor deze hondenjob, maar arrogantie keur ik natuurlijk niet goed. Ik fluit soms een u7 wedstrijd bij gebrek aan scheidsrechter. Wat je dan soms naar je kop geslingerd krijgt...jongjong
Gelukkig dat ik geen ambities koester :)
Vind ik leuk
Drekovic +3972
zondag 24 september 2017 om 11:28
Missen is menselijk maar als ik dan naar studio sport eredivisie kijk op zondagavond zie ik scheidsrechters die onmiddellijk hun fout toegeven hier in België doet men alles om het reglement te verkrachten en het handje boven het hoofd van de falende refs te houden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:36
nu zijt ge zelf belachelijk naïef bezig, als het tegen een andere ploeg geweest was zouden die dingen zeker en vast helemaal niet gebeurd zijn, dan hadden die "toevalligheden" niet plaats gevonden en al zeker niet omdat het bij alle voorvallen zeer duidelijk was en er niet de minste twijfel kon over bestaan wat de juiste beslissingen hadden moeten zijn maar het probleem was dat ze niet genomen mochten worden
Vind ik leuk
larédo +757
zondag 24 september 2017 om 13:37
Ja dat is ook wel zo Zetterberg.
Men oogst wat men zaait hé..
Na het videocamera debacle valt die echt enorm mee, fcb werd gebashed langs alle kanten met over de 70 reactie's. Maar hier werd meteen gebashed op fcb alvorens die hier hun gal kwamen spuwen, en dan meteen van bij hun zou er niets aan de hand zijn maar bij ons is het een issue(terwijl er opvallend veel fcb supporters dit zelf niet konden smaken!).Van instant bashers meteen in de slachtoffer rol kruipen en dan als klap op de vuurpijl nog met calimero afkomen. Kon ik even niet goed mee om, begrijpelijk toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 13:40]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:57
Ik bash niet op supporters omdat een ref een fout maakt, maar krijg wel de zenuwen van het geween steeds achteraf. Zowel Brugge en Anderlecht mogen niet klagen, als je STVV of WB heet, ben je veel slechter af. Dat voel je pas als je Europees speelt en voelt dat je daar eigenlijk het kleine grut bent...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:55
Ween ween ween
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:25
verwende blasé nesten zoals gij die altijd zomaar alles krijgen, waarom zouden zij ooit ontevreden zijn, vuile bedorven stront
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 12:56
Ge moet u maar hier uit lullen, en andere matchen erbij nemen. Eigenlijk is Anderlecht hier maar een voetnoot in Beveren moest het allang afgemaakt hebben,Anderlecht mag een kaarsje branden!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:56
Week na week gebeuren er zulke fouten van de scheidsrechters en wordt het geen headline!!
Als het in het voordeel van Anderlecht is, meteen headliner van maken, nieuwste aanwinst, belachelijk!!
Er konden strafschoppen gefloten worden voor beide ploegen ook he dan!!
Wat gezegd van Brugge zij hebben de topspelers binnengehaald, de hele voetbalbond!!!
Lul daar wat over!!
Vind ik leuk
Flibco +11
zaterdag 23 september 2017 om 23:00
Er zit hier precies ook wat materiaal op Ja man wat een bende idioten samen hier.
Vind ik leuk
Flibco +11
zaterdag 23 september 2017 om 23:09
Gebeurt dat week na week dat er twee zuivere penalties niet gefloten worden waar hij staat op te kijken en dat er een paar offsice gevallen slecht beoordeeld worden en er een goal valt uit een onterechte corner? Plus dat er eigenlijk een spits toch minstens twee keer geel had moeten krijgen..... En dat allemaal in het voordeel van dezelfde ploeg....... Het is gewoon degoutant. Heel dat Belgische voetbal is om te lachen. Proficiat trouwens met dat voetbal van die Argentijnse homo. Celtic zal niet kunnen slapen tot de wedstrijd. Die zullen ongetwijfeld in hun broek doen. Wat een armtierig team die mauve.
Vind ik leuk
Dirk H +591
zaterdag 23 september 2017 om 23:38
En leer tegen volgende keer zonder fouten schrijven, want je maakt je daarmee redelijk belachelijk en dan nog om te zwijgen van het niveau hahaha
Vind ik leuk
Drekovic +3972
zondag 24 september 2017 om 11:58
Doe niet zo belachelijk man, gij kunt misschien correct schrijven maar maar weet niets van voetbal dus zet U in het rijtje met Camps en co
Vind ik leuk
grego +20
zaterdag 23 september 2017 om 22:57
ANDERLECHT nu al kampioen. Je kan 1 of 2 fases verkeerd beoordelen maar 6 lijkt me wat te veel van het goede. Lukt het niet op een eerlijke manier, dan is er nog altijd de corrupte voetbalbond. Nu nog het gratis stadion. Wat kan voetbal toch mooi zijn. Proficiat aan Waasland-beveren
Vind ik leuk
Patfey +2556
zaterdag 23 september 2017 om 23:54
Welk gratis stadion?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:00
Gratis stadion? Ik vrees dat je een en ander 'gemist' hebt. Of heb je het op de kosten voor Euro 2000, gemaakt voor de verbouwingen van o.a. het Jan Breydelstadion, betaald door de KBVB?
Vind ik leuk
larédo +757
zaterdag 23 september 2017 om 23:25
Er zijn 3 van de 11 tweets van mensen die voor brugge zijn. Dus what the fuck heeft brugge hier mee te maken? Nu komen de comments langs rsca hun kant kindjes kindjes... En dan Zulte er bij halen. We zouden die pagina van dat verslag is terug moeten kunnen openen is zien hoe volwassen daarop gereageerd werd. Het ging zelf zo ver dat er fake accounts kwamen trollen... Kijk eens in de spiegel allemaal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:43
Heb Dierick altijd al een goeie speler gevonden.

Morioka had er gewoon één moeten inknallen of Thelin had die voorzet er moeten inschuiven. Ja, ze zijn benadeeld, maar ze hadden ook de kansen om dat zelf in evenwicht te brengen.
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 13:04
À ja en Anderlecht laat hun huurlingen wel spelen om de kansen te missen in belangrijke fases hihi das jun strategie , en die goal was luckygoal die kan dat anders nooit zo maken
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:39
Dat meen je toch niet? En die ene goal was om te doen alsof. De 0-1 van Harbaoui voor Charleroi tijdens de laatste play-offs. Sterk.
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 18:40
Jij ziet er blijkbaar de lol er niet van In dus!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:23
In plaats van altijd op anderlecht te zeiken kijk eerst eens naar de kansen die beveren heeft gemist als zun die kansen gewoon haddeb afgemaakt was er hier geen discussies over geweest beveren maakt niet goed af de scheids maakt een foutje en anderlecht heeft een nieuwe aanwinst ofwa. Ik ben zelf een trotse antwerp supporter maar als je een ploeg zo ga uitzeiken omdat ze een foutje meehebben door de scheids heb je toch wel een laag niveau. En het komt ook een beetje door beveren zelf dat ze de match hadden verloren als je niet kunt afmaken hoor je volgens mij ook niet in eerste klasse en dat ze niet kunnen afwerken gebeurt ook meer bij beveren het zou ze mischien wel goed doen als ze terug in 1B gaan spelen. Ik zelf vind het ook spijtig dat er soms zo'n fouten er worden gemaakt maar jullie denken ook nooit na hoe snel het allemaal gaat je moet in een seconde van tijd al een beslissing hebben genomen en de scheids zou nu ook wel denken oei waarom fluit ik hier nu in het voordeel van anderlecht maar STOP met uit uitschijten van scheidsen of ga het anders zelf maar is doen
Vind ik leuk
Boerken +2055
maandag 25 september 2017 om 09:54
Als je mijn vorige comment had gelezen hoefde je speciaal geen account aangemaakt hebben om te reageren op mijn laatste (als lol bedoelde) comment !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:01
Omdat niet iedereen voor dezelfde ploeg supporter is zijn wij volgens jou idioten, dan span jij deftig de kroon en verdien je hier de prijs van grootste idioot flibco!!!
Vind ik leuk
freeman +3485
zondag 24 september 2017 om 00:02
Wat valt HIEROVER te vertellen ? Te flauw om woorden aan te verspillen .... (sic)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:04
Nogmaals lees heel mijn comment idioot!!
Week na week fouten van de refs, maar alleen bij Anderlecht verdient het een headliner, zal in kleinere teksten typen voor je, maakt het wat makkelijker te lezen voor jou!!!
Reading for dummies!!!
Vind ik leuk
larédo +757
zondag 24 september 2017 om 00:08
Au wat doet het pijn, om met héél véél moeite in PO1 te zijn.
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 13:06
Hoelang werd niet gezeverd over de videoref in Waregem ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:10
Ik hoop dat we toch nog mogen zeggen dat WB verre van gediend was met de scheidsrechterlijke beslissingen ? Ja toch. De feiten waren toch voor iedereen duidelijk. Daar heeft geen paarse, blauwe, rode, appleblauwzeegroen, ... bond iets mee te maken: het zijn gewoon duidelijke fouten van een scheidsrechter.Naar het 'waarom' is niks meer dan hoogstens wat giswerk.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:51
het waarom is nochtans wel zeer duidelijk, PO1 halen zou anders wel een extreem moeilijk kunnen worden voor zo'n verschrikkelijk slechte ploeg of is het om de realiteit te verbergen dat ze zonder dat gewoon niks waard zijn en de totaal valse schijn wil hoog houden opdat het niet zou opgemerkt worden dat anderlecht helemaal niks voorstelt en dat al sinds voor zo lang als ze bestaan eigenlijk, dat dat eigenlijk het enige is waaop ze teren
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:03
Amen, enkel die laatste zin over giswerk is niet nodig.
Vorig seizoen veel te doen over Boucaut, mijn enige conclusie: incapabele scheids. Tot daar mijn giswerk.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:14
Blauw zwarte invasie begonnen, idd fouten van een ref, maar iedere week zijn er veel fouten van de refs, jullie vergeten hoeveel fouten de refs al gemaakt hebben in jullie voordeel he!!
En moeite om in PO1 te geraken, seizoen is nog lang niet voorbij hoor!!
Blijft blijkbaar makkelijker voor ons kampioen te spelen dan voor jullie Europees voetbal te halen!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:24
Gentenaar2708 de schande van België ,probeer eerst po1 te halen en dan moogde meespreken
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:29
'T is er geen van Gent!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:02
Geen probleem. Wist al langer dat Anderlecht supporter anaal-fabeten zijn :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:36
Dierick stelt zijn nieuwste sponsor voor : ANDERLECHT !!!!!
Vind ik leuk
Dirk H +591
zondag 24 september 2017 om 09:03
Zijn uw andere 2 post ook zo belachelijk kinderachtig geweest?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:17
Wauw, helemaal alleen gevonden? Ikke ook?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:01
weeral voor oneindigste keer +1 doet zich een zeer gekende verschrikkelijk grote schande voor, dat is nu al de 2e week op rij dat de arbitrage zeer opzichtig vrijwillig punten pakt voor anderlecht

zowel kortrijk als waasland-beveren hebben anderlecht gewoonweg compleet weggespeeld, dat is natuurlijk niet vreemd want het gaat tenslotte om een geheel waardeloze ploeg, het is dan ook heel erg dat deze beide ploegen een overdiende overwinning wordt afgepakt om er toch maar voor te kunnen zorgen dat de grootste schande die er in het belgische voetbal bestaat toch punten zou kunnen halen

weeral dus speelt/spelen de enige goede speler(s) die anderlecht in hun geschiedenis ooit gehad heeft hun altijd wederkerende rol, ze zijn dan ook totaal volledig en heel alleen verantwoordelijk voor alles dat anderlecht ooit heeft gedaan, alles hebben ze uitsluitend aan hen te danken want zonder zijn ze absoluut niks waard, het gaat zeer evident over de arbitrage natuurlijk, de eeuwige redders die anderlecht keer na keer van totale afgang (moeten) redden omdat ze zelf gewoon niks kunnen en tot niks in staat zijn (zelf)

maar dat waren zeker niet de enige matchen dit seizoen waar ze punten hebben moeten krijgen om iets te kunnen halen, dat was bevoorbeeld in de thuismatch tegen de laatste zijnde oostende ook nodig om er te kunnen van winnen, oostende werd in die match zeker benadeeld en bestolen

het is dit seizoen ook al het geval geweest dat de tegenstander toch gewonnen heeft ondanks de benadeling die hen te beurt viel, zo heeft stvv toch gewonnen ondanks dat de 2-3 van teo niet rechtmatig werd afgekeurd voor een overtreding en zo kwam de zekere winst voor stvv in de laatste minuten toch nog een klein beetje in gevaar op een geheel onterechte wijze
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 03:10
verklaar de definitie van compleet wegspelen eens aub?

Vraag mij af hoe een club een ander kan compleet wegspelen als die 1 minder balbezit heeft, 2 minder doelkansen versiert, 3 minder schoten binnen het kader heeft, 4 ook amper een corner afdwingt.

wat mij opvalt in al uw reacties, is hoe groot uw degout is tegenover een bepaald ploegske, dat je daar toch zoveel tijd in stopt. De grootste schande van belgië voor jou, maar ge steekt er precies wel veel tijd in. Elk match met een notitie boekje bij de hand om te noteren hoe deze over het paard getilde ploeg telkens weer 'geholpen' wordt? Respect dat je zoveel tijd kan stoppen in iets waar je zo een grote afgunst voor hebt, al ontgaat er mij wel de logica van.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 03:13]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:45
Man man man. Wat een idiote commentaar. Pfff. Houdt totaal geen steek.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:19
omdat "de waarheid" je niet uitkomt, vervalt daarom de relevantie ervan, ge zijt een vuile hypocriet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 04:45
wat ook zeer duidelijk naar voor kwam in deze match en extreem laag is/was en dus echt bij anderlecht past, was de hoge frequentie van het aantal vrijwillig zware fouten gemaakt op seck door meerdere verscheidene anderlechtspelers in de hoop dat hij zich misschien toch eens zou revancheren of dat ze hem een rode kaart zouden kunnen aansmeren op één of andere manier

de frequentie was zeker van dergelijke mate hoog dat dat een meegegeven opdracht
moest zijn voor de match, dat dergelijke dingen al deel moeten uitmaken van een wedstrijdplan, het zegt toch meer dan voldoende dat men zich daarmee bezig houdt

het was te opzichtig, het lag er echt te vingerdik op
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:58
Volgens recentelijk onderzoek hebben mensen die last hebben van complottheorieën ook een psychische aandoening.
Misschien eens een bezoekje maken bij de psychiater?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 05:58]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:53
Ik denk ook dat die Vamp zich eens mag laten nakijken. Wat een onzin dat die allemaal uitkraamt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:44
aan mij mankeert helemaal niets, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen mr de pathologische leugenaar, altijd de waarheid verdraaien en geweld aan doen en dan nog zwaar ziekelijk overtuigd zijn dat het waar is wat je verkondigd
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:10
tegen uzelf bezig? of net de spiegel voorbij gelopen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:25
Verkondigt met een 't'.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Pathologisch? Ik denk vooral dat op dit forum iemand zwaar uit zijn nek aan 't lullen is, complottheorieën ziet, paar ontegensprekelijke waanideeën vertoont. Misschien wel pathologisch. Geniet nog van het zonnetje. Het zal je goed doen.
Vind ik leuk
willyy +34
zondag 24 september 2017 om 05:39
dierick voor de revieuwcomissie !
Vind ik leuk
Regaal +564
zondag 24 september 2017 om 07:48
Neem Bucaut dan maar mee.... na het geklaag van Club Brugge enkele jaren geleden fluit hij telkens opzichtelijk in het voordeel van Club Brugge en tegen RSCA en AA Gent.... Maar daar blijft het opvallend stil rond.

Ceulemans gaf als trainer van Westerlo destijds zelfs toe dat Club Brugge prompt bevoordeeld wordt... "zelfs al in mijn tijd" zei hij.
Vind ik leuk
Boerken +2055
zondag 24 september 2017 om 18:44
Haha das een goeie , zelf al in zijn tijd!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:42
Man man, altijd in het voordeel van Anderlecht en rode kaart proberen aansmeren enzovoorts, dit komt dan wel allemaal uit brugse supporters hun mond.
Er worden hier hele teksten aan besteed, hoe refs altijd "betaald" of partijdig zijn aan Anderlecht!!
Denk dat jullie best eens alles bekijken van jullie ploegje en dan eens zo'n tekst typen, denk dat je daar ook boekje kan van schrijven, tegenpartij krijgt namelijk regelmatig rode kaarten, veel penalty's in jullie voordeel, zelf nieuwe videoref helpt mee, ellebogen van Wesley worden amper bestraft, ...
Kan zo nog een tijdje doorgaan, dus stop met zeveren nu, de ref was idd zwaar ondermaats zoals er iedere week minimum 1 is!!
WB had mss wat meer verdient, maar alle fases worden zo opgeblazen, is alsof er nog nooit een verkeerde inworp of hoekschop gegeven geweest is aan andere ploegen!! Alsof alle penalty's wel gefloten worden en deze keer niet!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:46
@Voetbalprimeur, ik begrijp dat dit uit een twitterbericht is geknipt, maar is het nu echt de bedoeling om hier deze goedkope titel boven te plaatsen? Beetje zielige manier om naar reacties vragen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:41
Wat een commotie rond een hoekschop! Al meteen verdenking van fraude en omkoperij. Voor een hoekschop! Pff.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 10:12]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:36
Supporters bedoelde zeker
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 13:37]
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
zondag 24 september 2017 om 18:14
Omkoping vind ik nu toch wel wat te ver gezocht, maar Anderlecht kan niet ontkennen dat ze daar goed zijn weg gekomen zijn.
Eerst die corner die geen corner was waar ze dan uiteindelijk een doelpunt van komt en dan op't einde was het eigenlijk wel een fout in het strafschop gebied op Thelin.
Vind ik leuk
dakcota +1704
maandag 25 september 2017 om 10:04
het was evenveel hands en dus penalty voor anderlecht als dat het fout op thelin was vind ik.

Voor de rest zijn we inderdaad goed weggekomen, gaat geen enkele anderlecht supporter ontkennen, ons spel is traag, slecht en onze flanken zijn verschrikkelijk op dit moment.

Wat ik wel kotsbeu ben is telkens dat we eens 'een beetje' de scheids meehebben (penalty onterecht niet gekregen op kortrijk. Indien wel en we stonden in de top 6 .. remember) heeeeeeeeel belgie begint te roepen met acherlijke reacties als 'scheids omgekocht' 'paarse bond (terwijl die toch redelijk blauw zwart gekleurd is momenteel) en andere dergelijke marginale reacties.
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
maandag 25 september 2017 om 13:30
Dat kan heel goed zijn maar dat ik weet het niet.
Ik heb ook niet de volledige wedstrijd gezien maar die 2 fases wel.
Maar goed jullie winnen daar en dat is nog altijd het gene dat telt.

Gent en Anderlecht zitten wel een beetje met de zelfde problemen alleen hebben jullie nog meer punten dan ons, maar hebben dan ook nog eens 3 sterkhouders die al een tijdje ontbreken.
Ik weet ook niet hoe het bij Anderlecht zit missen jullie nog spelers die geblesseerd zijn?

Maar normaal komt die wel goed Voor allebei de clubs.
Anderlecht staat normaal gezien altijd voor goed voetbal miss de laatste jaren wat minder maar ja daar zat Weiler en Hasi wel voor iets tussen.
En bij Gent stonden we de laatste 3 jaar voor goed voetbal dus dat komt ook nog wel terug ;)
Vind ik leuk
dakcota +1704
dinsdag 26 september 2017 om 10:09
Tja, najar zou heel wat problemen op de rechtflank kunnen oplossen. En de laatste twee wedstrijden missen we kara, maar deschacht heeft dat wel goed opgelost. Voor de rest missen we enkel onze tactisch sterke trainer, dus wanneer laten jullie heintje los? :)
Vind ik leuk
Kdb90 +1003
dinsdag 26 september 2017 om 10:37
Haha hopelijk nog niet te rap maarja in voetbal kan alles zo snel gaan dus ik weet om den duur ook niet meer wat ik moet denken..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Anderlecht stelt zijn nieuwste aanwinst voor: Christof Dierick!"