Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'

Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'

dinsdag 12 september 2017 om 21:58

Anderlecht werkt momenteel een wedstrijd af tegen Bayern München. Bij een 1-0 achterstand loopt het zeker niet slecht, maar toch kan één man niet overtuigen: Nicolae Stanciu. De supporters van paars-wit zijn de dure Roemeen kotsbeu.

Plaats een reactie

Toca +8125
dinsdag 12 september 2017 om 22:31
Stanciu inderdaad weer allemaal te geforceerd. Zit echt niet goed in zijn vel. 0, 0 vertrouwen, zeer spijtig.
Vind ik leuk
usaboy +304
dinsdag 12 september 2017 om 22:42
Wratten zeggen dan van Hanni, goal 2 en 3 op zen naam. Blijkbaar kan die voor vele niks mis doen.
Vind ik leuk
Toca +8125
dinsdag 12 september 2017 om 23:14
Ik geef je 100 % gelijk, hanni was zeker niet beter dan stanciu, en hij heeft wel het nodige matchritme wat stanciu nooit kan krijgen op deze manier.
Vind ik leuk
E.V +1236
dinsdag 12 september 2017 om 22:43
Afgeven op Stanciu...ok die is niet goed. Maar wat heeft Hanni laten zien?...Als Weiler hem behandeld zoals Kums dan zit hij volgende wedstrijd op de tribune..Maar ja..2 maten en 2 gewichten zeker....
Vind ik leuk
Prpldynmt +2314
dinsdag 12 september 2017 om 22:48
Wat wil je, als hij niet op zijn beste positie wordt uitgespeeld. Het probleem is dat we allemaal hetzelfde type spelers hebben die op elkanders positie het best tot hun recht komen. Als je 3-4 spelers op hun onnatuurlijke positie posteert, kan je niet verwachten dat ze allemaal op hun beste niveau spelen. Iedereen weet dat, behalve onze René.
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 12 september 2017 om 23:11
Probleem is inderdaad een slecht samengestelde kern, met veel te weinig flankspelers. In die zin was de opstelling vandaag niet slecht, met drie man centraal achteraan (al heb ik daar liever Kara dan Kums :)) en dus enkel bezette flanken.
Vind ik leuk
juan +105
dinsdag 12 september 2017 om 22:51
Is wel de persoon die tegen Lokeren de perfecte assist gaf voor 3-2. Voor mij is hij meer bepalend dan globaal bekeken.
Vind ik leuk
usaboy +304
dinsdag 12 september 2017 om 22:55
Geef Stanciu eens het vertrouwen zoals men aan die luie Algerijn doet. Die betaald Weiler om mogen mee te doen denk ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht-supporters zijn razend: 'Duurste miskoop uit de geschiedenis'