OPSTELLING: Coach Frutos zorgt voor enorme verrassing in basiself

OPSTELLING: Coach Frutos zorgt voor enorme verrassing in basiself

zaterdag 23 september 2017 om 19:30

Anderlecht heeft met Westerlo zijn eerste klip genomen, maar met Waasland-Beveren staat er zaterdag wel een lastigere tegenstander op het menu. Opvallend: ook onder coach Nicolas Frutos zitten Sven Kums en Henry Onyekuru op de bank. Emmanuel Sowah mag zowaar nog eens starten, net als Nicolae Stanciu.

Plaats een reactie

Prpldynmt +2655
zaterdag 23 september 2017 om 19:49
Aiaiai, Onyekuru moet ALTIJD spelen! Hij is eigenlijk de enige flankspeler die voor gevaar en snelheid kan zorgen! Ook Kums moet spelen. Het is wel goed dat Stanciu nog eens een kans krijgt, maar laat Hanni eens een paar matchen op de bank aangezien hij totaal uit vorm is. Hoe dan ook, we blijven hard supporteren en nemen hopelijk de drie punten mee. Zo erg is het al gesteld, dat ik het woord "hopelijk" moet gebruiken voor een match tegen Waasland-Beveren ...
Vind ik leuk
Drekovic +3975
zaterdag 23 september 2017 om 19:56
Hopelijk dik verliezen want dit is een slag in het gezicht van de supporters
Vind ik leuk
Toca +9648
zaterdag 23 september 2017 om 20:10
Ik zit hier in beveren en moet zeggen dat er heel raar naar de telefoons wordt en werd gekeken...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:13
Begrijp het ook niet goed... Daar gaat het "aanvallend voetbal".
En wat is er nu precies anders dan onder Weiler?
Het grootste verwijt tegen hem was toch dat hij net deze spelers op de bank liet, niet?
Vind ik leuk
freeman +3488
zaterdag 23 september 2017 om 20:12
Oei ? Kums & Onyekuru op de bank .....? Gaat hij nu toch zijn " leermeester " Weiler volgen ? En gaan de supporters nu straks ook roepen : Frutos buiten ? Straks eens zijn visie bekijken ..... ! Hopelijk de moeite ?!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:16
Frutos is net zo'n angsthaas
Vind ik leuk
Patfey +2560
zaterdag 23 september 2017 om 21:09
Het is uiteraard niet man voor man, maar Appiah en Bruno in de ploeg en Kums en Onyekuru niet, moeilijk te begrijpen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

OPSTELLING: Coach Frutos zorgt voor enorme verrassing in basiself