Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'

Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'

dinsdag 12 september 2017 om 21:58

Anderlecht werkt momenteel een wedstrijd af tegen Bayern München. Bij een 1-0 achterstand loopt het zeker niet slecht, maar toch kan één man niet overtuigen: Nicolae Stanciu. De supporters van paars-wit zijn de dure Roemeen kotsbeu.

Plaats een reactie

Toca +3679
dinsdag 12 september 2017 om 22:31
Stanciu inderdaad weer allemaal te geforceerd. Zit echt niet goed in zijn vel. 0, 0 vertrouwen, zeer spijtig.
Vind ik leuk
usaboy +104
dinsdag 12 september 2017 om 22:42
Wratten zeggen dan van Hanni, goal 2 en 3 op zen naam. Blijkbaar kan die voor vele niks mis doen.
Vind ik leuk
Toca +3679
dinsdag 12 september 2017 om 23:14
Ik geef je 100 % gelijk, hanni was zeker niet beter dan stanciu, en hij heeft wel het nodige matchritme wat stanciu nooit kan krijgen op deze manier.
Vind ik leuk
E.V +1191
dinsdag 12 september 2017 om 22:43
Afgeven op Stanciu...ok die is niet goed. Maar wat heeft Hanni laten zien?...Als Weiler hem behandeld zoals Kums dan zit hij volgende wedstrijd op de tribune..Maar ja..2 maten en 2 gewichten zeker....
Vind ik leuk
Prpldynmt +1408
dinsdag 12 september 2017 om 22:48
Wat wil je, als hij niet op zijn beste positie wordt uitgespeeld. Het probleem is dat we allemaal hetzelfde type spelers hebben die op elkanders positie het best tot hun recht komen. Als je 3-4 spelers op hun onnatuurlijke positie posteert, kan je niet verwachten dat ze allemaal op hun beste niveau spelen. Iedereen weet dat, behalve onze René.
Vind ik leuk
Patfey +1597
dinsdag 12 september 2017 om 23:11
Probleem is inderdaad een slecht samengestelde kern, met veel te weinig flankspelers. In die zin was de opstelling vandaag niet slecht, met drie man centraal achteraan (al heb ik daar liever Kara dan Kums :)) en dus enkel bezette flanken.
Vind ik leuk
juan +46
dinsdag 12 september 2017 om 22:51
Is wel de persoon die tegen Lokeren de perfecte assist gaf voor 3-2. Voor mij is hij meer bepalend dan globaal bekeken.
Vind ik leuk
usaboy +104
dinsdag 12 september 2017 om 22:55
Geef Stanciu eens het vertrouwen zoals men aan die luie Algerijn doet. Die betaald Weiler om mogen mee te doen denk ik.
Vind ik leuk
Bacco +1227
dinsdag 12 september 2017 om 23:02
Hij kan veel beter. Hij speelde ook weer niet op zijn beste positie. Intrinsiek de man met de meeste kwaliteiten op Anderlecht. Alleen mentaal is hij niet in orde. Tijdens het vrijlopen loopt hij geforceerd alsof hij de bal niet wil krijgen. Als hij de bal dan heeft dan is hij die ofwel kwijt ofwel geeft hij hem aan een medemaat. Normaal eist een nummer 10 de ballen op en zuigt die de ballen naar zich toe en gaat die niet snel de bal terug afgeven aan een teammaat om gewoon maar van die bal af te zijn. Kijk naar Zetterberg, Scifo of een Boussoufa, die eisten de bal op en probeerden er ook iets mee. Die stap moet hij bij Anderlecht nog zetten en dat kan alleen maar door hem op de 10 te zetten en hel vertrouwen te geven. Eigenlijk heeft hij niet het recht om op basis van vandaag, volgend weekend aan de wedstrijd te beginnen of in te valllen. Maar als je wil dat Stanciu begint te renderen dan is er maar 1 oplossing, gewoon hem een basisplaats geven op de 10 en hem een aantal matchen niet wisselen en laten staan. Na 5 wedstrijden zal je al een hele andere Stanciu zien. En Hanni...was die dan goed? Nee toch, zet die dan ook maar eens op de bank.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'