Clement kijkt niet naar tegenstander: 'Interesseert me niet wat Anderlecht doet'

Clement kijkt niet naar tegenstander: 'Interesseert me niet wat Anderlecht doet'

zaterdag 23 september 2017 om 14:55

Philippe Clement heeft een prima competitiestart achter de rug met Waasland-Beveren. Hij parkeerde de club in de middenmoot van het klassement met negen punten uit zeven wedstrijden. Zaterdagavond volgt echter een grote test. Dan zakt RSC Anderlecht af naar de Freethiel.

Clement is zeker niet van plan om zich aan te passen voor de komst van de landskampioen. De Waaslanders kregen veel lof voor hun verzorgd aanvallend voetbal en de coach wil die lijn doortrekken. "Het interesseert me niet wat Anderlecht gaat doen", aldus Clement aan Het Nieuwsblad. "Ze mogen spelen hoe ze willen. Wij doen ons eigen ding. Voor elk systeem proberen we de sleutel te vinden."

Volgens de analisten van de krant zijn de flanken van Anderlecht (Ivan Obradovic en Alexandru Chipciu, red.) heel kwestbaar. "Chipciu en Obradovic onder druk zetten? We willen iederéén onder druk zetten. Als we enkel die twee gaan viseren en de anderen vrij laten spelen, komen we in de problemen. We zullen heel volwassen moeten spelen", besloot de coach van Waasland-Beveren.

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 15:02
Clement interesseert met ook niet
Vind ik leuk
User251 +677
zaterdag 23 september 2017 om 16:22
Geen zorgen, hij zal van jou ook niet wakker liggen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 16:44
Verwacht ik niet: was een woordgrapje, in titel stond eerst "interesseert met niet wat Anderlecht doet". Ondertussen is het verbeterd.
Vind ik leuk
User251 +677
zaterdag 23 september 2017 om 17:08
Ah sorry, had het niet door :)
Vind ik leuk
freeman +2091
zaterdag 23 september 2017 om 15:04
Waarom zou Clement zich moeten aanpassen ? Zal waarschijnlijk eerder andersom zijn ! Beveren speelt momenteel heel degelijk voetbal met mooie resultaten !
Vind ik leuk
lnc +29
zaterdag 23 september 2017 om 15:16
Clement wordt volgende trainer Club Brugge en zal daar goed passen
Vind ik leuk
Kdb90 +967
zaterdag 23 september 2017 om 15:41
Ze hadden hem misschien beter dit seizoen al als trainers genomen.
Vind ik leuk
freeman +2091
zaterdag 23 september 2017 om 17:53
Had hem idd ook wel graag zien blijven . Veel opgestoken van MPH , zelfs enkele matchen moeten/mogen coachen toen Michel in de tribunes verzeild raakte .... en deed dat dan ook wel heel degelijk ! Nam tenslotte het laatste jaar de trainingen over onder het goedziend oog van MPH . Maar laat ons nu vooral ons vertrouwen geven aan Leko , we zien naderhand wel ?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:30
Wordt een interessante match vanavond hopelijk veel goals
Vind ik leuk
Flibco +11
zaterdag 23 september 2017 om 16:21
Als je ME bedoelt... wel dan is Clement in jou alleszins zeker niet geinteresseerd, simpele.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 16:47