Lombaerts wordt helemaal onderuit gehaald: Karikatuur van zichzelf

    Lombaerts wordt helemaal onderuit gehaald: "Karikatuur van zichzelf"

    maandag 21 augustus 2017 om 20:50

    Vooralsnog is het zoeken voor Nicolas Lombaerts bij KV Oostende. De (ex-)Rode Duivel zit vooral op de bank van de kustploeg. Hij kon helemaal nog niet overtuigen.

    Jacques Sys, hoofdredacteur van Sport/Voetbalmagazine, is bijzonder streng voor de verdediger. "Bij Oostende frappeert de mislukte start van Nicolas Lombaerts, die als een karikatuur van zichzelf loopt te voetballen. Tot dusver kan hij als een floptransfer bestempeld worden", klinkt het.

    Lorenzo Staelens heeft weinig hoop voor de Oostendenaren, die nu op de laatste plek staan. "Voor KV Oostende verwacht ik een moeilijk seizoen omdat ze met een groep zitten die al wat meegemaakt heeft", zegt hij in De Krant van West-Vlaanderen.

    "Jongens als een Lombaerts en een Berrier hebben misschien niet meer de motivatie zoals we dat bij de jonge, opkomende talenten wel zien. Ervaring is goed, maar je mag er ook niet te veel hebben", aldus Staelens.

    Plaats een reactie

    SD +5313
    maandag 21 augustus 2017 om 21:28
    Bij welke 1ste klasse ploeg speelde Sys ooit ?
    Vind ik leuk
    Gigi7 +172
    maandag 21 augustus 2017 om 21:33
    Bij welke uitgever heb jij een roman uitgebracht om hier een reactie te mogen schrijven?

    Lombaerts is altijd overroepen geweest. Via Gent naar de hand van Poetin en daar zolang mogelijk uit eten. Nul sportieve ambitie.

    Nu nog rap rap wat cashen dicht bij huis en jezelf tegenkomen.
    Lombaerts.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 augustus 2017 om 22:05
    Geef Lombaerts wat tijd, niet vergeten dat hij het laatste seizoen bij Zenit meer op de bank zat dat hem lief was. Het komt wel goed.
    Vind ik leuk
    Boerken +5959
    maandag 21 augustus 2017 om 22:39
    Degrijse zei als je een
    Lombaerts haalt speel je mee voor de titel
    Vind ik leuk
    Patfey +4110
    maandag 21 augustus 2017 om 23:04
    Degryse zegt zoveel :)
    Vind ik leuk
    freeman +7790
    dinsdag 22 augustus 2017 om 00:07
    Welke titel dan wel ? Zie dit niet meteen gebeuren !
    Vind ik leuk
    NeRooie +280
    dinsdag 22 augustus 2017 om 09:33
    Zegt veel over de grijse!
    Vind ik leuk
    Patfey +4110
    maandag 21 augustus 2017 om 23:06
    Gelukkig is Anderlecht nooit ingegaan op de belachelijke eisen van Zenith
    Vind ik leuk
    freeman +7790
    dinsdag 22 augustus 2017 om 00:08
    Club zag de bui ook al hangen !
    Vind ik leuk
    Julien +993
    dinsdag 22 augustus 2017 om 10:36
    Volgend WE speelt hij op de linksachter. Wedden ?
    En Milic en zijn maatje Tomasevic mogen een weekje herbronnen en frisse zeelucht opsnuiven. Want die twee hebben hun start volledig gemist.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lombaerts wordt helemaal onderuit gehaald: "Karikatuur van zichzelf"