'Frutos gooit het roer meteen om, basisploeg krijgt enkele 'nieuwe' namen'

'Frutos gooit het roer meteen om, basisploeg krijgt enkele 'nieuwe' namen'

woensdag 20 september 2017 om 10:53

Nicolas Frutos staat woensdagavond als interimtrainer van Anderlecht al meteen voor zijn eerste opdracht. De Argentijn moet de bekerwedstrijd tot een goede einde te zien brengen. Hij lijkt al meteen enkele opvallende keuzes te gaan maken.

De Argentijn gaf bij zijn eerste persconferentie aan dat hij niet alles ging omgooien, maar toch enkele van zijn eigen accenten ging leggen. Die zullen woensdagavond mogelijk al te zien zijn. De coach lijkt de basiself toch op enkele plaatsen te gaan veranderen.

Zo krijgen enkele minder gebruikte spelers zoals Sven Kums, Henry Onyekuru en Nicolae Stanciu weer een basisplek volgens Het Laatste Nieuws. Sofiane Hanni, Alexandru Chipciu en Hamdi Harbaoui zouden uit de ploeg verdwijnen. Daarnaast rekent de coach op Josué Sa. De Portugese aanwinst werd door Weiler nog 'niet klaar' geacht voor de strijd en kreeg zelfs geen plek op de bank. Tegen Westerlo zal hij er bijzijn, maar op de bank beginnen.

De mogelijke basisploeg van Frutos:
Sels; Appiah, Spajic, Deschacht, Obradovic; Dendoncker, Trebel, Kums; Stanciu, Onyekuru, Teodorczyk

Poll

Sta je achter deze keuzes?

(1639 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +5597
woensdag 20 september 2017 om 10:57
Dit is een perfecte opstelling.
Vind ik leuk
GBAU +716
woensdag 20 september 2017 om 11:07
addendum: met de spelers die hij heeft momenteel
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:02
Frutos is our man!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 11:03
Stanciu op rechts dan of Henry?
Vind ik leuk
GBAU +716
woensdag 20 september 2017 om 11:11
ik vermoed Stanciu idd op de flank (daar zie ik hem zelf ook het liefst spelen) en Henry schaduwspits?
Vind ik leuk
AzEz86 +2402
woensdag 20 september 2017 om 11:18
Of gaat hij voor een 4-3-1-2 met Stanciu aanvallende middenvelder en Teo samen met Henry in de spits?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 11:18]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 11:23
Ik vrees dat we daar de middenvelders niet voor hebben, dan vrees ik weinig flankengebruik
Vind ik leuk
AzEz86 +2402
woensdag 20 september 2017 om 12:33
We hebben ook niet echt flankaanvallers dus ik denk dat dat sowiso een probleem is, we zullen het straks wel zien hoe ze gaan spelen (eender wat de formatie is ik hoop gewoon op mooi voetbal)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 12:36
Idd, straf want heel de fora van de voetbalsites riepen toen al voor flankspelers, enkel vonden Weiler en HVH geen prioriteit. We zullen het idd moeten doen met hetgeen we hebben, maar ook dat moet voldoende zijn..
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 11:18
E.I.N.D.E.L.I.J.K...iemand die voetbal kent...
Bravo Nico...en Dank U bij voorbaat...
We gaan nog verliezen hoor maar tenminste hebben we onze DNA terug...
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 11:32
Toch teleurstellend, had op z'n minst Frutos zelf in de spits verwacht!
Vind ik leuk
Rudi653 +190
woensdag 20 september 2017 om 11:34
Schitterend
Vind ik leuk
GBAU +716
woensdag 20 september 2017 om 11:39
er is nog hoop, naar het schijnt zit hij op de bank :')
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 14:39
zou hij het nog kunnen?
misschien is dan meteen het penalty problem ook weggewerkt?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 16:24
Dat was al geen probleem meer, we kwamen te weinig in de 16 om daar nog aanspraak op te kunnen maken
Vind ik leuk
Kdb90 +967
woensdag 20 september 2017 om 11:41
Het zou mooi zijn mocht Dendoncker en Trebel de CM's zijn Henry de LB Stanciu RB Kums op de CAM en Teo SP. in een 4-2-3-1
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 12:20
Fifa verslaaft ?
Vind ik leuk
Kdb90 +967
woensdag 20 september 2017 om 17:28
Waarom denk je dat?
Dat snap ik toch niet helemaal :p
Ik speel het wel eens maar om te zeggen verslaafd dat is er toch wel wat over haha
Ik werk ongeveer 10u op een dag dus veel tijd heb ik daar niet voor.
Ik heb 11 jaar gevoetbald dus ken er wel iets van voetbal.
En m'n job heeft ook met voetbal te maken dus leg eens uit?
Ik reageer ook vaak op Anderlecht want dat zit in de familie
Want ik ben den enigste buffalo.. :p
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 18:36]
Vind ik leuk
ketje55 +917
woensdag 20 september 2017 om 12:06
Met Obradovic blijven we er zeker van dat Westerlo langs zijn kant kans maken, blunderen doet die elke match.
Vind ik leuk
le swa +55
woensdag 20 september 2017 om 12:10
er mankeert 1 naam Boeckx
Vind ik leuk
Boerken +1455
woensdag 20 september 2017 om 12:21
Op de bank en hanni in het doel
Vind ik leuk
usaboy +158
woensdag 20 september 2017 om 12:16
Als dit inderdaad zo is, Hoera,,, zijn we eindelijk verlost van die arrogante en luie Hanni. Hopelijk krijgen KUms en Stanciu nu meer kansen op hun beste plaatsen.
Vind ik leuk
le swa +55
woensdag 20 september 2017 om 12:18
er is nog een naam teveel Theo,is ook beter op de bank
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 12:32
Wie zou kapitein worden bij Frutos vraag ik me af. Hopelijk niet meer Hanni.
Dan denk ik aan Dendoncker, maar die verdient het op basis van zijn prestaties dit seizoen nog niet + die kan in de loop van het jaar nog vertrekken. Kums dan, verdient het ook niet, maar heeft het wel in zich om de ploeg op sleeptouw te nemen. En anders Ollie maar he :p
Dat laatste was een grapje :)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 12:39
Hanni eindelijk uit de basis !
Geef Stanciu de nr 10 in steun achter Teo en Oneyukuru
Vind ik leuk
usaboy +158
woensdag 20 september 2017 om 12:54
Ik ben blijkbaar toch niet de enige die zo over Hanni denkt.
Vind ik leuk
le swa +55
woensdag 20 september 2017 om 13:11
nu nog Theo op de bank
Vind ik leuk
freeman +2054
woensdag 20 september 2017 om 13:59
Zullen we deze avond beoordelen ? Hopelijk nog eens een mooie match ; en dit moet zeker lukken tegen Westerlo !
Vind ik leuk
NeRooie +221
woensdag 20 september 2017 om 14:21
Gooit den theo is op de bank. Alleen voor ze ne kop alleen al.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:18
Ik wil uwe kop zien telkens hij scoort
Vind ik leuk
Dirk H +510
woensdag 20 september 2017 om 14:48
En hij wou Svilar in doel zetten :)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 15:47
ik ben benieuwd naar de reacties in volgende situatie: wat als Anderlecht vnvnd het mooiste champagnevoetbal in jaren speelt, met acties en goals, maar ook met de onvermijdelijke ruimte in de verdediging, ... een match die op en af gaat, met open, aanvallend spel, maar dan in de 93e minuut dat éne doelpuntje te veel tegen krijgt.
wat als Anderlecht vanavond met 2-3, 4-5 of voor mijn part met 19-20 verliest? Op welke reacties mag Frutos, N. dan hopen?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:18
Jij moet analist worden.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:58
Guido, iedereen die hier iets post vindt zichzelf een analist.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Frutos gooit het roer meteen om, basisploeg krijgt enkele 'nieuwe' namen'