'KV Oostende denkt aan coach van eersteklasser als opvolger Vanderhaeghe'

'KV Oostende denkt aan coach van eersteklasser als opvolger Vanderhaeghe'

woensdag 20 september 2017 om 15:12

Bij KV Oostende is het momenteel alle hens aan dek. Het wereldploegje van Marc Coucke moet na het ontslag van Yves Vanderhaeghe op zoek naar een nieuwe coach. Volgens Het Nieuwsblad kan dat wel eens een trainer van een andere eersteklasser zijn.

De krant schrijft namelijk dat de naam van Mircea Rednic al meermaals gevallen is in de Versluys Arena. De Roemeense coach behoedde Excelsior Moeskroen vorig jaar van de degradatie en behaalt dit seizoen uitstekende resultaten met een volledig nieuwe ploeg.

De grote vraag is echter of Marc Coucke het aandurft om opnieuw een coach weg te plukken bij een andere eersteklasser. Yves Vanderhaeghe werd twee zomers geleden weggehaald bij KV Kortrijk. Dat deed heel wat stof opwaaien, maar de samenwerking was de voorbije seizoenen wel een groot succes.

Plaats een reactie

woensdag 20 september 2017 om 15:34
Coucke doet wat hij wil, from zero to Hero, voor mij blijft het toch een zero..
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:04
Al die jalousie tov Coucke is toch misplaatst, vind ik. Kleinere ploegen overleven meestal nu eenmaal enkel met een mecenas. Bovendien is hij geen dikke nek en graag gezien door iedereen...
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:28
geen dikke nek en graag gezien door iedereen? You are kidding right? :P
Vind ik leuk
dakcota +1362
woensdag 20 september 2017 om 17:57
ik woon in middelkerke, vlakbij oostende, ik vind wel dat hij enorm graag gezien is (misschien niet door de andere supporters van andere ploegen, maar wie maalt daarom?)

Hij is ook een inzetter voor de plaatselijke communities eb supportersclubs, hij is al meermaals in de supporterscafé geweest in onze straat en ik zeg u, het is een zeer sympathieke man.

Je kan praten over zijn manier van zakenman zijn en dergelijke, maar als het over KVO gaat, is hij vol passie en clubliefde, hoeveel voorzitters kunnen dat zeggen?

(En ondanks dat ik hier woon, ik ben paars wit met heel mijn hart, woon hier ook maar 3 jaar)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 17:57]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:40
Grapje?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:56
Ik ben zeer blij dat Marc Coucke er is . Zonder hem had KVO nooit spelers kunnen aantrekken zoals de afgelopen jaren. Het Belgisch voetbal kan er alleen maar wel bij varen met zo'n voorzitters.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'KV Oostende denkt aan coach van eersteklasser als opvolger Vanderhaeghe'