DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken

DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken

dinsdag 22 augustus 2017 om 09:04

Anderlecht heeft zijn nieuwe doelman beet. Boy de Jong komt over van Telstar. Dat bevestigde de 23-jarige keeper bij NHNieuws.

"Ik kon deze stap niet laten lopen", klink het uit de mond Boy de Jong. De zoon van keeperstrainer Max de Jong gaat bij Anderlecht fungeren als derde keeper. De kans is klein dat hij effectief een concurrent van Matz Sels en Frank Boeckx wordt. 

Opvallend bij Telstar was De Jong ook al geen eerste doelman. Bij de club uit de Jupiler League, de Nederlandse Tweede Klasse, gaf trainer Mike Snoei de voorkeur aan Rody de Boer. De 23-jarige De Jong doorliep de jeugdreeksen van Feyenoord, maar kon in Rotterdam nooit doorbreken. Bij PEC Zwolle speelde hij in het seizoen 2015 - 2016 twee wedstrijden in de Eredivisie. Sinds vorig seizoen stond hij op de loonlijst van Telstar.

Davy Roef en Mile Svilar lijken deze zomer nog te vertrekken bij Anderlecht. Roef trekt waarschijnlijk op huurbasis naar Waasland-Beveren. Svilar gaat kiezen voor Benfica. 

Poll

Begrijp jij deze transfer?

(750 stemmen)

Plaats een reactie

NeRooie +242
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:26
Echt?? Dees moet al op voorhand geweten zijn anders hadden ze heel da gedoe met svilar nie laten gebeuren. # hypocriet anderlecht bestuur!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 augustus 2017 om 09:30]
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:33
Begin mij ook stillekes aan te ergeren aan het bestuur.Beloven dat ze dit jaar aanvallend gaan spelen,problemen met de keepers,etc...kunt blijven opnoemen.
Vind ik leuk
AzEz86 +2717
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:40
Met René zullen we nooit aanvallend spelen! Dat zit gewoon niet in die mens in.

't is idd wel een kl*tebegin van het seizoen, de ene miserie volgt de andere op.
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:49
Gaat mij om de beloftes dat Herman gemaakt heeft na kampioenen match.Gingen dit jaar aanvallender spelen heb ik nog niet veel van gemerkt?Door zijn leugens gaat hij dit jaar supporters en spelers verliezen.CL is niet ver meer.Zou toch mogen verwachten dat ze gebrand staan om iets te nemen in CL.Dendoncker wil weg zal toch ook liggen aan de manier hoe ze spelen.
Vind ik leuk
Drekovic +3428
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:18
Zou er met heel de zever van diene snotaap geen héél negatieve sfeer gecreëerd zijn en een stukje de oorzaak kunnen zijn van de crisis ?
Vind ik leuk
Toca +8129
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:35
Denk je echt dat ze dat in de hand hebben ? Allemaal de schuld van die gangster van een ex keeper van eulle ja.
Vind ik leuk
freeman +2961
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:39
En zo .... blijft de " keeperssoap" nog een tijdje doorgaan ?
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:41
Svilar wil eerste keeper zijn das just
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:42
Niemeer e Svilar naar Benfica en Roef naar W-B
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:00
Eerste reactie: no way?
Tweede reactie: ok, rustig blijven, hij gaat nooit spelen
Derde reactie: hoop dat Sels en Boeckx fit blijven en er een optie is om Roef eventueel terug te halen in januari
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:18
Ik vind Sels niet zo fantastisch keepen voor het ogenblik. Snel Boeckx er weer in en Sels naar de bank
Vind ik leuk
Drekovic +3428
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:35
Ik denk dat ge beter naar den basket gaat kijken , als ge in zo een strontploeg staat kunt ge daar niet uitblinken ,ze worden van achter en in het voorbijgelopen als lantaarnpalen en dan wordt Sels gefusilleerd vanop 5 meter en dan zijn de kenners die eerst Svilar in doel wilden en Boeckx verbaasd dat hij die niet heeft.
Vind ik leuk
BS90 +2259
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:52
23 jaar en al twee profwedstrijden gespeeld. Ik denk dat de nieuwe Courtois is gehaald.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

DONE DEAL: Anderlecht heeft nieuwe 'concurrent' van Sels en Boeckx te pakken