Van Damme heeft einde al gepland: ''Wat Timmy Simons doet, dat trek ik niet''

Van Damme heeft einde al gepland: ''Wat Timmy Simons doet, dat trek ik niet''

dinsdag 22 augustus 2017 om 13:39

Jelle Van Damme is dinsdag officieel voorgesteld als de nieuwste versterking van Antwerp. De 31-voudig Rode Duivel gaf tijdens zijn perspresentatie nog eens toelichting bij zijn keuze voor The Great Old. 

Van Damme gaf al enkele weken terug te kennen dat hij vanwege zijn twee kinderen graag terug wilde keren naar ons land. Zijn Amerikaanse werkgever LA Galaxy was niet van plan om hem zonder slaag of stoot te laten gaan, want het zou wel de aanvoerder van de ploeg kwijtspelen. LA Galaxy was vanwege de persoonlijke reden uiteindelijk toch bereid om mee te werken en ging akkoord met een transfersom van 200.000 euro.

Antwerp wilde Van Damme dolgraag binnenhalen, maar kreeg stevige concurrentie van AA Gent. Uiteindelijk koos de routinier dus voor de promovendus. Van Damme maakte daarmee een keuze met het hart. ''Ik had bij AA Gent meer kunnen verdienen, maar mijn gevoel is belangrijker dan geld'', liet hij weten aan VTM Stadion. Van Damme is overigens van plan om zijn loopbaan in Antwerpen te beëindigen. ''Ik wil nog 2 à 3 jaar voetballen bij Antwerp, daarna is het goed geweest. Wat Timmy Simons doet, dat trek ik niet'', zei Van Damme.

Plaats een reactie

dinsdag 22 augustus 2017 om 13:49
De eeuwige Muts!
(letterlijk dan.)
Vind ik leuk
Toca +7841
dinsdag 22 augustus 2017 om 14:16
Jelle heeft een heel groot hart he :-)
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:00
Eindig dan je loopbaan bij ons met de titel in 1A Jelle!
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:10
Zal wel nog eens veranderen van ploeg! Tis ne loper
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 07:18
Als hij lang blijft zal het wel terug 1b worden
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 20:13
Denk het niet! Nu BW nog in 1A en hebben we terug de clash van t stad! :)
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 20:22
Denk je echt dat dat gaat gebeuren? Ik kom zelf uit Antwerpen en ik heb gewoon een vermoede dat het met Antwerp nog volledig fout gaat lopen.
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 06:55
Neen dit keer niet! Staan professionele mensen achter de club!
Het is Antwerp ni meer van afgelopen jaren, maar mijn zege (:)) hebben ze!
Vind ik leuk
donderdag 24 augustus 2017 om 15:24
Wie noem jij dan professioneel? Bölöni zeker? Is het raar dat ik er nog nooit van had gehoort? En je kan ook niet zeggen dat Donofrio echt al toptransfers heeft geregeld hoor, verder hebben ze wat mij betreft de meest wankelende defensie of vind jij spelers als Bolat en Arslanagic wel goeie spelers?
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 augustus 2017 om 15:24]
Vind ik leuk
zaterdag 26 augustus 2017 om 09:16
De spelers die jij vernoemt, spelen wel degelijk goed hun wedstrijden!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Damme heeft einde al gepland: ''Wat Timmy Simons doet, dat trek ik niet''