De Witte heeft nog altijd moeite met Anderlecht-transfer: Had hem graag gehaald

De Witte heeft nog altijd moeite met Anderlecht-transfer: "Had hem graag gehaald"

vrijdag 22 september 2017 om 21:20

Niet iedereen bij Anderlecht zal na het vertrek van René Weiler treuren. Zo lijkt topaankoop Sven Kums eindelijk weer een kans te gaan krijgen onder Nicolas Frutos. Volgens Gent-voorzitter Ivan De Witte kan dat zeker goed uitpakken voor Kums én Anderlecht.

"Door de trainerwissel in Brussel, ben ik er zeker van dat hij weer een sleutelspeler zoals bij ons zal worden. Misschien wordt hij zelfs weer Belgisch international of zelfs opnieuw de Gouden Schoen", zegt de voorzitter bij Sur le Gril.

De Gentse supporters deden er alles aan om Kums te overtuigen om voor Gent te kiezen. Hij trok echter naar zijn jeugdliefde Anderlecht, tot de grote teleurstelling van De Witte. "Ik heb er moeite mee om hem daar te zien. Ik had hem dolgraag teruggehaald deze zomer, maar ik respecteer zijn keuze wel", aldus de voorzitter van Gent.

Poll

Kan Kums de Gouden Schoen opnieuw winnen?

(254 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +9577
vrijdag 22 september 2017 om 21:27
Ik ben als Anderlecht fan eigenlijk ook wel een fan van De Witte. Denk wel een stevige harde zakenman maar tegelijk ook een man die respect afdwingt. En zijn wereld kent.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 21:30]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 21:39
In de voetbalwereld is hij een man die heel goed weet waar hij mee bezig is, en daar heel veel respect voor verdient.
Vind ik leuk
Prpldynmt +2655
vrijdag 22 september 2017 om 21:56
Dit klopt, maar dat maakt hem ook wel wat naïef, zoals de zaak Trebel. In voetbal is er niks zeker totdat er een handtekening gezet wordt, en zelfs dan ... (zoals de zaak De Maio die Anderlecht misbruikte om naar zijn eerste keuze Fiorentina te kunnen gaan)
Vind ik leuk
User251 +774
vrijdag 22 september 2017 om 22:01
Denk niet dat De Witte zo naïef is als het soms overkomt denk eerder dat dit is omdat hij toch altijd in de eerlijkheid van de mensen vertrouwd.
Vind ik leuk
Prpldynmt +2655
vrijdag 22 september 2017 om 22:06
En dat is net het probleem denk ik. De voetbalwereld, waarin malafide makelaars de plak zwaaien en alles rond geld draait, staat helaas los van de echte wereld. Maar toch blijf ik het met veel passie en interesse volgen, misschien tegen beter weten in.
Vind ik leuk
User251 +774
vrijdag 22 september 2017 om 22:14
Je kan eigenlijk moeilijk iets tegen De Witte hebben in tegenstelling tot Louwagie soms (van een neutraal standpunt).
Vind ik leuk
Patfey +2546
vrijdag 22 september 2017 om 22:37
In de “echte” wereld draait het niet om geld?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:15
Kijk toch al een beetje met schrik uit naar wie hem over enkele jaren zal opvolgen. Al zal hij er op toezien dat het iemand met de juiste intenties is, een 2de De Witte zullen we vrees ik niet meer krijgen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Witte heeft nog altijd moeite met Anderlecht-transfer: "Had hem graag gehaald"