Gent is nog niet klaar op de transfermarkt, De Witte kondigt versterkingen aan

Gent is nog niet klaar op de transfermarkt, De Witte kondigt versterkingen aan

maandag 21 augustus 2017 om 20:05

AA Gent investeerde deze zomer al flink in de eigen kern, net zoals afgelopen winter. Als het van voorzitter Ivan De Witte afhangt, blijft het daar ook niet bij.

Afgelopen winter kende Gent net zoals nu een moeilijke periode. Toen investeerde Gent flink in de kern. Dat zal nu ook zo zijn. "Dit is een andere situatie", zegt De Witte aan Sporza. "Toen kwam de wintermercato eraan, nu zitten we aan het einde van de transferperiode. We kunnen nog iets doen, maar niet veel."

Niet véél versterkingen, maar wel enkele. Dat onthult De Witte. "Er zullen nog één of twee versterkingen volgen. Die hadden we al gepland voor de wedstrijd in Moeskroen. Ik ben ook overtuigd dat we over voldoende talent beschikken om de situatie om te keren", besluit hij. Gent haalde onder andere al Frank Andrijasevic, Damien Marcq, Mamadou Sylla, Dylan Bronn en Deiver Machado.

Plaats een reactie

Boerken +1151
maandag 21 augustus 2017 om 20:42
Gent is helemaal nog niet klaar.
Vind ik leuk
Dirk H +439
maandag 21 augustus 2017 om 20:44
Als ze nu eens gewoon Hein en Rene wisselen :)
Vind ik leuk
Toca +3520
maandag 21 augustus 2017 om 21:00
Heb vandaag al voorgesteld om te wisselen maar de buffalo's zijn niet akkoord
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 21:13
Ligt het niet aan de fysieke paraatheid van de spelers? Opvallend dat de Buffalo's telkens kopje ondergaan in de laatste 15 minuten. Zowel in Sint-Truiden, Mechelen en Moeskroen stonden ze op voorsprong met goed voetbal en zakten in de laatste minuten als een pudding in elkaar. Treffend is het spelers zien neervallen met krampen in het laatste deel van de match.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 21:58
Het heeft ook al veel tegengezeten voor Gent tijdens de 4 wedstrijden van dit seizoen, ze spelen nog steeds goed voetbal.

Voor hetzelfde geld hebben ze nu 6 of meer punten
Vind ik leuk
Kdb90 +847
maandag 21 augustus 2017 om 22:00
Nee het is het mentale aspect waar er serieus wat problemen zitten. Als we nu een goal tegen krijgen. Komt het bij de spelers over alsof ze opeens 5-0 achterstaan en dat moet eruit.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 22:16
Transfers nummer 23 en 24 in 2017. Goed bezig.
Vind ik leuk
User251 +623
dinsdag 22 augustus 2017 om 00:16
Dankjewel Bart je commentaar word ten zeerste geapprecieerd en brengt zeer veel bij.
Vind ik leuk
Kdb90 +847
dinsdag 22 augustus 2017 om 03:33
Zoude ni beter eens kijken naar uwe eigen ploeg want daar hebt je maar weinig op te zeggen. Trekt daar ook op niks bij standard ze.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gent is nog niet klaar op de transfermarkt, De Witte kondigt versterkingen aan