'Extra Time' maakt gasten bekend voor nieuwe uitzending

'Extra Time' maakt gasten bekend voor nieuwe uitzending

maandag 21 augustus 2017 om 11:30

Maandagavond is het opnieuw tijd voor Extra Time, Frank Raes en Filip Joos ontvangen voor de tweede keer dit seizoen een speler. Na Obbi Oulare is het nu de beurt aan Onur Kaya.

Kaya zal heel wat te vertellen hebben, want Zulte Waregem zette afgelopen vrijdag een absolute knalprestatie neer. Op het veld van Standard won het met een ruime 0-4. Kaya nam het tweede doelpunt voor zijn rekening. Naast Kaya komen ook analisten Jan Mulder en Franky Van Der Elst nog aan bod.

Plaats een reactie

maandag 21 augustus 2017 om 11:36
VP kan toch altijd overdrijven met die extra time gasten. Een speler uit JPL is geen sensatie. Als Mourinho, Messi of Zlatan zouden komen, moogt ge zon hoofding maken. Of als Frank Raes vervangen word.
Vind ik leuk
SD +1964
maandag 21 augustus 2017 om 11:43
Heel juist;wat stelt die Kaya voor eindelijk ?
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 11:54
Als je vrijdag de match hebt gezien, dan weet je wat Kaya voorstelt
Vind ik leuk
freeman +2954
maandag 21 augustus 2017 om 11:50
Vraag me ook af wat speciaal is aan Kaya ? Assistkoning ....? Geeft ALLE vrijschoppen & hoekschoppen ..... moet toch wel eens een doelpunt uit voort komen !
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 20:14
Misschien vragen ze inderdaad beter een speler van Anderlecht, Standard, Gent of Gent. Die kunnen misschien gaan uitleggen waarom het totaal NIET LOOPT.
Vind ik leuk
Boktor +287
maandag 21 augustus 2017 om 11:37
Allé, daar gaan we weer . Weer een half uur gezever van Joos en co . Déja vue. Verleden seizzoen ook al gast geweest. Alles is blijkbaar beter dan proberen om een ernstig programma dat over voetbal gaatte maken voor Raes en Joos.
Vind ik leuk
SD +1964
maandag 21 augustus 2017 om 11:47
Ook heel juist;van die zelf ingenomen Joos krijg ik uitslag. Tegenwoordig kijk ik maar sporadisch; zij proberen Stelton en Waldorf uit de Muppets na te doen maar het wil niet lukken.
Vind ik leuk
Toca +8125
maandag 21 augustus 2017 om 11:46
Mag ik vragen waarom jullie kijken ? Elke week een uurtje druk maken aan jullie tv en dan een uurtje briezen hier. Ik snap het niet.
Vind ik leuk
SD +1964
maandag 21 augustus 2017 om 11:48
Als de RTBF weer uitpakt met Studio foot zal ik niet eens meer denken aan Raes en Joos.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 11:55
Doe dat.
Vind ik leuk
wimg +17
maandag 21 augustus 2017 om 11:59
Niemand anders wil nog komen voor het gezaag van Jooske
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 12:02
Respect voor de speler Kaya.
En Joos dumpen in extra time.
Vind ik leuk
buck +1207
maandag 21 augustus 2017 om 12:08
Zelfde gast als vorig jaar weet toen nog de commentaren op Anderlecht(ging toen ook niet goed)negatief waren.Wie was er op het einde kampioen?Hoop dat ze uit hun fout geleerd hebben van vorig jaar.
Vind ik leuk
Rimka96 +221
maandag 21 augustus 2017 om 12:23
Niemand is verplicht om te kijken naar Extra Time...
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 14:12
Vind ET allesinds een pak interessanter dan SLN of Stadion. Daar zie je het wedstrijdverslag en...dat is het...nabesprekingen van 1 minuut! Raes die is maar orkestmeester, zijn mening word ook zelden gevraagd/gehoord. Joos, Mulder en Degryse vind ik best OK. Programma zit ook goed in elkaar. De gasten mogen inderdaad wel wat gevarieerder, maar denk dat dat vanuit de clubs word tegengehouden.
Vind ik leuk
HQS +2
maandag 21 augustus 2017 om 16:34
Hoelang zal het over Waregem gaan? Hoelang gaan ze het volhouden zonder aan het klaaglied van Anderlecht te beginnen?
Vind ik leuk
DDT +1019
maandag 21 augustus 2017 om 18:34
3 minuten en 25 seconden ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Extra Time' maakt gasten bekend voor nieuwe uitzending