Van Holsbeeck hard voor eigen aankoop: Geen speler voor Anderlecht

Van Holsbeeck hard voor eigen aankoop: "Geen speler voor Anderlecht"

woensdag 13 september 2017 om 15:15

Anderlecht nam deze zomer een bijzonder verrassende beslissing door Isaac Kiese Thelin aan te kopen. De Zweedse huurling van Bordeaux bakte er vorig seizoen weinig van, maar krijgt toch een contract voor liefst vijf jaar. Van Holsbeeck geeft echter aan dat er andere elementen meespelen.

In Sport/Voetbalmagazine bekent Van Holsbeeck dat hij de spits zelf geen materiaal voor Anderlecht vindt. "Is Thelin een speler voor Anderlecht? Nee. Hij heeft vorig seizoen genoeg kansen gekregen. Maar we denken dat we hem op een dag met een meerwaarde zullen verkopen. Onlangs heeft een club uit Moskou naar hem geïnformeerd en hij is Zweeds international. Als ik hem met verlies van de hand moet doen, dan mag iedereen mij afschieten", stelt hij in Sport/Voetbalmagazine.

Een transfer kan zelfs geslaagd zijn zonder één minuut te spelen, zo weet de manager. "Ik hanteer een principe: je weet pas of een transfer geslaagd of mislukt is de dag dat je hem doorverkoopt. Wij hebben Thelin voor een reden gekocht en ik wil mij daar niet elke keer voor verantwoorden."

Plaats een reactie

Toca +3604
woensdag 13 september 2017 om 16:06
Misschien dat hij weiler ook met winst wil verkopen ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:10
Gevaarlijk spelletje.
Vind ik leuk
dakcota +1215
woensdag 13 september 2017 om 16:11
Dit heb ik al duizend keer gezegd. Hij hoeft niet goed te zijn om hem te kopen, een dealtje doen kan inderdaad zonder hem te laten spelen, ik herinner me een saoudi arabier (ofzoiets)d ie kwam en een jaar later verkocht werd voor het dubbele, speelde 2 matchen ofzo

En zijn eerste match was al een schot in de roos bij beveren, wie weet.... ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 16:11]
Vind ik leuk
Toca +3604
woensdag 13 september 2017 om 16:16
Maar met de 10 miljoen van stanciu en 7 voor kums is zal hij veel thelins moeten verkopen omdat te compenseren denk ik. Want op de huidige manier gaat dan meer rood dan blauw opleveren.
Vind ik leuk
Bacco +1222
woensdag 13 september 2017 om 16:25
Hij zegt zelf dat Thelin niet voldoende is voor Anderlecht. Wie gaat Thelin dan willen kopen? Real? Chelsea? Manchester? PSG? Die komen heus niet af voor Thelin. Dus blijven de kleinere clubs over en die gaan heus niet met tonnen geld over de brug komen. Ik vind dat maar een raar spelletje, je bent meer een mensenhandelaar op die manier. Ik zou het logischer gevonden hebben als Anderlecht dat geld en het geld van Bruno enzovoort zou gebruiken voor een echte versterking. Als die dan goed speelt dan verkoop je die zeker door met winst.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:04
Herman stop ermee , totaal geen visie
Vind ik leuk
freeman +1306
woensdag 13 september 2017 om 17:53
Thelin geen speler voor Anderlecht .Maar toch verkopen met een meerwaarde .....? Waarover spreken we dan nog : over voetbal of platte commerce ?
Vind ik leuk
DDT +749
woensdag 13 september 2017 om 18:10
Platte commerce. Hij probeert Chelsea te evenaren :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:28
Hier zijn echt geen woorden voor!
Dat je zoiets denkt of binnenkamers zegt; zo zit dat wereldje nu eenmaal in mekaar. Maar dat je dit hardop zonder scrupules zegt over een werknemer van jezelf! Ongelooflijk. Wat moet een speler als Thelin hiervan denken? Ik hoop dat Clement dit artikel ophangt en dat Thelin drie maal tegen Anderlecht scoort...we zullen alleszins een supergemotiveerde Thelin zien.
Herman, dit is mens- en anderlechtonwaardig!
Weiler buiten? Dan hoop ik niet zonder Herman...ik ben super verontwaardigd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Holsbeeck hard voor eigen aankoop: "Geen speler voor Anderlecht"