DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken

    DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken

    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:04

    Anderlecht heeft zijn nieuwe doelman beet. Boy de Jong komt over van Telstar. Dat bevestigde de 23-jarige keeper bij NHNieuws.

    "Ik kon deze stap niet laten lopen", klink het uit de mond Boy de Jong. De zoon van keeperstrainer Max de Jong gaat bij Anderlecht fungeren als derde keeper. De kans is klein dat hij effectief een concurrent van Matz Sels en Frank Boeckx wordt. 

    Opvallend bij Telstar was De Jong ook al geen eerste doelman. Bij de club uit de Jupiler League, de Nederlandse Tweede Klasse, gaf trainer Mike Snoei de voorkeur aan Rody de Boer. De 23-jarige De Jong doorliep de jeugdreeksen van Feyenoord, maar kon in Rotterdam nooit doorbreken. Bij PEC Zwolle speelde hij in het seizoen 2015 - 2016 twee wedstrijden in de Eredivisie. Sinds vorig seizoen stond hij op de loonlijst van Telstar.

    Davy Roef en Mile Svilar lijken deze zomer nog te vertrekken bij Anderlecht. Roef trekt waarschijnlijk op huurbasis naar Waasland-Beveren. Svilar gaat kiezen voor Benfica. 

    Poll

    Begrijp jij deze transfer?

    (751 stemmen)

    Plaats een reactie

    NeRooie +280
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:26
    Echt?? Dees moet al op voorhand geweten zijn anders hadden ze heel da gedoe met svilar nie laten gebeuren. # hypocriet anderlecht bestuur!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:33
    Begin mij ook stillekes aan te ergeren aan het bestuur.Beloven dat ze dit jaar aanvallend gaan spelen,problemen met de keepers,etc...kunt blijven opnoemen.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5042
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:40
    Met René zullen we nooit aanvallend spelen! Dat zit gewoon niet in die mens in.

    't is idd wel een kl*tebegin van het seizoen, de ene miserie volgt de andere op.
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:49
    Gaat mij om de beloftes dat Herman gemaakt heeft na kampioenen match.Gingen dit jaar aanvallender spelen heb ik nog niet veel van gemerkt?Door zijn leugens gaat hij dit jaar supporters en spelers verliezen.CL is niet ver meer.Zou toch mogen verwachten dat ze gebrand staan om iets te nemen in CL.Dendoncker wil weg zal toch ook liggen aan de manier hoe ze spelen.
    Vind ik leuk
    Toca +27647
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:35
    Denk je echt dat ze dat in de hand hebben ? Allemaal de schuld van die gangster van een ex keeper van eulle ja.
    Vind ik leuk
    freeman +7826
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:39
    En zo .... blijft de " keeperssoap" nog een tijdje doorgaan ?
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:41
    Svilar wil eerste keeper zijn das just
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:42
    Niemeer e Svilar naar Benfica en Roef naar W-B
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 augustus 2017 om 10:00
    Eerste reactie: no way?
    Tweede reactie: ok, rustig blijven, hij gaat nooit spelen
    Derde reactie: hoop dat Sels en Boeckx fit blijven en er een optie is om Roef eventueel terug te halen in januari
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 augustus 2017 om 10:18
    Ik vind Sels niet zo fantastisch keepen voor het ogenblik. Snel Boeckx er weer in en Sels naar de bank
    Vind ik leuk
    BS90 +3687
    dinsdag 22 augustus 2017 om 10:52
    23 jaar en al twee profwedstrijden gespeeld. Ik denk dat de nieuwe Courtois is gehaald.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken