Camps fileert Weiler: De stupide arrogantie van een Zwitserse koekoeksklok

Camps fileert Weiler: "De stupide arrogantie van een Zwitserse koekoeksklok"

dinsdag 12 september 2017 om 10:05

René Weiler kent op dit moment meer tegenstanders dan voorstanders. De Zwitser slaagde er niet in om Anderlecht aan het voetballen te brengen, greep al terug naar het verticale spel van vorig seizoen en slachtofferde toptransfer Sven Kums. Columnist Hugo Camps loopt niet hoog op met de coach van paars-wit.

"Mogen we nog een beetje kritisch zijn op een halvegare als René Weiler zonder de verdenking van persoonlijke rancune?", vraagt Camps zich af in Het Laatste Nieuws. "Ik ken die hele Weiler niet en voor mij mag hij de zonnekoning van zeeën en Oceanen worden, maar in afwachting blijft hij het mormel van Neerpede", klinkt het hard. "Wat hij met Sven Kums uitspookte aan pathologische grilligheid kom je alleen in een gesticht tegen. Mag je dat misschien ook eens opschrijven?"

Camps vindt het jammer dat de handelingen van Weiler de intrede van paars-wit op het Kampioenenbal overschaduwen. "De koninklijke rentree van Anderlecht in de Champions League is verpest door een dorpsvete. Het historische moment is verzopen in het troebele water van een dorpspomp. Ik zoek het hoofd van Weiler niet, maar zijn nek is er te veel aan. Altijd overvalt me de stupide arrogantie van een Zwitserse koekoeksklok."

Poll

Haalt Weiler Kerstmis bij Anderlecht?

(2128 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +7896
dinsdag 12 september 2017 om 10:22
Help ik vind dit van camps best leuk.
Vind ik leuk
User251 +723
dinsdag 12 september 2017 om 10:25
Oei, bijna een groter probleem dan Weiler
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:33
Elke dag het plaatselijke parochieblad lezen. Verder uw schoenen niet kuisen bij het naar binnengaan en boterhammen beleggen met zowel confituur als platte kaas. Als het over 2 weken niet over is, zal ik u een briefke voorzien om bij de apotheker een spuitje te gaan halen tegen Campsomanie. Straf spul.
Vind ik leuk
Toca +7896
dinsdag 12 september 2017 om 10:35
Bedankt voor de hulp lord. Kreeg hier al den track.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:54
Euthanasie is een mogelijkheid... :)
Vind ik leuk
ketje55 +1058
dinsdag 12 september 2017 om 10:26
Die dementerende opa krijgt nog altijd een forum. Kan enkel bij Het Laatste Nieuws zijn. Brusselmans, Mulder, Camps kan en mag men niet serieus nemen. Net als die gazet, zever in pakskes verkondigen is het enige waar ze goed in zijn. Maar juiste berichtgeving, dat lukt daar niet.
Vind ik leuk
larédo +651
dinsdag 12 september 2017 om 11:41
Haaa das een goei! Dag moeder, de dorpsgek die komt verklaren dat de gazetten zever verkondigen. Van horen zeggen in het péékeshuis zeker ? ;-)
Vind ik leuk
SD +1924
dinsdag 12 september 2017 om 11:14
Camps past uitstekend in het ritje van de "beroemdheden" van HLN. Wie zijn eigenlijk de lezers van deze krant ?... en kunnen die wel verstaan wat geschreven is, laat staan gewoon lezen en schrijven ?
Vind ik leuk
Patfey +2336
dinsdag 12 september 2017 om 17:39
Wel, ik lees HLN. De beste sportkrant en qua politieke berichtgeving zinvoller dan bepaalde tjevenkranten. En ja, ik kan begrijpend lezen, daarom heb ik een tijd geleden van ellende mijn abonnement bij De Standaard opgezegd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:39]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:16
Gvd Weiler!!!
Ik moet Camps eens gelijk geven!
Varkens vliegen, de hel is bevroren HELP!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:50
Camps aast op een gratis abonnement bij Anderlecht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Camps fileert Weiler: "De stupide arrogantie van een Zwitserse koekoeksklok"