'Teodorczyk was woest op deel van de supporters van Anderlecht'

'Teodorczyk was woest op deel van de supporters van Anderlecht'

dinsdag 22 augustus 2017 om 08:56

Lukasz Teodorczyk was zondag niet volledig fit en begon daarom op de bank tegen STVV. Als invaller scoorde hij zijn eerste doelpunt van het seizoeen. Dat mocht niet baten, want Anderlecht verloor met 2-3 van de Kanaries. Volgens Het Nieuwsblad was Teodorczyk na een match in een opstootje betrokken. 

Toen Teodorczyk enkele fans obscene gebaren richting zijn persoon zag maken, ging het even mis. 'Teo schoot in een razernij. Hij bedaarde amper toen andere supporters zijn naam begonnen te scanderen', aldus de krant. 

Volgens Het Nieuwsblad merkt Teodorczyk dat ze bij Anderlecht niet meer zo tevreden over hem zijn. Herman Van Holsbeeck wees de Pool maandag al op zijn plichten. Achter de schermen is de manager van paars-wit ook bezig om een nieuwe aanvaller naar Brussel te halen. Robert Beric moet bij Anderlecht de concurrent worden van Teodorczyk.

Poll

Denk je dat Teodorczyk binnenkort weer vlot scoort?

(511 stemmen)

Plaats een reactie

buck +931
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:36
Als Anderlecht zo gaat blijven spelen mogen ze binnenkort nieuwe supporters gaan zoeken want denk niet dat iedereen gaat blijven betalen om rotzooi te zien!Goe bezig bestuur!
Vind ik leuk
freeman +1250
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:43
idd op zo'n " ego- spelers" raak je ook al vlug uitgekeken ! Waar blijft het respect voor de supporters , die grotendeels in staan voor hun vetbetaalde loon & premies ?
Vind ik leuk
Toca +3520
dinsdag 22 augustus 2017 om 09:56
Doe ik al jaren nu. Heb een abonnement sinds 93. 10 jaar geleden waren we soms aan t zagen over het niveau, nu droom ik van die periode. En dat is niet alleen bij Anderlecht.
Vind ik leuk
larédo +336
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:00
In goede en kwade dagen...
Vind ik leuk
SD +1470
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:09
Voor dergelijke loon kan het iets meer zijn mr. Teodorczyk
Vind ik leuk
Bacco +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:17
Als je vroeger het shirt van Anderlecht wou dragen dan heette je Scifo, Nilis, Degryse, Zetterberg, Lozano, Kompany, Vercauteren, Bosman, Coeck, De Bilde, Grün, Oliveira, Rensenbrink, Van Tiggelen, Van Vossen, Andersen.... kortom je kon iets. Nu mag je al het veld op als je Bruno heet of Thelin of Appiah of Trebel. Nu ik geloof wel in Teo hoor. Als hij in vorm is dan knalt hij ze wel binnen. Maar hij is ook maar afhankelijk van wie er achter hem loopt en de passes die hij krijgt. En de voorzetten die hij krijgt zijn niet van het niveau van Vercauteren.
Vind ik leuk
Toca +3520
dinsdag 22 augustus 2017 om 10:28
Oke das waar wat je zegt van Teo, maar we kunnen niet zeggen dat dat het enige probleem is natuurlijk. Je ziet en voelt dat het niet goed zit in zijne kop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Teodorczyk was woest op deel van de supporters van Anderlecht'