Horvath letterlijk onder vuur: Had wat weg van een hel

Horvath letterlijk onder vuur: "Had wat weg van een hel"

maandag 21 augustus 2017 om 10:45

De komst van Club Brugge zorgt in Kortrijk altijd voor wat spanning. Dat heeft nu ook Ethan Horvath kunnen ervaren. De Brugse doelman speelde zondag voor de eerste keer in het Guldensporenstadion en dat heeft hij geweten. 

"Ik had nog nooit in dit stadion gespeeld en kende Kortrijk niet zo goed. Ze hadden mij verwittigd dat Club het er altijd moeilijk had, dat het voor Kortrijk de match van het jaar is", liet Horvath verstaan in Gazet van Antwerpen.

Enkele fans van KV Kortrijk hielden het niet bij woorden. "Ze gingen er voor en na de rust had het inderdaad wat weg van een hel. Ze gooiden ook van alles naar mij, ik kreeg muntstukken en bier over me heen. Niet zo erg, ik kan daar tegen. Ik ben een Amerikaan", deed Horvath een voorval met een kwinkslag af. 

Poll

Vind je Horvath een goede keeper voor Club Brugge?

(629 stemmen)

Plaats een reactie

Garland +2631
maandag 21 augustus 2017 om 11:07
Moet dat echt? Naar iemand gooien, omdat hij bij de tegenstander speelt? Erg laag.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 13:31
Liever dat ze iet naar me gooien dan gelijk bij Meunier waar ze langs de kant lopen te mastruberen... Da vind ik er helemaal over...
Vind ik leuk
Garland +2631
maandag 21 augustus 2017 om 19:37
Daar vind ik ook geen ruk aan.
Vind ik leuk
Boerken +1743
maandag 21 augustus 2017 om 22:51
Tja moest het nu eens een mooie vrouw zijn !
Vind ik leuk
Toca +8184
maandag 21 augustus 2017 om 11:12
Och in Amerika zouden ze op hem schieten waarschijnlijk. Uiteraard kan dit niet. Ik kan mij trouwens wel iets herrineren van brugge aek vorige week...
Vind ik leuk
Garland +2631
maandag 21 augustus 2017 om 19:38
Het ene praat inderdaad het andere niet goed.
Vind ik leuk
freeman +2977
maandag 21 augustus 2017 om 11:25
Met om het even wat gooien , hoort niet op een voetbalterrein ! Wat eventueel nog wel mag gegooid worden : " Bloemen " ..... maar dan wel zonder de bloempotten !
Vind ik leuk
Boerken +1743
maandag 21 augustus 2017 om 12:21
Gooien met projectielen of bier hoort nergens thuis,ze moeten maar nadien tracteren met bier, complimenten en kusjes gooien daarentegen mag wel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Horvath letterlijk onder vuur: "Had wat weg van een hel"