Alsof Robben en Ribéry zoveel beter zijn dan Dendoncker en Hanni

"Alsof Robben en Ribéry zoveel beter zijn dan Dendoncker en Hanni"

woensdag 13 september 2017 om 17:45

Anderlecht ging dinsdag de boot in tegen Bayern München, na een verdienstelijke partij werd het toch nog 3-0. Logisch, zo vindt Hugo Camps. Anderlecht trok zonder ambitie naar Beieren.

De vroege rode kaart voor Sven Kums was de doodsteek voor Anderlecht, maar Camps zag ook problemen met de houding van de club. "De wedstrijd tegen Anderlecht werd in München gezien als ouverture naar Oktoberfest. Ook daarom viel er voor de Brusselaars weinig te rapen in de Beierse enclave. Maar als ik meneer Roger en coach Weiler goed begrepen heb, maakt dat niet uit. Deelachtig zijn aan de Champions League volstaat als geluksfactor", staat te lezen in Het Laatste Nieuws.

Anderlecht kan zich minder bescheiden mogen opstellen, stelt Camps. "Het is benepenheid van de underdog. Alsof Robben en Ribéry zoveel beter zijn dan Dendoncker en Hanni. In de zelfanalyse vooraf was paars-wit geheel kansloos. Maak er dan een boottochtje op de Rijn van."

Plaats een reactie

DDT +1019
woensdag 13 september 2017 om 18:06
Ja die zijn beter, maar ze hadden wel iets meer lef mogen tonen op voorhand.
Vind ik leuk
freeman +2974
woensdag 13 september 2017 om 18:32
Bayern maakte er eenvoudig een " kat & muisspelletje " van , en dit met veel nonchalance ..... ze hoefden het gaspedaal dan ook helemaal niet in te drukken ! Zal anders zijn bij hun volgende wedstrijd tegen PSG !
Vind ik leuk
ketje55 +1075
woensdag 13 september 2017 om 18:45
Die dementerende oude zak krijgt een forum om te zeiken op alles wat met Anderlecht te maken heeft. Het Laatste Nieuws loopt ook niet over kwestie van voetbalkennis.
Vind ik leuk
larédo +670
woensdag 13 september 2017 om 19:16
Als ik van u was zou ik daar toch eens solliciteren.. Je past perfect in dat profiel.
Vind ik leuk
freeman +2974
woensdag 13 september 2017 om 19:32
HLN is dan ook een 100 % paarse krant !
Vind ik leuk
Boktor +288
woensdag 13 september 2017 om 19:12
Natuurlijk zijn die heel veel beter. Gisteren hebben zij duidelijk met de handrem op gespeeld omdat versnellen tegen dit Anderlecht niet nodig was.
Vind ik leuk
larédo +670
woensdag 13 september 2017 om 19:14
We wisten al dat je hem niet serieus kan nemen maar dit.. Ik denk dat robben bijna even caps heeft als heel de ploeg samen, onozele clown...
Vind ik leuk
usaboy +304
woensdag 13 september 2017 om 19:23
Wat een grappenmaker. Hanni mag daar nog niet in het B elftal meespelen.
Vind ik leuk
Kdb90 +996
donderdag 14 september 2017 om 04:33
Nu laat Camps toch echt wel zien dat hij niks van voetbal kent..
Als je als +30 jarige nog altijd basis speler bent van zo een topclub ga je wrrs wel beter zijn dan Hanni en Dendoncker.
Maar eigenlijk kan je die niet vergelijken met elkaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Alsof Robben en Ribéry zoveel beter zijn dan Dendoncker en Hanni"