'Dendoncker wil weg bij Anderlecht, heel wat clubs liggen op de loer'

'Dendoncker wil weg bij Anderlecht, heel wat clubs liggen op de loer'

maandag 21 augustus 2017 om 10:00

Anderlecht verloor deze transferperiode voorlopig enkel Youri Tielemans. Paars-wit wil voor de rest verder niemand laten gaan. Toch lijkt Leander Dendoncker nog te azen op een transfer. Aan interesse is er geen gebrek.

Na de 2-3 nederlaag tegen STVV liet Dendoncker nog maar eens doorschemeren dat hij absoluut niet weigerachtig staat tegenover een transfer. Zijn manager Christophe Henrotay liet onlangs ook verstaan dat de 22-jarige middenvelder nood heeft aan een nieuwe uitdaging. 

Volgens L'Avenir zijn er momenteel vier ploegen die concrete interesse tonen in Dendoncker. Toch heeft niet iedereen even goede papieren. In Duitsland is Hoffenheim geïnteresseerd in de diensten van Dendoncker. Alleen kan het de vraagprijs van Anderlecht - circa dertig miljoen euro - niet ophoesten.

Atlético Madrid ziet ook wat in Dendoncker, maar de Spanjaarden mogen tot Nieuwjaar geen transfers doen. Kiest Dendoncker voor een avontuur in Madrid, dan moet hij eerst nog zes maanden ergens anders zijn minuten maken.

In Engeland zijn er twee pistes, Everton en Tottenham. Voorlopig duwen zij nog niet door voor Dendoncker. 

Poll

Denk je dat Dendoncker deze zomer nog vertrekt bij Anderlecht?

(1405 stemmen)

Plaats een reactie

AzEz86 +2189
maandag 21 augustus 2017 om 10:10
Moest hij weggaan, zou dit dan bevrijdend werken voor Kums?
Vind ik leuk
GBAU +591
maandag 21 augustus 2017 om 10:13
Allesinds wel voor onze rosse waarschijnlijk
Vind ik leuk
GBAU +591
maandag 21 augustus 2017 om 10:12
Ik ben benieuwd.
Het zou ergens wel in de lijn van de verwachtingen liggen mocht het bestuur toch nog hun broek zou laten zakken bij een 'redelijk' bod, terwijl ze van tevoren duidelijk zeiden dat hij niet weg mag na 15 augustus.
Vind ik leuk
Toca +3604
maandag 21 augustus 2017 om 10:34
Als je een speler tegen zijn laat blijven zijn de prestaties meestal niet goed meer dus weet niet of ze werkelijk een keus hebben h
Vind ik leuk
Gigi7 +154
maandag 21 augustus 2017 om 10:35
Ze willen Dendocker nog een half jaar houden in de hoop de gouden schoen te halen zodat de prijs komende winter toch nog te rechtvaardigen valt.

Dat verkoopt iets makkelijker.
Vind ik leuk
Boerken +1160
maandag 21 augustus 2017 om 12:35
Voor het ogenblik verdient hij de houten schoen!
Vind ik leuk
Bacco +1222
maandag 21 augustus 2017 om 12:13
De Dendoncker die we nu zien is niet echt een grote meerwaarde. Als ze 15 miljoen op tafel leggen zou ik al rap cashen. Kan hij dat niveau dat hij had nog opnieuw halen? Ik vrees er een beetje voor. En met Trebel en Dendoncker spelen is geen optie, dus in die optiek is het niet slecht dat hij zou gaan.
Vind ik leuk
Rimka96 +183
maandag 21 augustus 2017 om 12:21
Bron: l'Avenir...= dikke zever!
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 12:25
Anders atletico en hem nog half jaar lenen?
Vind ik leuk
Patfey +1592
maandag 21 augustus 2017 om 13:08
Volgens andere bronnen is er geen enkele concrete interesse. Hij zal gewoon blijven.
Vind ik leuk
E.V +1189
maandag 21 augustus 2017 om 15:38
Hij kan net als Tielemans ergens de bank gaan warm houden...zoals hij nu speelt krijg je er alleen maar kou van...Voetbal is nog steeds zich elke match bewijzen...lang geleden dat nog 1 speler van Anderlecht dit heeft gedaan...in positieve zin dan toch niet..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dendoncker wil weg bij Anderlecht, heel wat clubs liggen op de loer'