''Anderlecht speelt niet op het niveau waarmee je iets kan betekenen in de CL''

''Anderlecht speelt niet op het niveau waarmee je iets kan betekenen in de CL''

dinsdag 12 september 2017 om 14:59

Anderlecht neemt het in Groep B van de Champions League op tegen Bayern München, Paris Saint-Germain en Celtic. Gert Verheyen denkt dat het voor de Brusselaars al lastig genoeg gaat worden om derde te worden in deze loodzware poule.

Verheyen is van mening dat Anderlecht zich volledig moet richten op de strijd voor plaats drie. "Paars-wit zit in een mooie maar zeer zware groep. Bayern en Paris Saint-Germain zijn hoe dan ook buitencategorie, dus zal Anderlecht met Celtic moeten uitmaken wie die derde plek in de wacht sleept", oordeelt de analist en ex-Rode Duivel in Het Laatste Nieuws.

Hij gelooft dat het Schotse Celtic gezien het huidige niveau van Anderlecht nog een zware kluif zal worden. "Het wordt niet makkelijk, want Anderlecht speelt momenteel niet op het niveau waarmee je iets kan betekenen in de Champions League. René Weiler kan met defensief en afwachtend voetbal dan wel zijn favoriete speelwijze hanteren, dan nog ontbreekt de kwaliteit aan de bal om volgens mij écht iets te kunnen verwezenlijken."

Lees meer over:RSC Anderlecht

Plaats een reactie

Toca +7840
dinsdag 12 september 2017 om 15:03
Met het huidige niveau krijgen we thuis van Celtic ook een pak slaag. Ze zullen echt het niveau van tegen united moeten halen vorig jaar om iets te betekenen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:23
Niet overdrijven Toca, je moet Celtic ook niet groter maken dan ze zijn. Zoveel kwaliteit loopt daar niet hoor.
Vind ik leuk
Toca +7840
dinsdag 12 september 2017 om 15:28
Dat doe ik ook niet geof, maar het niveau moet echt een pak omhoog om daar van te winnen. Wees daar maar zeker van.
Vind ik leuk
User251 +723
dinsdag 12 september 2017 om 15:30
Je moet ze ook niet al te veel onderschatten, op het niveau van nu is de kans er zeker dat anderlecht er van verliest.
Vind ik leuk
freeman +2840
dinsdag 12 september 2017 om 15:38
ELKE match moet steeds gespeeld worden . Resultaat hangt veelal af van kleine details . Met het Weiler-systeem van uit de organisatie ( lees: verdediging) , valt er misschien nog wel iets te oogsten ..... Wie weet ? In elk geval duimen maar !
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:06
STEL U VOOR: Bayern krijgt kans na kans maar slaagt er niet in te scoren. Deschacht buffelt in 44ste minuut bal binnen. In de 2de helft drukt Bayern nog wat meer door. Gelijkmaker van Lewandowski en dan in blessuretijd geniale ingeving van Kums 1-2..... Dromen is nog steeds geen misdrijf. Wie weet loont de aanpak van Weiler in Europa. Het zijn toch de resultaten die tellen want uiteindelijk koop je met champagnevoetbal niks...
Vind ik leuk
Toca +7840
dinsdag 12 september 2017 om 16:17
Als ik de euromillions invul droom ik even hard als u :-)
Vind ik leuk
Patfey +2315
dinsdag 12 september 2017 om 19:43
Verleden seizoen waren ze ook beter inde El dan in de competitie, daar hebben we toch een paar dergelijke matchen gehad.
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 12 september 2017 om 19:05
Iemand die het Weiler vandaag kwalijk neemt om.defensief te spelen. In de jl mag het wel iets meer zijn hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

''Anderlecht speelt niet op het niveau waarmee je iets kan betekenen in de CL''