Nieuwe kritiek op Vanhaezebrouck: ''Hoop dat ik aan overzijde van het veld sta''

Nieuwe kritiek op Vanhaezebrouck: ''Hoop dat ik aan overzijde van het veld sta''

dinsdag 22 augustus 2017 om 11:30

Het is crisis bij AA Gent. De Buffalo's pakten pas één schamel puntje uit de eerste vier matchen. Uiteraard zorgt de dramatische start voor onrust bij het bestuur, de staf en de spelers. Vanuit de kleedkamer klinken er weer negatieve geluiden over coach Hein Vanhaezebrouck.

Het Laatste Nieuws sprak met een speler die anoniem wilde blijven. De Gentenaar stoort zich aan het gedrag van zijn trainer langs de lijn. ''Ik hoop telkens dat ik voor de rust aan de overzijde van het veld sta, dan moet ik toch al die eerste vijfenveertig minuten niet voortdurend naar het geroep van de trainer luisteren", citeerde HLN.

Stephan Keygnaert schreef in dezelfde krant dat de tent bij AA Gent vrijdag in brand stond na enkele openhartige uitspraken van Vanhaezebrouck. Enkel voorzitter Ivan De Witte probeerde naar verluidt het brandje te blussen. Keygnaert zegt dat Vanhaezebrouck wel degelijk een probleem heeft en dus maar beter op kan passen.

Plaats een reactie

freeman +1306
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:56
Hein doet er best aan van zondag dat " brandje te blussen " .... anders wordt het een " zwarte zondag " ! Hierbij vermelden we dat het brandt in beide kampen ..... het wordt dus zondag een uiterst ontvlambaar treffen !
Vind ik leuk
SD +1476
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:09
Het kon niet anders; de ingesteldheid van VHB vraagt om kritiek en hij doet ook er alles aan om die te voeden.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:24
Smijt hem buiten jaartje teveel voor heintje.Spelers staan niet meer achter hem.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:38
Allee, is iedereen nu wakker ? Hoe lang is dat spelletje met Billie nu al aan de gang ! En in het vervolg liefst een ploegfoto van Gent of een stilleven. Precies de mannelijke versie van Maggie De Block ( al heeft dit niks met voetbal an sich te maken ).
Vind ik leuk
Kdb90 +857
dinsdag 22 augustus 2017 om 14:00
Nog niet zo lang als bij Standard
Dat is nu toch al 3jaar zo denk ik.
Vind ik leuk
Drekovic +2429
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:36
Ik geef Hein 1000 % gelijk, als je morgen trainer bent van Barcelona ,Real Madrid of Chelsea en ze verkopen uw hele as van de ploeg en je krijgt derderangs spelers en doelmannen in de plaats is het daar ook onmogelijk om te presteren en dan heb je nog hopeloze gevallen van journalisten die hun prutskrantje moeten gevuld krijgen die nog wat olie op het vuur gooien.
Als je de scheidsrechterlijke beslissingen dan nog eens tegen krijgt is het héél duidelijk dat hier bepaalde zaken achter kunnen gezocht worden.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:29
Ik hoop op winst van Gent en Club. 15/15 vs 4/15
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nieuwe kritiek op Vanhaezebrouck: ''Hoop dat ik aan overzijde van het veld sta''