Ploeg van Frutos wint weinig zieltjes: 'Ongezouten patatjes'

    Ploeg van Frutos wint weinig zieltjes: 'Ongezouten patatjes'

    woensdag 20 september 2017 om 22:57

    Nicolas Frutos heeft zijn debuut als hoofdtrainer van Anderlecht achter de rug. Woensdagavond won Anderlecht met 0-1 van Westerlo. Een foutje van Junior Oto'o lag aan de basis van de paars-witte zege. Op Twitter hadden heel wat mensen het daarover. Ook het spel van Anderlecht kon blijkbaar niet echt bekoren.

    Poll

    Speelde Anderlecht beter dan onder Weiler?

    (243 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patfey +4128
    woensdag 20 september 2017 om 23:08
    Twitter van Weiler fans en fans van andere ploegen?
    Vind ik leuk
    Toca +27653
    woensdag 20 september 2017 om 23:10
    Tis te zeggen, wat ne flauwekul... kenners waarschijnlijk..
    Vind ik leuk
    Garland +4807
    woensdag 20 september 2017 om 23:27
    Dat die gastjes nog zo lang mogen opblijven
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 23:31
    Of van RSCA fans die hadden gehoopt dat het met Frits meteen anders zou zijn en niet beseffen dat het niet zo 1,2,3 beter zal gaan
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245
    donderdag 21 september 2017 om 00:26
    Natuurlijk, 6 marginale tegensupporters
    Vind ik leuk
    vampire81 +797
    donderdag 21 september 2017 om 10:36
    ze hadden bij anderlecht heel veel geluk dat er zo'n stomme aap hen een goal cadeau gaf want zelf waren ze absoluut niet in staat ook maar iets te kunnen forceren

    dat het al enigszins beter ging, enkel in hun dromen misschien
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245
    donderdag 21 september 2017 om 13:20
    Als jij die Afrikaan stomme aap wil noemen zegt dat meer over uw IQ, debiel.
    Vind ik leuk
    vampire81 +797
    donderdag 21 september 2017 om 14:19
    het gaat niet over zijn nationaliteit of afkomst maar over zijn actie, gij stomme achterlijke idioot

    eens te meer bewijst ge weer maar eens wat voor een ongelooflijk grote dommerik ge zijt en ongetwijfeld steekt je rotslecht karakter er ook voor heel veel tussen, door en door slecht
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245
    donderdag 21 september 2017 om 18:25
    Wist je dan nog niet dat een Afrikaan het niet leuk vindt dat je hem een aap noemt? Vreemd.
    Of ga je mij nu een kanker toewensen?
    Vind ik leuk
    vampire81 +797
    vrijdag 22 september 2017 om 15:04
    1) dat heb "ik" niemand toegewenst en het kan mij niet schelen wat ge er over denkt of schrijft want ge hebt toch ongelijk
    2) waarom zou ik dat doen, dat ware nog veel te goed voor jou
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8245