Anderlecht-fans viseren zwakke schakel: Verlos hem uit zijn lijden

    Anderlecht-fans viseren zwakke schakel: "Verlos hem uit zijn lijden"

    zondag 20 augustus 2017 om 15:00

    Anderlecht heeft het niet onder de markt met STVV. Henry Onyekuru zorgt wel voor gevaar, maar zijn spitsbroeder allerminst. De supporters van Anderlecht zien Isaac Thelin, de vervanger van Lukasz Teodorczyk, helemaal niets brengen.

    Plaats een reactie

    buck +2105
    zondag 20 augustus 2017 om 15:22
    Zijn totaal niet in vorm!Thelin echt zwakke schakel.Dringend nieuwe spits en trainer!
    Vind ik leuk
    zondag 20 augustus 2017 om 22:18
    Vooral trainer, dan zal spits wel volgen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 augustus 2017 om 03:31
    Den Theo is nog nooit in vorme geweest, geef mij den Thelin maar en speel hem uit hoe het moet, en ja dat tikkeltje meer doorzicht mist den Weiler. Thelin ken ik meer dan goed genoeg, ik heb hem een 25-tal maal in Zweden zien spelen en dat was meer dan goed. Maar ja in Zweden zijn de sups dan ook meer positief ingesteld dan onze voetbalkenners, iedereen kan nu eenmaal niet zo goed en symphatiek zijn als Abra.
    Vind ik leuk
    Toca +28069
    zondag 20 augustus 2017 om 15:27
    Ik zie hier wel 8 zwakke schakels. En geen grinta om dat mooi woord ook is te gebruiken. 0 , 0
    Vind ik leuk
    usaboy +571
    zondag 20 augustus 2017 om 15:33
    Velen gaan hier niet akkoord mee gaan, maar waar is Hanni weer. Die speelt weer zonder overgave
    Vind ik leuk
    dakcota +4130
    zondag 20 augustus 2017 om 16:37
    klopt, niet akkoord, was de enige die iets probeerde, combineerde goed met onyekuru
    Vind ik leuk
    usaboy +571
    zondag 20 augustus 2017 om 17:28
    Als je 10 actie's doet en er lukken er 2 van is dat veel te weinig voor een nr 10. En inzet is ook niet zen lievelings ding.
    Vind ik leuk
    NeRooie +280
    zondag 20 augustus 2017 om 15:53
    Rene valt zonder pre ole ole
    Vind ik leuk
    zondag 20 augustus 2017 om 15:59
    Weiler out en neem Thelin en Chipciu mee naar je nieuwe ploeg
    Vind ik leuk
    maandag 21 augustus 2017 om 03:34
    Je had beter Legear gehouden, dieje speelde gewoon heel het stadion mee zijn b***en.
    Vind ik leuk
    usaboy +571
    zondag 20 augustus 2017 om 16:19
    Stuur Bruno ook maar mee dan. Dat is precies de hoofdrolspeler in gelijknamige film
    Vind ik leuk
    zondag 20 augustus 2017 om 22:19
    Hij heeft ook niet voor niks een jaar in Oostenrijk gespeeld eh, was er beter gebleven.
    Vind ik leuk
    NeRooie +280
    zondag 20 augustus 2017 om 16:37
    Volgende week anderlecht gent degradie wedstrijd. ROFL
    Vind ik leuk
    Boerken +6081
    zondag 20 augustus 2017 om 16:40
    Thelin is een excuses om op te steken ik zag geen enkele goede speler
    Vind ik leuk
    Tom♡rsca +244
    zondag 20 augustus 2017 om 16:42
    Thelin mut nu echt wel boate hé wa nen triestige spits is da man da dieje mor samen mee weiler oprotten
    Vind ik leuk
    Bullboy82 +636
    zondag 20 augustus 2017 om 19:51
    Thelin, chipciu, kums!!
    Want iedereen vergeet die blijkbaar, maar hij breng Anderlecht ook geen bal bij hoor!!
    Dan nog liever een trebel in de ploeg!
    Henry moet zoiezo spelen is enige speler die snelheid brengt en dringend nieuwe spits aantrekken!!
    Liefst met een nieuwe trainer, die weiler staat daar gelik een plank te kijken!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht-fans viseren zwakke schakel: "Verlos hem uit zijn lijden"