Boeckx is helemaal terug, doelman krijgt eerste wedstrijdminuten bij RSCA

Boeckx is helemaal terug, doelman krijgt eerste wedstrijdminuten bij RSCA

maandag 21 augustus 2017 om 19:05

Frank Boeckx is na zijn operatie helemaal terug van weggeweest. De doelman trainde al even mee met paars-wit, maar mag nu ook eindelijk terug wedstrijd spelen.

De ervaren goalie krijgt een basisplek in de wedstrijd van de beloften van Anderlecht maandagavond. Zij nemen het dan op tegen KRC Genk. Boeckx speelde geen minuut meer voor paars-wit sinds zijn operatie eind mei. Nu krijgt hij dus toch even wat minuten om terug te keren. Een basisplek bij de A-ploeg lijkt er niet meteen in te zitten. Matz Sels krijgt momenteel nog het vertrouwen van coach René Weiler.

Plaats een reactie

maandag 21 augustus 2017 om 19:21
Net terug van de frituur zeker
Vind ik leuk
Garland +1660
maandag 21 augustus 2017 om 19:41
Als het maar lekker was en hij de ballen stopt.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 19:44
Wat voor commentaar is dat nu weer.
Misschien als het goed weer is dat je beter buiten gaat spelen en hier geen domme dingen plaatst.
Vind ik leuk
Bacco +1207
maandag 21 augustus 2017 om 19:36
Valt het op dat bijna geen van deze spelers al een beetje gekend is bij het publiek. Het zou leuker zijn dat je zo eens een naam ziet van iemand die dicht tegen de eerste ploeg aanleunt. Maar enkel Boeckx, Sowah en Ganvoula klinken me bekend in de oren. Klopt er dan niemand meer op,de deur van de A-kern?
Vind ik leuk
Garland +1660
maandag 21 augustus 2017 om 19:40
Er is juist een rits beloften met a-potentie uitgeleend of verkocht. Dodi, Faes, ... Dan komt er automatisch een nieuwe lichting.
Vind ik leuk
Boerken +1151
maandag 21 augustus 2017 om 20:46
Die weer verkocht of verhuurt zal worden , nieuwe spelers kopen die eerst hun kans zullen krijgen enz. Pas op tis overal bijna hetzelfde ,nochtans zijn er voorbeelden waar het heel goed lukt kijk naar Waregem oa
Vind ik leuk
Garland +1660
maandag 21 augustus 2017 om 21:23
Bij het eerste deel volg ik je. Maar bij dat stuk van Waregem niet? Die kopen toch ook elk jaar een nieuwe ploeg, wel omdat het moet. Maar toch.
Vind ik leuk
Svh +79
maandag 21 augustus 2017 om 20:49
Misschien beter boeckx terug laten staan was alleszins beter dan nu op alle opzichten
Vind ik leuk
DDT +747